Ankara Donuyorrrrrrrr....rrr.rrrr.rr.r......

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
küresel ısınma var işte o yüzden iklim dengesizleşiyor..
burda son 20 yılın en soğuk kışı yaşanırken dünyanın diğer ucunda aynı şekilde en sıcak yazı yaşanıyor..
su (yağmur dengesi) kitlesel olarak değişime gidiyor..
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
97
İphone'nin yalancısıyım.. -22 dereceye çıktı şu dakikalarda...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Pursaklar-Esenboğa havaalanı civarlarında an itibari ile hava açık, pırıl pırıl bir güneş var ve sıcaklık -23 ...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
soguk mu? o nasil birsey ki :) burda iki mevsim var, az sicak cok sicak, 12ay motosiklet binme hediyeli, ohhh kemiklerim isindi, banyoyu soguk suyla yapiyorum, banyo cikisi balkona cikinca gozluklerim buharlaniyor :queen: bu dertten muzdaribim ben de
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Sakarya'da oturuyorum, benim evin aşağısında günlerdir duran belediye otobüsünün altına ateş yaktı da çalıştırdı adam; camlara filan da ateş tutuyordu çözülsün diye. -6 derece gösteriyordu servisin derecesi sabah.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ankaranın -20 derecesine kanmayın soğuktur don yapar ,buz yapar ama bizim buranın havası gibi pis değildir yani nemli :)

ıslak saçla dışarı çıkarsın üşürsün , fakat kolay kolay hasta olmuyor insan ,

-20 derece bizim körfezin - 2 derecesiyle eşdeğerdir :) marmarada nem oranı çok yüksektir bilhassa sahil şeritlerinde , siz anlamadan totoşunuz çaktırmadan hararet yapar ve küüüütttt , conta yakarsınız , yorgan döşek yatarsınız :cherry::queen:

onun için memleketinizin ayazını iyi kollayın :cherry::p bizimkine benzemez :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
askerliği istanbulda yaptım, Ağrı lı bir arkadaş(-40 ları görmüş) üşüyorum diyordu benim üşümediğim soğukta
dedik ki "biz neme alışığız, sen kuru soğuk gördün"
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaş iyi ki bir nem olayı tutturmuşsunuz gidiyosunuz...ben izmir de de yaşadım ankarada da..şu an ankaradayım..hiç bir sahil kesimi demesin bizim burası daha soğuk diye...-20 ile -2 yi bir tutmuş arkadaş..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
bu gün Girne de hava birazcık soğudu :queen::p
yarın buraya geleli 1 ay olacak:flower:
yoksa ben de angara da bi taraflarım dona dona motora biniyor olacaktım:thumleft:

[url]http://img192.imageshack.us/img192/5700/dsc00931pc.jpg[/URL]

Agacım sen şanslı insanlardanmışsın.. :) Biz kıbrısa asker bi tanıdığı görmek iiçin bi haftalığına gitmiştik gazimağosaydı yanlış hatırlamıyosam, girneyede gittik lefkoşaya da gittik..

Hiç unutmam Nisan da gidicektik yanınıza mayo alın hava yaz gibi denize de gireriz dediler.. Gittik ilk gün hava hoştu, ikinci gün amelsiz bi yağmur yağdı, üçünçü gün yine amelsiz yağmur devam etti.. Kaldığımız lojman tek katlıydı çatısı akmaya başladı, evin her tarafı leğenlerle, kovalarla dolmuştu. Temizleyelim dedik kuş boku içinde kaldık..

Sonra askeri araçla sınır yerlerine filan gittik, sivil girişinin yasak olduğu terkedilmiş bi sınır köyüne gittik tamam giderken gayet güzeldi. Dönüşte yine amelsiz bi yağmur başladı, hatta bizim bedevi şansımız gereği iyice abarttı doluya çevirdi.. İnsanlar hayatında dolu görmemiş evlerinden çıkıp bu ne diye bakmışlar annemler anlatmıştı.. :D

Ne günlerdi ya, bi kar yağmadığı kalmıştı nisan ayında kıbrısta :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arkadaş iyi ki bir nem olayı tutturmuşsunuz gidiyosunuz...ben izmir de de yaşadım ankarada da..şu an ankaradayım..hiç bir sahil kesimi demesin bizim burası daha soğuk diye...-20 ile -2 yi bir tutmuş arkadaş..

keşke alıntı yapsaydın :) bak üstüme alındım şimdi :)

-2 derece ile -20 derece arsındaki bariz farkı bir tutacak kadar tecrübe sahibi bir adam değilim emme , erzurumun, ağrının, ve türkiyenin en az 70 vilayetinin kışını iyi bilirim , sanırım ben anlatamadım,

ağacı gam yiğidi nem yıkar demiş atalarımız, nem adamın canına okur demek istemiştim kuru ayaz başkadır nem başka :) bunu seninde bilmen lazım :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
keşke alıntı yapsaydın :) bak üstüme alındım şimdi :)

-2 derece ile -20 derece arsındaki bariz farkı bir tutacak kadar tecrübe sahibi bir adam değilim emme , erzurumun, ağrının, ve türkiyenin en az 70 vilayetinin kışını iyi bilirim , sanırım ben anlatamadım,

ağacı gam yiğidi nem yıkar demiş atalarımız, nem adamın canına okur demek istemiştim kuru ayaz başkadır nem başka :) bunu seninde bilmen lazım :)

üstad nem başkadır adamı içten bitirir ama üşümek meselesine gelince ayazın önüne hiç bir kuvvet geçemiyor..:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
üstad nem başkadır adamı içten bitirir ama üşümek meselesine gelince ayazın önüne hiç bir kuvvet geçemiyor..:)


hıhh şinci anlaştuk valla ben soğuğu hiç sevmem , bünye olarak , hani fare tüylendikçe üşürmüş , hatta ağustosu görmeden içliğimi (pijamamı) bile çıkarmam sölemesi ayıp :cherry:

onun için ankaranın soğuğu sizin olsun , ben şimdilik almayayım teşekkür :cherry:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Agacım sen şanslı insanlardanmışsın.. :) Biz kıbrısa asker bi tanıdığı görmek iiçin bi haftalığına gitmiştik gazimağosaydı yanlış hatırlamıyosam, girneyede gittik lefkoşaya da gittik..

Hiç unutmam Nisan da gidicektik yanınıza mayo alın hava yaz gibi denize de gireriz dediler.. Gittik ilk gün hava hoştu, ikinci gün amelsiz bi yağmur yağdı, üçünçü gün yine amelsiz yağmur devam etti.. Kaldığımız lojman tek katlıydı çatısı akmaya başladı, evin her tarafı leğenlerle, kovalarla dolmuştu. Temizleyelim dedik kuş boku içinde kaldık..

Sonra askeri araçla sınır yerlerine filan gittik, sivil girişinin yasak olduğu terkedilmiş bi sınır köyüne gittik tamam giderken gayet güzeldi. Dönüşte yine amelsiz bi yağmur başladı, hatta bizim bedevi şansımız gereği iyice abarttı doluya çevirdi.. İnsanlar hayatında dolu görmemiş evlerinden çıkıp bu ne diye bakmışlar annemler anlatmıştı.. :D

Ne günlerdi ya, bi kar yağmadığı kalmıştı nisan ayında kıbrısta :)

bugün de o resmi çektiğim yere gittim hava da hiç bulut yoktu, kısa kollu ile gezenler vardı....ben de ankaradan alışkın oldugumdan altta içliğim, 2 kazak ve montum vardı... az önce bi komşum ile soguklardan bahsederken en son karı 35 sene önce askerliğimde görmüştüm dedi....yagmur yagıyor ama karadeniz kadar gene değil....

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

ankara'yada yakışıyor ha.

evet çok yakışıyor abi :p
bu daha güzel
http://www.youtube.com/watch?v=hCzcNtviBbU
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Haftasonu nehrin üzerinde yürüyüş yapıcaz fotografları koyarım. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst