ilk kez motor alacağım sorularım var

Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
12
teşekkürler tekrar. bu arada dediğiniz gibi 5 bine istediğim tarzda tam randımanlı bir şey alamayacağım galiba ondan bütçeyi arttırıyorum biraz. şu cbr 250 rlere baktım onu önerir misiniz? 9250 fiyatı var ama değer gibi duruyor.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Cbr 250 Tabikide iyi ama Hani direk 25 cc mini ss başlayıpda bursa - istanbul arası yapabilirmisin orası biraz düşündürücü
 
Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
12
Cbr 250 Tabikide iyi ama Hani direk 25 cc mini ss başlayıpda bursa - istanbul arası yapabilirmisin orası biraz düşündürücü
hocam yazın istanbul'da olacağım için honda'nın kursuna da gidebileceğim. 3 aylık bir eğitim sürecim de olacak önümde. ondan sonra Bursa'ya döneceğim. yeterli olmaz mı?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Heee Kurs alacaksan tabikide değişir işş cbr 250 ile bi abimiz vardı forumda aralıksız 2400 kmh gezmişdi gelişdede aynı şekilde 2400 km yapmış bide yaşlı bi beyefendi idi düşün yani
Vallahi Param yetse bende cbr almayı düşünüyom ama peder destek çıkmıyo motosiklete araba alak diyo bende daha 21 yaşına bile girmedim öğrenciyim ağır gelir diyom motosikletede o karşı çıkıyo dur bakalım tam 2 ay sonra sonuç ortaya çıkacak :p
 
Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
12
Heee Kurs alacaksan tabikide değişir işş cbr 250 ile bi abimiz vardı forumda aralıksız 2400 kmh gezmişdi gelişdede aynı şekilde 2400 km yapmış bide yaşlı bi beyefendi idi düşün yani
Vallahi Param yetse bende cbr almayı düşünüyom ama peder destek çıkmıyo motosiklete araba alak diyo bende daha 21 yaşına bile girmedim öğrenciyim ağır gelir diyom motosikletede o karşı çıkıyo dur bakalım tam 2 ay sonra sonuç ortaya çıkacak :p
aynen kurssuz düşünmüyorum zaten. aklımda yoktu gerçi ama burda yazılanlardan gerekli olduğuna karar verdim. peki 150cc şehirlerarası için yetersiz mi kalır? cbf150'de iyi duruyor ama ikisi arasında deli fiyat farkı far.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Cbf Hiç söz etmeme gerek yok bin gez dolaş istediğin kadar ama uzun yol yapacaksan heleki otoban gibi yollara çıkacaksan sana sollama yaparken az hızlanman gereken bi araç lazım cbf ile 110 yapanda var 130 da sen arasını 120 say cbr ile 160 kadar ulaşırsın ama bide havası var cbr nin cbf de bayağı rahat çok rahat hatta arkdaşda var sanki ne bileyim hiç üzerinde yokmuşuz gibi hissediyor insankonfor var
 
Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
12
Cbf Hiç söz etmeme gerek yok bin gez dolaş istediğin kadar ama uzun yol yapacaksan heleki otoban gibi yollara çıkacaksan sana sollama yaparken az hızlanman gereken bi araç lazım cbf ile 110 yapanda var 130 da sen arasını 120 say cbr ile 160 kadar ulaşırsın ama bide havası var cbr nin cbf de bayağı rahat çok rahat hatta arkdaşda var sanki ne bileyim hiç üzerinde yokmuşuz gibi hissediyor insankonfor var
uzun yol için sıkıntı diyorsun yani. gerçi hızla çok işim yok benim. güvenli gideyim de 1 saat geç olsun o sıkıntı değil bana. 150cclik motorlarla 250cclikler arasında sadece 120'nin üstünde basma farkı varsa ama 150likler daha uygun aslında.tam aradaki farkı anlayamadım.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Cbr sayfasına git Yaz abilerim Cbr mi cbf mi sana aradaki .332346586798721398 farkı söylesinler :p
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Sevgili calderon,

Sen niyet ettikten sonra her motorla her yola gidersin. Cbf 150 ile Türkiye turu yapanlar var. Acemi olarak cc muhabetine takılma. Çıkarsın Bursadan Topçulardan karşıya geçersin. Eğitim alma fikrin çok güzel. Tebrik ediyorum.
 
Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
12
@eren
yok ben sadece cc açısından diyordum.

@arda
anladım hocam. peki şu kafama takılıyor. 190 boyum 90 kilom var sporla uğraşıyorum 150lik motoru sıkıntıya sokar mı bu durum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Benim boyum 170 kilom 72 rampalarda hafif zorlanıyor. Vites düşürür devam ederim. Biraz rüzgar yersin sadece. :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
aynen kurssuz düşünmüyorum zaten. aklımda yoktu gerçi ama burda yazılanlardan gerekli olduğuna karar verdim. peki 150cc şehirlerarası için yetersiz mi kalır? cbf150'de iyi duruyor ama ikisi arasında deli fiyat farkı far.

Valla hocam bence siz şu hondanin egitimlerine katilin zaten egitimler Cbf150 kullanılıyor bi binin kullanın bakın tecrübe edin sonra hangi motosikleti alacağınıza karar verirsiniz
 
Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
12
Valla hocam bence siz şu hondanin egitimlerine katilin zaten egitimler Cbf150 kullanılıyor bi binin kullanın bakın tecrübe edin sonra hangi motosikleti alacağınıza karar verirsiniz
evet en iyisi öyle görünüyor. denemeden bir şey demek çok zor cidden. yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
HOŞ GELDİN ABİ!!!
Abi benim forumdan toplayabildiğim 1-2 bilgimi dile getirmek isterim.
Abi motosiklet istiyorsun 1.90boyun 90kilon var ve 250cc istiyorsun kendini çok kasmana gerek yok ki abi
al bir tane hyousung 250 comet at benzinini temiz bak motoruna bin gez heryeri.
Kask bütçen fazla yoksa ls2 öneren abilerimiz var.Onun haricinde montunu,dizliğini,dirsekliğini ihmal etme pantolon felan sonrada alabilirsin ama bu sölediklerim zorunlu alman gerekenler.
Şimdiden hangi motosikleti,hangi korumayı alırsan al güle güle kullan abi iyi forumlar
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
4
calderon kardeşim bak şimdi eğer acemisen vitesli kesinlikle alma (vitesli motor sürücüleri üstünüze alınmayın) bak hem acemisin hem motorlar hakkında hiç bir bildiğin yok benim sana önerceğim motor yuki 150 cc kral neptün skooter en kolay motor torku yol tutuşu her şeyi süper 2011 eylülde aldım gayet memnunum ama viteslilere göre biraz fazla yakıyor 1 1.50 litre falan oda otomatik vites oluşundan ama sana göre en güzel motor kardeşim skooter bak beni dinlersen skooterda bas git ohh ben bikere honda 150 cbf ye bindim e-5 cıktım d100 okadar karışıkki motor vites değiştircem derken arka frene birden yuklendim kaza geçirdim sağ bacağımı kırdım geçti ama ogunden beri vitesli motora tövbe dedim not:motor kullanırken sakın gözünü herhangi bir nesneye 1 saniyeden fazla tutma bide motor kullanırken dalma biyerlere böyle bir şeyler düşünme bazı motorcular war yola çıkıyo adam yola çıktıgını unutuyo diyelim şimdi karım ewde acaba ne yemek yapıyo flan kütt bi bakmış yerde adam anladın motorlarda dümen gözlerdir unutma nereye bakarsan oraya gidersin benden bu kadar kardeşim sağlıcakla kal
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
1-Kardeş motora düzgünce çılgınca hareketler yapmadan yerine göre hız yapıp yavaşlarsan büyük bir oranda riski ortadan kaldırıorsun.tabi motorunun bakımı tam olacak frenleri debrijajı her şeyi 4 4 lük olması snn için bi avantaj daha sağlar.
2-bu konuda pek bi bilgim yok
3-motorsiklet senin isteğine kalmış birşey uzun yol gideceksen en az 150cc lik olması gerektiğini düşünüyorum ayrıca konforda çok önemli bu konuda.mesela bir 300cc MZ ile Honda cbf bir olmaz :D tabi biz karamanda 350 li lik çift jawa ya binioruz ama kulak gidior+konfor sıfır :D
yani kaliteli bir motor almanı tavsiye ederim ve scooter sakın alma diorum hem çok yakar hemde küçük tekerli olduğu için dönüşlerde sıkıntı yaşatabilir.honda 150cbf bence çok güzel bir motor tavsiye ederim hem sessiz hemde konforlu

benim cupum bide babamın çift jawası war onlara biniorum :D cupa modifiye yaptık 140 görüor ama biraz serseri işi :D siz sevmessiniz belki.cup al derdim ama sevmessin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst