kawasaki de fiyatlarda oynama yapmış

Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
hondadaki zammı görünce kawasakide durumlar ne diye bi göz atayım dedim işte fiyatlar
eski

yeni
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
ER6 larin fiyatida sabit bi degisiklik yok, ninja 250 degismis gibi artmis biraz fiyati.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Euro üzerinden satılan motora 100 E gibi küçük sokuşturmalar da ne oluyor ben onu merak ediyorum:)

Döviz çıkınca da bi 100-200E çeksinler aşağı ozaman helalleşelim:p
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
ZX10R'yi düşür Ninja250R'yi arttır, bu ne yaman çelişkidir millet 250'likleri nasıl alıcam diye düşünüyor piyasada 250'lik 3-4 motor varken bunlar fiyatları azaltacağına arttırıyor.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Euro üzerinden satılan motora 100 E gibi küçük sokuşturmalar da ne oluyor ben onu merak ediyorum:)

Döviz çıkınca da bi 100-200E çeksinler aşağı ozaman helalleşelim:p

Yooo döviz çıkar çıkmaz fiyatlara yansır ama düşünce nedense asla yansımaz...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Honda da oynatmış iyice. Fuar öncesi bu zam da neyin nesi acaba, zammı yapıştır fuardada indirim yap aynı fiyata indirimli fiyat diye sat uyanıklar. 24 liralık cbf 1000 26.5 olmus
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi iyi zamanıda aldık ninjayı :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
iyi iyi zamanıda aldık ninjayı :)
ya ninjaya yapılan zam 40euro tl donustur olsun olsun 85tl zam ne yani cok bişey değilki honda cbf150 160tl zam yaptı er6-f tede 50euro zam var hiç oynamamış gibi ibşey aşa yukarı vala gidip bu motorun 3.sahibi olup 10.000tl alanlar var sonra gelip iyiki zamanında aldık diyolar ya bırakın ya :D:D:D:D şuan ninja 250r ın fiyatı 11.750tl
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya alper ne diyim ben sana,ninjaya bukadar laf yapıcağını bilseydim almazdım.bütün hevesimi kaçırdın ha şu motoru aldığımdan beri düşiyim diye gözümün içine bakıyosun sanki,gelmiyorum ben cumartesi,pazar da gelmiyicem,
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya alper ne diyim ben sana,ninjaya bukadar laf yapıcağını bilseydim almazdım.bütün hevesimi kaçırdın ha şu motoru aldığımdan beri düşiyim diye gözümün içine bakıyosun sanki,gelmiyorum ben cumartesi,pazar da gelmiyicem,
efe bugün cumaya gittim dualar ettim cumartesi de sabah namazına gidicem sırf sen düş die uykumdan oluyom vala :) olm senin şakaların tuhaf benimkilerde böle ben napıyım :D alıngan olma bu kadar:D
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
w 800 special editıon süpermiş fiyat olarak değil ama güzel motor:cat: daha önce sadece w 800 vardı.Model sayısı artmış
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ninja'da çok bir artış yok aslında... special edition (5100€) ve standard olan (4960€) modelleri kaldırıp tek fiyat üzerinden 5000€ fiyat çekmişler. yine de pahalı.

klx250'de çok artış olmuş. 250cc tek silindir motora o kadar para... su soğutmalı bile değil alet. diyeceksiniz enduro/cross motorda zaten su soğutma olmamalı, o zaman grenajlı ve su soğutmalı çift silindir ninja ile neden aynı fiyattan satılıyor diye sorarlar kawasaki amcaya...

kawasaki, honda'nın yaptığı gibi tl kuruna geçip fiyatları biraz indirmediği sürece çok zor satar...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2006-2007 de fiyatlar bukadar değildi sanki.

Kawasaki er-6f/n Suzuki gsr600 ler alınabilir fiyatlı modellerdi.

Honda bile yeni 600f i 600RR gibi fiyatlandırdı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst