Bende Today gelsin istiyorum, Geçen kızım yolda gördü pembe today, yolda tutturdu illa bana bundan al.
Pembe Today de istanbul'da yok.
büyük ihtimal bu olacak arkadaşlar, bir kaç sitede hondanın bu yeni modelini bir çok ülkeye göndermeye başladığını okudum,şuan avustralya ve yeni zelandada satışı başlamış bile,CB125E vatana millete hayırlı olsun
http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_red_naked_motorcycle_medium.jpg
http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_blue_naked_motorcycle_medium.jpg
http://motorcycles.honda.com.au/img/Honda_CB125E_white_naked_motorcycle_medium.jpg
bu gelirse belki tutmaz..
canım cbf varken bunu kim alsın
genç subaylar rahatsız!!!![]()
yuvarlak far hastalarının son güvenli limanı gt 250 de zamane modasına boyun eğince içimi huzursuzluk kapladı.
bu motoru ben olsam cbf150ye göre tercih ederdim.
bir de hangisi gözümüze güzel geliyor? beyaz mesela...honda beyazını getirmeyecek demektir![]()
kubilayu' Alıntı:melemen yaparım seni...![]()
:queen:buyur burdan yak
arkadaşım bomba dediğin model, muhtemelen çatapat çıkacak
kamu vicdanında yargılanmalı ve hüküm giymelisin
senin için mason da diyolar.
![]()
sizlere güze bir parça armağan edeyim genç subaylar...:king:
http://www.youtube.com/watch?v=46SA_qAP51k
Bütün avrupada CBR125 gibi satılan ve markayı avrupada temsil eden 125 lik olan komşu yunanistanda bile satılan CBF125 i Türkiyeye bi türlü getirmeyen Honda Türkiyenin gözü çıksın!
Şu güzelliğe bakın..
http://www.youtube.com/watch?v=sKMK0GnkVAM&feature=related
Halbuki Honda
Scooterde PCX ile
Racing te 2011 kasa cbr ile
Bunların yanında Commuterde de cbf125 ile
Alt segmente herkezi kalite ve görsel olarak tatmin eden bir ürün yelpazesine sahip olucaktı. Bu imaj bence gayet hondayı düşük segmentte 2010'lu yılların başında markayı fenomen yapmaya yeter de artardı
CBR250 su soğutlamalı CRF 250 bunun yanına bide yamaha dengi bi 250cc scooter caktımı %08 vergi dilimli fahiş vergiden biraz olsun yırtan 250cc altı segment panayır yeri gibi olurdu... Yanlışmıyım
Çinli getiriyorsan da getir XR 125 i millet hoplayıp zıplasın CRF 250 ye geçiceklirinde yolunu yaparsın böylece.
Adamlar itinayala markanın alt cc deki imajını dacia ya 90'lı yılların skodasına ceviriyorlar. İyice soğuyo millet
http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=74 bu model de 250 naked de fena değil yani ama nereden gelmiş incelemedim
yav hacı kimse birşey bilmiyor..:king:
bak Çin de cbf 125 var mesela...
http://www.honda.com.cn/product/motor.html
Avrupada satılan cbf 125 nerde üretiliyor bilmiyorum...