Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
34
cbf 250 alacaksan hatta ikinci el işin çokkkkkkkkk zor.
parçaları pahalıdır. ucuz parçalar iş yapmaz yan sanayidir. ben zamanı evvelde sıfır aldığım cbf den memnun kalmazve beni motorculuktan soğutacakkken . bir daha düşün derim.

Bİrde parça pahalı derken motor orjinal marka olup parçası pahalı olmayan motor yok gibi!pahalı derken hangi fiyat aralığında?bunlarıda başına gelenleri hangi fiyatlara mal olduğunuda yazarsan sevinirim!
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Arkadaşım bu tür forumlarda her yazılanıda ciddeye alma herkes birşeyler yazıyor kafan karışır. Kendin arayarak sorarak öğrenmeye bak. Önceki sayfalarda görebilirsin bende almadan önce kararsızdım. 1000 tl gösterge falan duyunca vazgeçmeyi düşündüm. Şimdi 2003 model twister kullanıyorum geçen ay göstergede problem oldu aha dedim ayvayı yedik. Sahibindende yan sanayi sıfır cbf250 göstergesi aldım taktım bana 125 TL + kargo ücretine maloldu :cat: Tabi orjinali gibi olmaz ama sonuçda herşeyin bir oluru var. 2-3 ay sonra bidaha bozulsun bir daha alır takarım ne olacak. Birisi motorunun markasını sorduğunda Honda diyorsun yetiyor :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
49
ya beyler sevabına biri söylesin bahçelievlerde oturuyorum koruma demiri nereden bulabilirim yada yaptırabilirim..(ama öyle ybr-cbf150 demirin bozma dandirik birşey değil)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Arkadaşım bu tür forumlarda her yazılanıda ciddeye alma herkes birşeyler yazıyor kafan karışır. Kendin arayarak sorarak öğrenmeye bak. Önceki sayfalarda görebilirsin bende almadan önce kararsızdım. 1000 tl gösterge falan duyunca vazgeçmeyi düşündüm. Şimdi 2003 model twister kullanıyorum geçen ay göstergede problem oldu aha dedim ayvayı yedik. Sahibindende yan sanayi sıfır cbf250 göstergesi aldım taktım bana 125 TL + kargo ücretine maloldu :cat: Tabi orjinali gibi olmaz ama sonuçda herşeyin bir oluru var. 2-3 ay sonra bidaha bozulsun bir daha alır takarım ne olacak. Birisi motorunun markasını sorduğunda Honda diyorsun yetiyor :cherry:

mehmet eren kardeşim:
Özellikle bu Acun 0 aradaşın paranoyasını anlamak gerçekten zor,kardeşim 10 kullanıcının görüşlerini oku tahlil et kaç kişi memnun kaç kişi memnun değil bulabilirsin...Ve kendin karar ver.Ben kendi adıma 2007 model cbf 150 mi 2750 TL ye satıp 5000 TL ye 2006 model cbf 250 aldım,bu motoru çok seviyorum tipini,duruşunu,herşeyini,varsın kronik sorunları olsun.Bu performans motoru değil 250 cc Naked motor, yarış motoru değil,Otoban motorudeğil,bu estetik bir motor,genel maksat motoru...Motor sevdalısı bir insanın onyıllarca binebileceği taş gibi bir motor...İyi araştır kendin karar ver başarılar...
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
49
sahibinden de karizma motor ürünleri içinde fotoları mevcut. Fakat 1 hafta oyaladılar 3-4 kere aramam gerekti telefonla :mrgreen:

arkadaşım ben karizma motordan koruma demiri aldım geri verdim tamam iyi insanlar çamur attığım yok halada alışverişe giderim... Ama demir konusunda 2 ay boyunca tamam abi bugün tamam abi yarın dediler dediler dediler sonunda parayı geri aldım.. Gerçi ne derece kabahatlilerdi bilemiyorum çünkü bunların demirleri hazırlayan tuhaf bir elemanı vardı ondan alıyorlardı yanılmıyorsan zeytinburnundaki demirciler sitesinden bir demirci.. en son bir demir yollamıştı hevesle takıcaz bir baktık ölçünün alakası yok.. hatta orada ki siyah ybr demiri takılı resmi olan bi twister var o benimkisi... onu taktık memnundum ama direksiyona vurduğunu ve kitlemeyi engellediğini fark edince geri vermiştim.. yiğidi öldür hakkını ver hiç mırın kırın etmeden paramı geri verdiler..

başka bilen?
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
arkadaşım ben karizma motordan koruma demiri aldım geri verdim tamam iyi insanlar çamur attığım yok halada alışverişe giderim... Ama demir konusunda 2 ay boyunca tamam abi bugün tamam abi yarın dediler dediler dediler sonunda parayı geri aldım.. Gerçi ne derece kabahatlilerdi bilemiyorum çünkü bunların demirleri hazırlayan tuhaf bir elemanı vardı ondan alıyorlardı yanılmıyorsan zeytinburnundaki demirciler sitesinden bir demirci.. en son bir demir yollamıştı hevesle takıcaz bir baktık ölçünün alakası yok.. hatta orada ki siyah ybr demiri takılı resmi olan bi twister var o benimkisi... onu taktık memnundum ama direksiyona vurduğunu ve kitlemeyi engellediğini fark edince geri vermiştim.. yiğidi öldür hakkını ver hiç mırın kırın etmeden paramı geri verdiler..

başka bilen?

Bunu yazdığın çok iyi oldu bende twister için koruma demiri ısmarlayacaktım. Orada gördüğüm yukarı doğru kıvrılan estetik koruma demirinden istiyorum ama şimdi içime bi kurt düştü. İstanbulda olsam gider bakarım ama buralardan zor oluyor. Forumda karizma motor diye başlık bile var onuda incelemiştim. Memnun olanda var memnun olmayanda. Bence düşük fiyata kaliteli hizmet beklememek lazım :cherry:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu paranoya yı merak ediyorsanız. 57. sayfadan 60 ıncı sayfaya kadar geri dönüp bakabilirsiniz. taş gibi motor yorumuna tebessüm ediyorum.motoru tanımasak neyse.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
34
mehmet eren kardeşim:
Özellikle bu Acun 0 aradaşın paranoyasını anlamak gerçekten zor,kardeşim 10 kullanıcının görüşlerini oku tahlil et kaç kişi memnun kaç kişi memnun değil bulabilirsin...Ve kendin karar ver.Ben kendi adıma 2007 model cbf 150 mi 2750 TL ye satıp 5000 TL ye 2006 model cbf 250 aldım,bu motoru çok seviyorum tipini,duruşunu,herşeyini,varsın kronik sorunları olsun.Bu performans motoru değil 250 cc Naked motor, yarış motoru değil,Otoban motorudeğil,bu estetik bir motor,genel maksat motoru...Motor sevdalısı bir insanın onyıllarca binebileceği taş gibi bir motor...İyi araştır kendin karar ver başarılar...

Teşekküler Bruce 65. abi bende öyle düşünüyorum genel anlamda yorumlar iyi!fakat bakım masraf ayrıntısına pek giren yok!ama şundanda eminin oturduğum bölgede 2000 - 2002 model 2 zamanlı rx115 yamahalar cirit atarken 2004- 2005 hondanın ne yi eksik diye düşünüyorum! İşallah temiz birtane bulabilirim!sitelerdeki motorların %80 inin km si düşürülmüş manifolt çıkışları egzozları yanmış artık 40.000 km i gecen motorlarda 25.000 km yazması pek inandırıcı gelmiyo!eğer birazdaha araştırır ve aklımdaki bütçeme uygun diğer motorla(kawasaki ER5) ve CBF 250 masraflarını kıyasladıktan sonra arada pek fark olmadığını gördükçe Er5 daha mantıklı gelmeye başladı!Bu konu doğru yerde değil ama yinede ER5 için görüşlerinize açığım!İki motor ne alaka diyenler olabilir kullanış bg tork farklı ama cc farkı var onun haricinde normal kullanımda her ikisininde yakıtı birbirine yakın ve fiyatıda öyle ER5 in farkı bence ebat farkıyla ve havasıyla daha farklı gibi :D
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Teşekküler Bruce 65. abi bende öyle düşünüyorum genel anlamda yorumlar iyi!fakat bakım masraf ayrıntısına pek giren yok!ama şundanda eminin oturduğum bölgede 2000 - 2002 model 2 zamanlı rx115 yamahalar cirit atarken 2004- 2005 hondanın ne yi eksik diye düşünüyorum! İşallah temiz birtane bulabilirim!sitelerdeki motorların %80 inin km si düşürülmüş manifolt çıkışları egzozları yanmış artık 40.000 km i gecen motorlarda 25.000 km yazması pek inandırıcı gelmiyo!eğer birazdaha araştırır ve aklımdaki bütçeme uygun diğer motorla(kawasaki ER5) ve CBF 250 masraflarını kıyasladıktan sonra arada pek fark olmadığını gördükçe Er5 daha mantıklı gelmeye başladı!Bu konu doğru yerde değil ama yinede ER5 için görüşlerinize açığım!İki motor ne alaka diyenler olabilir kullanış bg tork farklı ama cc farkı var onun haricinde normal kullanımda her ikisininde yakıtı birbirine yakın ve fiyatıda öyle ER5 in farkı bence ebat farkıyla ve havasıyla daha farklı gibi :D

Aynen dediğin gibi dikkat etmen tabiiki şart,Er5 bencede mantıklı ancak motor hakkında hiç bir fikrim yok...Bildiğim kadarıyla Er5 çift silindirli ancak silindirler paralel çalışıyor yani tek silindirmiş gibi...Yalnız şunu anlamıyorum hangi japon motorun parçası ucuz bunu lütfen açıklayacak bir arkadaşımız varmı ?
Umarım gönlünce bir motor bulabilirsin...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
yanlış bilgi vermiş olmayayım, hatalıysam düzeltin ama bildiğim kadarıyla kawasakilerde kullanılan 250 ve 500cc'lik çift silindirli motorlarda (zzr250, ninja 250, kle500, en500, er5) silindirler paralel olarak çalışmıyor yani 250cc çift silindir çinli modellerde olduğu gibi tek silindir olarak hareket etmiyorlar, öyle olsaydı titreşimden geçilmezdi :)

aşağıdaki animasyon doğru bir örnek olur sanırım (triumph için yapılmış ama çalışma şekli aynı)
http://www.youtube.com/watch?v=mouh0gB7N0s
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
4
selam arkadaşlar bir honda Twister im var ama zincir dişli bitik ve değiştirmek istiyorum 140.00 TL ye buldum iş yaparmı????? lütfen cevahplayın

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:07 ----------

honda 250 CC Twister motorum var ve zincir dişli değiştirmem gerek yan sanayi buldum 140 TL acaba işimi görürmü?????
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
4
DEĞERLİ MOTOR TUTKUNU ARKADAŞLARIM HONDA CBX 250 TWİSTER MOTORUM VAR VE ZİNCİR DİŞLİ DEĞİŞTİRMEM GEREKİYOR.
biraz araştırma yaptım ve 4 çeşit zincir buldum
1-140 TL ye buldum.
2-275TL ye
3-350 TL (Honda bayisinden almak istediğim zincir
4-DID zincir dişli 450 TL
en ucuz olanı (140TL) olanı alıcaktım ama bir sakatlık çıkarmasından ve kopmasından korkuyorum
SİZİN TAVSİYE EDECEĞİNİZ ZİNCİR DİŞLİ VARMI ACABA???????????

---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:31 ----------

BENİM DEĞİL VE TANIMIYORUM ARKADAŞIM...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
DEĞERLİ MOTOR TUTKUNU ARKADAŞLARIM HONDA CBX 250 TWİSTER MOTORUM VAR VE ZİNCİR DİŞLİ DEĞİŞTİRMEM GEREKİYOR.
biraz araştırma yaptım ve 4 çeşit zincir buldum
1-140 TL ye buldum.
2-275TL ye
3-350 TL (Honda bayisinden almak istediğim zincir
4-DID zincir dişli 450 TL
en ucuz olanı (140TL) olanı alıcaktım ama bir sakatlık çıkarmasından ve kopmasından korkuyorum
SİZİN TAVSİYE EDECEĞİNİZ ZİNCİR DİŞLİ VARMI ACABA???????????[COLOR="Silver"


Selamlar,ben bu motoru alalı 9 ay oldu ve böyle bir değişim henüz yapmadım,ama şunu söyleyebilirim:Asla çin malı bir parça alıp takmam bu motora...piyasada ingiliz,çek,taywan,kore malı ekipmanlar var takılabilir olduğunu bazı arkadaşlar belirtmiş...Tekeriniz hep düz bassın...
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
4
Çok teşekkür ederim. Benimde aklımdan geçen honda bayısınden orjinal zincir dişli almak. İlginize teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selamlar,25 gün sonra nihayet 15 km lik bir motor sürüşüm oldu bugün,soğuklar bayağı özletti bana motoru...10 derece sıcaklık vardı İzmirde öğlen vakti...Dayanamadım hem akünün biraz şarza ihtiyacı vardı,böylelikle hasret gidermiş olduk,tekeriniz herdaim düz bassın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst