Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Ne yalan söyliyim çantalar fiyatına göre çok hoş görünüyor..
Yalnız Gürol abiye katılıyorum..Ebat olarak biraz ufak gibi..Ve üstüne, yandan açılır kapak ne kadar kullanışlı olur onuda bilemiyorum..
Belki Mustafanın vediği linkteki arka çantayla beraber kullanıldığında biraz kurtarır...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
hugesmileywithtongueout5cg7lo8.gif

siz varya siz..! neyse..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
:):)
Kesin çıkarırsın abi..Ona hiç kuşkum yok...
Şu cam meselesinide bi konuşsakmı acaba bi ara...:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):)
Kesin çıkarırsın abi..Ona hiç kuşkum yok...
Şu cam meselesinide bi konuşsakmı acaba bi ara...:D

Totomu kaşımaya vaktim yok kardeş hertaraftan sipariş yağıyor )))
şaka bir yana Ünal senin cam givi miydi?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Kappa...
Çizik içinde ve biraz ufak sanırım ...
Kelebek gibi duruyor...

Çok sorun değil aslında..biraz keyfe keder...Daha sonra bakarız bi hal çaresine...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Gürol abi, Sanat yapıyorsun resmen. Eline emeğine sağlık. sürücü sisybarı çok merak ediyorum. ve bitanede ben isterim kabul edersen :)

mutu ; Bildiğim kadarı ile bankacı idiniz. Sizin şube hangısisiydi ? Sıra fişi almadan işlem yapmanı istiyecemde.!
Gürol kardeşimizin numaramatik ten sizden önce sıra almıştım ama.
Herneyse bende iki motosiklet var. Bu nedenle sıramı severek ve gönülden size verdim. Hayırlı olsun.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

Gürol ağam.. Sende böyle zarıf, güzel, boylu poslu, kalçaları dolgun, ışıl ışıl güzellik saçan motosiklet resimlerini siteye koyma kardeşim. Aile faciasına neden olacaksın.
Benim hatun; Motosiklet fotosu yerine dansöz hatunların resmini koysanda seyretsem sesini çıkartmaz, motosiklet resimlerini seyrederken gördü mü gözlerimi oymaya çalışıyor. ( Not: burada yanlış anlaşılma olmasın... Kadını nasıl olsa almaz. Fakat motoru gözüne kestirdi mi hemen alır ve biner düşüncesi hakim olur yani.
Hem sonra bütün motosiklere bu bilgisayar başında aşık olmuşum da. Ondan.)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Özer abi bu siteyi bende uzun zamandır takip ediyorum...
Yalnız gönderim meselesi çok sıkıntı gibi...Neredeyse yarı yarıya yol masrafı ekleniyor..
Ama yok yok ...sürekli girer iç geçiririm..:D

---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:40 ----------

Sis farları konusunda araştırma yapan var mı ?
Yakın geçmişde alışveriş yapmış olan ?
Tavsiye verecek biri?:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili arkadaşlarım gezerken bu siteyide buldum,
özellikle gürol ve mustafa ya ithaf olunur.
Sevgiyle kalın.


http://www.cruisercustomizing.com/index.cfm?sblid=fhome

Özer agbi ben nereden kopyalar çekiyorum bugüne kadar sanıyordunuz))) link için teşekkürler

http://www.cruisercustomizing.com/s...rs-for-750-aero-spirit-750-c2/part/BBP-53-427
http://www.cruisercustomizing.com/k...master-cylinder-reservoir-covers/part/KY-7803

yukarıdakileri aldım ikinci elden

http://www.cruisercustomizing.com/s...rm-covers-for-750-aero-and-c2/part/BBP-53-416

bu iki taraflı olarak yapıldı takıldı

http://www.cruisercustomizing.com/s...50-aero-spirit-c2-and-phantom/part/BBP-55-127
buda yapılıp takıldı

Özer abini öncewki gönderdiği link videodada motor koruma demirine takılan deri çanta çarptı gözüme çizimlerine başladım oda yakındır

iki tanede bu kornadan koyacağım allaaaaaaahh
http://www.modacar.com.tr/urun/steb...ix-motorsiklet-icin-dar-tip-korna-311129.aspx

sesinide buradan dinleyebiliyoruz
http://www.stebel.it/stebel2009/products.asp?IDserie=14&uso=1&IDprodotto=53&tipologia=moto
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
http://www.cruisercustomizing.com bu site benim cok alışveriş yaptıgım bi sitedir. honda shadowum varken bi dünya aksesuar almıştım burdan. ön cam da dahil:) koca cam bile geldi yani. yol masrafı amerikadan nerden alırsanız alın sonucta bu masrfalar olacak. ama yinede tr den ucuza geliyo ve zaten bi cok ürün tr de yok.

şimdide harleyime alıyorum burdan aksesuar. servisde 350 liraya satılan ayaklık baglantılarını 80 dolara aldım yol masrafı ile 110-120 dolara geldi. yinede ucuz tr ye göre yani:)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Mükemmel bir site. Bende sürekli takip ediyorum. Özellikle garajlarında yaptıkları montaj videolarını paylaşmaları çok faydalı.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Gürol abi donatmıssın cabbarı.bu arada forum nasıl canlandı.maşşallah.motorsuz şu günlerde moral oluyor paylaşımlar.elleriniz dert görmesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi donatmıssın cabbarı.bu arada forum nasıl canlandı.maşşallah.motorsuz şu günlerde moral oluyor paylaşımlar.elleriniz dert görmesin.

Höytttt lafı değiştirme
ne ettin ilandaki camı?

---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:16 ----------

Arkadaşlar bunu özellikle hepinize tavsiye ediyorum hidrolik kapağı çıkartılıp yerine bu takılıyor dolayısı ile bir taşla 3-5 kuş vuruluyor

http://www.cruisercustomizing.com/k...master-cylinder-reservoir-covers/part/KY-7803
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
:) ben o camı alana kadar cam yeni sahibini bulur.:) dedim ya keyfe keder.enerjimi sis farı meselesine yönlendirdim.maymun iştahlımıyım acaba.

---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

gerçekten o tuşlar cok kullanisli görünüyor.görüntü olarakta hoş.konum olarak iyi düşünülmüş.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Selam arkadaşlar, ben de sis farını monte ettim. Monte ederken de baktım ki önceki sahibi elektriği uzun fardan çekmiş, ben de elektriği oradan aldım. Fakat bu sis farını kullanırken mecburen uzun farı açmak gerekecek. Uzun far gündüz başkaları rahatsız edici olmaz mı, özellikle de geceleyin hiç kullanamam herhalde bu sis farlarını. Uzunlardan dolayı küfrederler herhalde... Siz Sis farı olan arkadaşlar, siz ne yapıyorsunuz? nasıl kullanıyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst