Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
depo kapağını dışarda unutmuşlar :)) hala böyle tasarımlar getiriyorlar çinliler bile daha yakışıklı modeller getirirken honda böyle tasarımlarla pazara girmeyi düşünüyor :(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
büyük ihtimal bu olacak arkadaşlar, bir kaç sitede hondanın bu yeni modelini bir çok ülkeye göndermeye başladığını okudum,şuan avustralya ve yeni zelandada satışı başlamış bile,CB125E vatana millete hayırlı olsun :)

http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_red_naked_motorcycle_medium.jpg
http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_blue_naked_motorcycle_medium.jpg
http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_white_naked_motorcycle_medium.jpg

valla ganga bu gelirse alınır...işçilikten artıları daha fazla görünüyor...kalitesini bilemeyiz dabi...

bu gelirse belki tutmaz..
canım cbf varken bunu kim alsın

pis herif senin yeberene bak birde buna bak hankısını alırsın...:p tabiki Hondik...:king:

genç subaylar rahatsız!!! :p

melemen yaparım seni...:p

yuvarlak far hastalarının son güvenli limanı gt 250 de zamane modasına boyun eğince içimi huzursuzluk kapladı.

bu motoru ben olsam cbf150ye göre tercih ederdim.

bir de hangisi gözümüze güzel geliyor? beyaz mesela...honda beyazını getirmeyecek demektir :)

evet beyaz gelmez bence de...:p

Arkadaşlar şu an tahminlerde bulunuyoruz...ne geleceği halen belirsiz...bu bağlamda heyecan yapmayalım bir modele odaklanmayalım...ben Honda bizi şok eder diyorum...ama olumsuz yönde şok eder...

.ıçar diyorum resmen...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kubilayu' Alıntı:
melemen yaparım seni...:p

arkadaşım bomba dediğin model, muhtemelen çatapat çıkacak
kamu vicdanında yargılanmalı ve hüküm giymelisin
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
3,500 olursa süper olur...sonuçta honda...sağlam olsun 3500 olsun...tipi Önemli değil okadar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

venta+honda+storm+125+2007+unico+dueno+cali+valle+del+cauca+colombia__64D49D_1.jpg

bence gayet güzel strom 125 in şemali
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
Ersin bey tipi önemli değil diyorsunuzda oda olmaz ki yav..bindiğimiz şeyler eşek deil sonuçta eşeğin bile gözleri güzel:mrgreen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
nasreddin hocanın timurla olan fil muhabbetinin birebir aynısı,
hondaya, bu dandik motorları getirmeye devam etmesi için mail atasım var
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşım bomba dediğin model, muhtemelen çatapat çıkacak
kamu vicdanında yargılanmalı ve hüküm giymelisin

senin için mason da diyolar.

:p


sizlere güzel bir parça armağan edeyim genç subaylar...:king:


http://www.youtube.com/watch?v=46SA_qAP51k

dikkaaaaattt admin topacta...admin topaç demedim...:padmin topaç içersinde kol geziyor dimek istedim...:queen:



mete_han
tigermbz+
cakturkc
KUVVETMİRA+
Erhan Erdil ( veritabanı üzerinde hak iddia eden dikkat edilesi narin yönetici kişi ):p
ozrace+
surcu
GP500-1st
ersin90
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bütün avrupada CBR125 gibi satılan ve markayı avrupada temsil eden 125 lik olan komşu yunanistanda bile satılan CBF125 i Türkiyeye bi türlü getirmeyen Honda Türkiyenin gözü çıksın!

Şu güzelliğe bakın..

http://www.youtube.com/watch?v=sKMK0GnkVAM&feature=related

Halbuki Honda

Scooterde PCX ile

Racing te 2011 kasa cbr ile

Bunların yanında Commuterde de cbf125 ile

Alt segmente herkezi kalite ve görsel olarak tatmin eden bir ürün yelpazesine sahip olucaktı. Bu imaj bence gayet hondayı düşük segmentte 2010'lu yılların başında markayı fenomen yapmaya yeter de artardı

CBR250 su soğutlamalı CRF 250 bunun yanına bide yamaha dengi bi 250cc scooter caktımı %08 vergi dilimli fahiş vergiden biraz olsun yırtan 250cc altı segment panayır yeri gibi olurdu... Yanlışmıyım:)

Çinli getiriyorsan da getir XR 125 i millet hoplayıp zıplasın CRF 250 ye geçiceklirinde yolunu yaparsın böylece.

Adamlar itinayala markanın alt cc deki imajını dacia ya 90'lı yılların skodasına ceviriyorlar. İyice soğuyo millet
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bütün avrupada CBR125 gibi satılan ve markayı avrupada temsil eden 125 lik olan komşu yunanistanda bile satılan CBF125 i Türkiyeye bi türlü getirmeyen Honda Türkiyenin gözü çıksın!

Şu güzelliğe bakın..

http://www.youtube.com/watch?v=sKMK0GnkVAM&feature=related

Halbuki Honda

Scooterde PCX ile

Racing te 2011 kasa cbr ile

Bunların yanında Commuterde de cbf125 ile

Alt segmente herkezi kalite ve görsel olarak tatmin eden bir ürün yelpazesine sahip olucaktı. Bu imaj bence gayet hondayı düşük segmentte 2010'lu yılların başında markayı fenomen yapmaya yeter de artardı

CBR250 su soğutlamalı CRF 250 bunun yanına bide yamaha dengi bi 250cc scooter caktımı %08 vergi dilimli fahiş vergiden biraz olsun yırtan 250cc altı segment panayır yeri gibi olurdu... Yanlışmıyım:)

Çinli getiriyorsan da getir XR 125 i millet hoplayıp zıplasın CRF 250 ye geçiceklirinde yolunu yaparsın böylece.

Adamlar itinayala markanın alt cc deki imajını dacia ya 90'lı yılların skodasına ceviriyorlar. İyice soğuyo millet


baba büyüksün...duykularıma simultane tercrüman oldunuz...getirin alnınızı öpeyim yiğidim...:p has odabaşım oldunuz...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=74 bu model de 250 naked de fena değil yani ama nereden gelmiş incelemedim


o moto bu moto şu moto...:p şu adamlar Honda TR nin başına oturtsak var ya bomba işler çıkar....sadece şunu getirelim bunu getirelim deseler yeter...ama bu honda gibi firmaların stratejik hesapları vardır..planlamalrı vardır...TRT kafası vardır...kolay değildir bu tabuları yıkmak...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
yav hacı kimse birşey bilmiyor..:king:

bak Çin de cbf 125 var mesela...


http://www.honda.com.cn/product/motor.html


Avrupada satılan cbf 125 nerde üretiliyor bilmiyorum...

çinde bile Türkiye'den güzel motosikletler var.resmen alt sınıf ülke muamelesi görüyoruz yazıklar olsun.bu arada çin deki cbf150 sf yi gördünmü abi.rr150 de güzel.gerçi ikisinin arasında fazla bi fark görmedim ama:sunny:gelsin ben bile alırım vallahi :)
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
site güncelleniyor servis ve satış noktaları nerelerde belli değil henüz ama büyük şehirlerde olduğu kesin :) ama fena değil modelleri demk ki fuarda ne modeller gelecek arkadaş :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst