Size Göre Dünyanın En İyi Motoru Hangisi ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
29
Bana kalırsa da çok yönlü olması ve her yönüyle iddialı olması sebebiyle multistrada diyebiliriz.

Ancak şu videoyu da bu başlıkta paylaşmak istedim

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Binebildiğin motor
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
enduro sevmem ama tenere 1200 güzel...asfalt toprak her yola gelir...teknik özellikleri ve aksesuarlarıda güzel...
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
benim motosikletim tabiki :)

hayallerimin motoru olarakta tabiki harley serisinin herhangi bir turing chopper karması birşeyi olabilir.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
İmkanlarımı zorlayarak alacağım ikinci el hatta üçüncü el bir fazer bana göre en iyi motorsiklet :)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
al sana motor

shiftdelete.net/dunyanin-en-pahali-motosikletleri-dodge-tomahawk-v10-superbike_22289-s17.html
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
eğer racingler içinden seçersek 1199 panigale :) kılıç gibi tasarm, mükemmel motor karakteri ve s1000rr ın bileğini bile bükebileceği söylenen yetenekleri ile bir rüya gibi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Yamaha tdm 900 Bmw f800 Ducati 848 Suzuki Gsxr Hayabusa favorilerim
 
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
236
aprillia rsv4 (H)
aprilia-rsv4-aprc.jpg
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
HondaCub.jpg


Üstteki güzel oyuncakların paramparça olacağı şartlarda Honda Cub gitmeye devam eder.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst