- Katılım
- 29 Mar 2009
- Mesajlar
- 339
- Konu Yazar
- #1
Herkese hayırlı akşamlar arkadaslar kazasız belasız sürüşler.
Ben bugün izmir honda bayiye gittim honda cbr 125 ile konusmaya dedim ki ben cbr 125 almak istiyorum ne zaman gelir ve 2012 modellerinde bi değişiklik varmı??
aldıgım cevap suydu mayısın sonunda gelicek oda türkiyeye sadece 2 tane geldi 2 sinide biz aldık ve sahipleride var yani satıldı dedi peki dedim ondan sonra ne zaman gelir temmuzda gelicektir dedi ve %8'lik ÖTV zam ile %37 gibi birşey olucagını ayrıca Honda Cbr125'in 7.500 gibi bir fiyata sunulacagını söyledi. Tabi ki çok şaşırdım dedim olamaz aldıgım cevap suydu cok tutulan cok talep olan bir motosiklet gerek yapısı görünüşü olarak Cbr600 rr'a yakın ve sel bastıgı için fabrikasını fiyatlar bu şekilde olucak. peki dedim orda Cbr 250 duruyordu peki dedim Cbr 250 alıcak olsam nasıl olur ? Bu son elimizde kaldı dedi dedi 2012 modeldir dedi. Bundan sonra gelicek olanlar ÖTV zamıyla satılıcak yani 13 .000 gibi bir rakam yapar dedi her an bekliyoruz zamı yani alıcaksanız elinizi cabuk tutun dedi. Benimde aklım karıştı ve eksozunda biraz göcüklük vardı bu nasıl oldu dedim nolucak alsam dedim o fabrikadan gelirken olmus o zaten degisicek dedi peki dedim bende. Şimdi ben ne yapmalıyım? almalımıyım yoksa beklemelimiyim ? Birde honda motosiklet distribütör telefon numarasını bulamadım yardımcı olabilirmisiniz onlarlada konusmak gerekir. Yardımlarınızı bekliyorum.
Ben bugün izmir honda bayiye gittim honda cbr 125 ile konusmaya dedim ki ben cbr 125 almak istiyorum ne zaman gelir ve 2012 modellerinde bi değişiklik varmı??
aldıgım cevap suydu mayısın sonunda gelicek oda türkiyeye sadece 2 tane geldi 2 sinide biz aldık ve sahipleride var yani satıldı dedi peki dedim ondan sonra ne zaman gelir temmuzda gelicektir dedi ve %8'lik ÖTV zam ile %37 gibi birşey olucagını ayrıca Honda Cbr125'in 7.500 gibi bir fiyata sunulacagını söyledi. Tabi ki çok şaşırdım dedim olamaz aldıgım cevap suydu cok tutulan cok talep olan bir motosiklet gerek yapısı görünüşü olarak Cbr600 rr'a yakın ve sel bastıgı için fabrikasını fiyatlar bu şekilde olucak. peki dedim orda Cbr 250 duruyordu peki dedim Cbr 250 alıcak olsam nasıl olur ? Bu son elimizde kaldı dedi dedi 2012 modeldir dedi. Bundan sonra gelicek olanlar ÖTV zamıyla satılıcak yani 13 .000 gibi bir rakam yapar dedi her an bekliyoruz zamı yani alıcaksanız elinizi cabuk tutun dedi. Benimde aklım karıştı ve eksozunda biraz göcüklük vardı bu nasıl oldu dedim nolucak alsam dedim o fabrikadan gelirken olmus o zaten degisicek dedi peki dedim bende. Şimdi ben ne yapmalıyım? almalımıyım yoksa beklemelimiyim ? Birde honda motosiklet distribütör telefon numarasını bulamadım yardımcı olabilirmisiniz onlarlada konusmak gerekir. Yardımlarınızı bekliyorum.