cbf 250 alacaksan hatta ikinci el işin çokkkkkkkkk zor.
parçaları pahalıdır. ucuz parçalar iş yapmaz yan sanayidir. ben zamanı evvelde sıfır aldığım cbf den memnun kalmazve beni motorculuktan soğutacakkken . bir daha düşün derim.
buberk merak ettim şu göstergeyi foto koyma imkanın varmı?
Arkadaşım bu tür forumlarda her yazılanıda ciddeye alma herkes birşeyler yazıyor kafan karışır. Kendin arayarak sorarak öğrenmeye bak. Önceki sayfalarda görebilirsin bende almadan önce kararsızdım. 1000 tl gösterge falan duyunca vazgeçmeyi düşündüm. Şimdi 2003 model twister kullanıyorum geçen ay göstergede problem oldu aha dedim ayvayı yedik. Sahibindende yan sanayi sıfır cbf250 göstergesi aldım taktım bana 125 TL + kargo ücretine maloldu :cat: Tabi orjinali gibi olmaz ama sonuçda herşeyin bir oluru var. 2-3 ay sonra bidaha bozulsun bir daha alır takarım ne olacak. Birisi motorunun markasını sorduğunda Honda diyorsun yetiyor :cherry:
sahibinden de karizma motor ürünleri içinde fotoları mevcut. Fakat 1 hafta oyaladılar 3-4 kere aramam gerekti telefonla :mrgreen:
arkadaşım ben karizma motordan koruma demiri aldım geri verdim tamam iyi insanlar çamur attığım yok halada alışverişe giderim... Ama demir konusunda 2 ay boyunca tamam abi bugün tamam abi yarın dediler dediler dediler sonunda parayı geri aldım.. Gerçi ne derece kabahatlilerdi bilemiyorum çünkü bunların demirleri hazırlayan tuhaf bir elemanı vardı ondan alıyorlardı yanılmıyorsan zeytinburnundaki demirciler sitesinden bir demirci.. en son bir demir yollamıştı hevesle takıcaz bir baktık ölçünün alakası yok.. hatta orada ki siyah ybr demiri takılı resmi olan bi twister var o benimkisi... onu taktık memnundum ama direksiyona vurduğunu ve kitlemeyi engellediğini fark edince geri vermiştim.. yiğidi öldür hakkını ver hiç mırın kırın etmeden paramı geri verdiler..
başka bilen?
mehmet eren kardeşim:
Özellikle bu Acun 0 aradaşın paranoyasını anlamak gerçekten zor,kardeşim 10 kullanıcının görüşlerini oku tahlil et kaç kişi memnun kaç kişi memnun değil bulabilirsin...Ve kendin karar ver.Ben kendi adıma 2007 model cbf 150 mi 2750 TL ye satıp 5000 TL ye 2006 model cbf 250 aldım,bu motoru çok seviyorum tipini,duruşunu,herşeyini,varsın kronik sorunları olsun.Bu performans motoru değil 250 cc Naked motor, yarış motoru değil,Otoban motorudeğil,bu estetik bir motor,genel maksat motoru...Motor sevdalısı bir insanın onyıllarca binebileceği taş gibi bir motor...İyi araştır kendin karar ver başarılar...
Teşekküler Bruce 65. abi bende öyle düşünüyorum genel anlamda yorumlar iyi!fakat bakım masraf ayrıntısına pek giren yok!ama şundanda eminin oturduğum bölgede 2000 - 2002 model 2 zamanlı rx115 yamahalar cirit atarken 2004- 2005 hondanın ne yi eksik diye düşünüyorum! İşallah temiz birtane bulabilirim!sitelerdeki motorların %80 inin km si düşürülmüş manifolt çıkışları egzozları yanmış artık 40.000 km i gecen motorlarda 25.000 km yazması pek inandırıcı gelmiyo!eğer birazdaha araştırır ve aklımdaki bütçeme uygun diğer motorla(kawasaki ER5) ve CBF 250 masraflarını kıyasladıktan sonra arada pek fark olmadığını gördükçe Er5 daha mantıklı gelmeye başladı!Bu konu doğru yerde değil ama yinede ER5 için görüşlerinize açığım!İki motor ne alaka diyenler olabilir kullanış bg tork farklı ama cc farkı var onun haricinde normal kullanımda her ikisininde yakıtı birbirine yakın ve fiyatıda öyle ER5 in farkı bence ebat farkıyla ve havasıyla daha farklı gibi![]()
DEĞERLİ MOTOR TUTKUNU ARKADAŞLARIM HONDA CBX 250 TWİSTER MOTORUM VAR VE ZİNCİR DİŞLİ DEĞİŞTİRMEM GEREKİYOR.
biraz araştırma yaptım ve 4 çeşit zincir buldum
1-140 TL ye buldum.
2-275TL ye
3-350 TL (Honda bayisinden almak istediğim zincir
4-DID zincir dişli 450 TL
en ucuz olanı (140TL) olanı alıcaktım ama bir sakatlık çıkarmasından ve kopmasından korkuyorum
SİZİN TAVSİYE EDECEĞİNİZ ZİNCİR DİŞLİ VARMI ACABA???????????[COLOR="Silver"
Selamlar,ben bu motoru alalı 9 ay oldu ve böyle bir değişim henüz yapmadım,ama şunu söyleyebilirim:Asla çin malı bir parça alıp takmam bu motora...piyasada ingiliz,çek,taywan,kore malı ekipmanlar var takılabilir olduğunu bazı arkadaşlar belirtmiş...Tekeriniz hep düz bassın...