- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 694
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar birçok konuda oldugu gibi bu konudada yardımınıza ihtiyacım var.
yaklaşık 24 yıl önce ilkokul 1. sınıf ögretmenim gözlerimde bir sorun olabilecegini farketmiş ve ailemle görüşüp göz doktoruna görünmem gerektigini söylmiş. sonrasında ise doktor 1,5 derece hipermetrop teşhisi koymuş.
24 yıl önceki teknoloji ve yaşadıgım yerin ilçe olması nedeniyle gözlükçü gözlügün odak noktasını yanlış ayarlamış. 6 ay sonra göz numaram 4,5 olmuştu. sonrasında 7,5 e kadar çıktı. gözlükle tedavi sonrasında 24 yaşıma geldigimde numaram sol 3,5 sag 2,75 e kadar geriledi.
istanbul medipol hastanesine gidip muayene oldum. niyetim lazer olup kurtulmaktı. fakat doktor göz kaslarımın güçlü oldugunu şimdi ameliyat edersek sadece gözlükten kurtulacagımı ama gözlük kullanırken daha iyi görecegim düşüncesinde beni ikna etti. 30 yaşından sonra düşün lazeri dedi.
uzun lafın kısası aramızda daha önce hipermetroptan lazer tedavisi görümüş olanınız yada böyle tanıdıgınız varmı. ne gibi sorunlar yaşadılar. ameliyat sonrası nasıl geçti.
tavsiye edebileceginiz işin ehli kasap olmayan bir kurum ve doktor var mı?
yaklaşık 24 yıl önce ilkokul 1. sınıf ögretmenim gözlerimde bir sorun olabilecegini farketmiş ve ailemle görüşüp göz doktoruna görünmem gerektigini söylmiş. sonrasında ise doktor 1,5 derece hipermetrop teşhisi koymuş.
24 yıl önceki teknoloji ve yaşadıgım yerin ilçe olması nedeniyle gözlükçü gözlügün odak noktasını yanlış ayarlamış. 6 ay sonra göz numaram 4,5 olmuştu. sonrasında 7,5 e kadar çıktı. gözlükle tedavi sonrasında 24 yaşıma geldigimde numaram sol 3,5 sag 2,75 e kadar geriledi.
istanbul medipol hastanesine gidip muayene oldum. niyetim lazer olup kurtulmaktı. fakat doktor göz kaslarımın güçlü oldugunu şimdi ameliyat edersek sadece gözlükten kurtulacagımı ama gözlük kullanırken daha iyi görecegim düşüncesinde beni ikna etti. 30 yaşından sonra düşün lazeri dedi.
uzun lafın kısası aramızda daha önce hipermetroptan lazer tedavisi görümüş olanınız yada böyle tanıdıgınız varmı. ne gibi sorunlar yaşadılar. ameliyat sonrası nasıl geçti.
tavsiye edebileceginiz işin ehli kasap olmayan bir kurum ve doktor var mı?