- Konu Yazar
- #21
Bozma moralini o ses CBR ın imzası gibi asla taklit edilemiyor hehehehe
haha dogru söylüyosun abi
Bozma moralini o ses CBR ın imzası gibi asla taklit edilemiyor hehehehe
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın abi allah kaza bela vermesin
hayırlı olsun . Allah kazasız belasız boy keyifli sürüşler nasip etsin ... :rendeer:
fotoğraflardan görünen makina çiçek gibi
hayırlı uğurlu olsun tekerin her daim düz bassın![]()