- Katılım
- 7 Nis 2010
- Mesajlar
- 711
Ne yalan söyliyim çantalar fiyatına göre çok hoş görünüyor..
Yalnız Gürol abiye katılıyorum..Ebat olarak biraz ufak gibi..Ve üstüne, yandan açılır kapak ne kadar kullanışlı olur onuda bilemiyorum..
Belki Mustafanın vediği linkteki arka çantayla beraber kullanıldığında biraz kurtarır...
Yalnız Gürol abiye katılıyorum..Ebat olarak biraz ufak gibi..Ve üstüne, yandan açılır kapak ne kadar kullanışlı olur onuda bilemiyorum..
Belki Mustafanın vediği linkteki arka çantayla beraber kullanıldığında biraz kurtarır...