Yol Arkadaşım

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Arkadaşlar bu da benim mavi ejderim Breton 125
10000 km şu an 2007 mode
l :)
:)
di-CY5M.jpg

di-Y9RNQ4UT.jpg

di-TJHF.jpg

di-ORR8.jpg

di-YFTH.jpg

di-UOGW.jpg

di-N0BN.jpg

di-G1M2.jpg

di-GVV2.jpg

bunlarda akşam :cat:
di-XLDB.jpg

di-MH0P.jpg

yorumlar için şimdiden teşekkürler...
::tutkuy::
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
10 gün önce afyon merkezde buna benzer bir motor gördüm.. hatta aynısının benzeri idi...
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Hayırlı Olsun BU Motorlarda Ayna Görmek Bİzi Duygulandırıyor Allah Kaza Bela Vermesin :)
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Geçenlerde Biraz dolaşmıştım :) Ortalık fena kaygandı :p

di-JQWC.jpg


Buda sanat eserim :) :cherry:

di-89VQ.jpg
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Keyifli ve güvenli sürüşler.:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah kaza bela vermesin, depo kılıfın ve koltuk döşemen çok güzel olmuş tabi sanat eserinin kafası kovaya benzese de o da güzel olmuş : )
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Keyifli ve güvenli sürüşler.:wiinkk:

Sizede kazasız belasız sürüşler dilerim :)
Yakışıklı motor:cat: Allah kaza bela vermesin...

Teşekkürler :) Allah size de kaza bela vermesin .
allah kaza bela vermesin, depo kılıfın ve koltuk döşemen çok güzel olmuş tabi sanat eserinin kafası kovaya benzese de o da güzel olmuş : )

Eywallah hocam saolun :) sanat eseri biraz acele oldu :p
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
güzll motor kazasız belasız inş çok çigerli breton alcm 1 tanede ben 2 hafta sonra :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst