Yeni Motorum :)

Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
Merhaba arkadaşlar 4 gün Önce aldıgım motorumun bir kaç resmini sizlerle paylaşmak istedim.

2009 model

8000 Km

debriaj sesi ve tramer kaydı yok çizik dahi yok motorda 22 milyara aldım Belki Fazla vermiş olabilirim Ama bana şuan sahibindende en temizlerinden biri geldi

yag yakması var ama Hondadan onay almış aradım Hondayı sordum 5 güne parçaları burda olucakmış yag yakması giderilcekmiş

inşallah Güzel bi fiyata almışımdır


http://d1202.hizliresim.com/u/g/2qf6x.jpg

http://d1202.hizliresim.com/u/g/2qf7q.jpg

http://e1202.hizliresim.com/u/g/2qf82.jpg

http://e1202.hizliresim.com/u/g/2qf8j.jpg

http://e1202.hizliresim.com/u/g/2qf8v.jpg

http://a1202.hizliresim.com/u/g/2qf9f.jpg

http://a1202.hizliresim.com/u/g/2qf9r.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
hayırlı olsun ama resimler acılmıyo hızlırsimyükle yaz google den yükle :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yakıyor makina...ama yağ yakması can sıkıcı bir detay...o paralara neler neler var...hani yanlış anlama da diğer seçenekler varken neden böyle kusurlu bir motor aldın...

Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
hayırlı olsun çok güzel bir motor gerçektende temiz gözüküyor.

Cok teşekkürler .) sahibindende en temizlerden biriydi sanırm inşallah dogru bir seçim yapmışımdır

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

yakıyor makina...ama yağ yakması can sıkıcı bir detay...o paralara neler neler var...hani yanlış anlama da diğer seçenekler varken neden böyle kusurlu bir motor aldın...

Allah kaza bela vermesin...

Valla Abi bende 1000 rr Hastalıgı Var Geçen senede aynısı vardı bi kaza sonucu perte cıktı 2008 di oda Hem bunun yag yakması giderilcek Hondanın dedigine göre bakalm Giderilmezse bile Artık yanımızda 1 kutu yag taşıycaz napalım abi :) amin. Allah herkezi kazadan beladan korusun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cok teşekkürler .) sahibindende en temizlerden biriydi sanırm inşallah dogru bir seçim yapmışımdır

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------



Valla Abi bende 1000 rr Hastalıgı Var Geçen senede aynısı vardı bi kaza sonucu perte cıktı 2008 di oda Hem bunun yag yakması giderilcek Hondanın dedigine göre bakalm Giderilmezse bile Artık yanımızda 1 kutu yag taşıycaz napalım abi :) amin. Allah herkezi kazadan beladan korusun

yakışır ganga...bir kaçda üzerinde foto olaydı keşkem...:p

ha bird ehızlıresimde yüklemişin ama bu aldığın http değilde onun altındaki URL olan linki ekleyecektin aklında olsun....
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
yakışır ganga...bir kaçda üzerinde foto olaydı keşkem...:p

ha bird ehızlıresimde yüklemişin ama bu aldığın http değilde onun altındaki URL olan linki ekleyecektin aklında olsun....

Üstünde resmim Varda Tipim Kayık ondan koymadım abi :) Yarın tekrardan yenilerini eklerm Hava güzel olursa inşallah
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Merhaba arkadaşlar 4 gün Önce aldıgım motorumun bir kaç resmini sizlerle paylaşmak istedim.

2009 model

8000 Km

debriaj sesi ve tramer kaydı yok çizik dahi yok motorda 22 milyara aldım Belki Fazla vermiş olabilirim Ama bana şuan sahibindende en temizlerinden biri geldi

yag yakması var ama Hondadan onay almış aradım Hondayı sordum 5 güne parçaları burda olucakmış yag yakması giderilcekmiş

inşallah Güzel bi fiyata almışımdır

2qf6x.jpg

2qf7q.jpg

2qf82.jpg

2qf8j.jpg

2qf8v.jpg

2qf9f.jpg

2qf9r.jpg


Hayırlı olsun. Kazasız belasız iyi günlerde kullan...
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Hayırlı olsun , debriyaj tasından ses gelmiyor diye hemen sevinme daha 8000 deki motordan ses gelmez ama çin malı çakma 1000RR değilse eninde sonunda gelecektir hiç dert etme her güzelin bir kusuru olur . :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
Hayırlı olsun , debriyaj tasından ses gelmiyor diye hemen sevinme daha 8000 deki motordan ses gelmez ama çin malı çakma 1000RR değilse eninde sonunda gelecektir hiç dert etme her güzelin bir kusuru olur . :)

Niye morelimi bozuyosunki abi Ben gelmiycek diye motive etmeye calışıyodum kendimi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst