- Katılım
- 27 May 2008
- Mesajlar
- 288
- Konu Yazar
- #1
Euro üzerinden satılan motora 100 E gibi küçük sokuşturmalar da ne oluyor ben onu merak ediyorum
Döviz çıkınca da bi 100-200E çeksinler aşağı ozaman helalleşelim![]()
ya ninjaya yapılan zam 40euro tl donustur olsun olsun 85tl zam ne yani cok bişey değilki honda cbf150 160tl zam yaptı er6-f tede 50euro zam var hiç oynamamış gibi ibşey aşa yukarı vala gidip bu motorun 3.sahibi olup 10.000tl alanlar var sonra gelip iyiki zamanında aldık diyolar ya bırakın yaiyi iyi zamanıda aldık ninjayı![]()
efe bugün cumaya gittim dualar ettim cumartesi de sabah namazına gidicem sırf sen düş die uykumdan oluyom valaya alper ne diyim ben sana,ninjaya bukadar laf yapıcağını bilseydim almazdım.bütün hevesimi kaçırdın ha şu motoru aldığımdan beri düşiyim diye gözümün içine bakıyosun sanki,gelmiyorum ben cumartesi,pazar da gelmiyicem,