nasıl ve nekadar kazıklandığımızın resimleridir

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Baslik ne kadar yanlis anlasilmis yahu!!!:silent:

Ben size baska birsey söyleyeyim mi?
devletin size kullanmayi mecbur tuttugu kask, ülkemizde lüks tüketim malzemesi.
Devlet vatandasina lüks takilin, asaletimiz sarsilmasin diyor.:cherry:


hadi canım sende daha neler
biz varya bizzz
ohooooo bizzzzzzzz
biz süperizzzzzzzzzz
bizde pırlantada KDV bile yok beee lüks olsa o olurdu
ekmek değil )) ekmekte KDV var


yanlış anlaşılmış sadece başlık olsa dostum
neyi doğru anladıkki biz)??
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Baslik ne kadar yanlis anlasilmis yahu!!!:silent:

Ben size baska birsey söyleyeyim mi?
devletin size kullanmayi mecbur tuttugu kask, ülkemizde lüks tüketim malzemesi.
Devlet vatandasina lüks takilin, asaletimiz sarsilmasin diyor.:cherry:


:cat::rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
bir : ölçek ekonomisi, Türkiye'de kaç motosiklet kullanıcısı var, bunların ne kadarı bilinçli ve kaska, kıyafete ne kadar para ayırıyor. forum "500 lira bütçem var, hangi korumaları alayım" mesajlarıyla dolu; ki ayıplamıyorum bu arkadaşlar kötünün iyisi, belli düzeyde bilince sahipler. ortalık bilinçsiz, ikinci el kask kullanan, kask kolunda ss motorla gazlayan tiplerle dolu. durum böyle olunca az ithal ediliyor, az satılıyor. hollanda'nın kasabasında motosiklet giyim-kuşamı satılan mağaza gördüm, istanbul'daki kadar çeşit vardı.

iki : motosiklet bir hobi ürünü olarak görülüyor, öyle olunca da bu hobiye gönül verenler "öpülmeyi hakediyor" gibi bir zihniyet hakim. motosikletin kendi, kıyafeti, aksesuarı, yedek parçası; otomobille, vesaireyle kıyaslanamayacak kadar yüksek oluyor.

üç : sırf farklı olmak için; elciğine, püskülüne, takozuna, demirine, kromuna bir motosiklet parası harcayanlar oldukça, satıcılar da bu potansiyeli değerlendiriyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir : ölçek ekonomisi, Türkiye'de kaç motosiklet kullanıcısı var, bunların ne kadarı bilinçli ve kaska, kıyafete ne kadar para ayırıyor. forum "500 lira bütçem var, hangi korumaları alayım" mesajlarıyla dolu; ki ayıplamıyorum bu arkadaşlar kötünün iyisi, belli düzeyde bilince sahipler. ortalık bilinçsiz, ikinci el kask kullanan, kask kolunda ss motorla gazlayan tiplerle dolu. durum böyle olunca az ithal ediliyor, az satılıyor. hollanda'nın kasabasında motosiklet giyim-kuşamı satılan mağaza gördüm, istanbul'daki kadar çeşit vardı.

iki : motosiklet bir hobi ürünü olarak görülüyor, öyle olunca da bu hobiye gönül verenler "öpülmeyi hakediyor" gibi bir zihniyet hakim. motosikletin kendi, kıyafeti, aksesuarı, yedek parçası; otomobille, vesaireyle kıyaslanamayacak kadar yüksek oluyor.

üç : sırf farklı olmak için; elciğine, püskülüne, takozuna, demirine, kromuna bir motosiklet parası harcayanlar oldukça, satıcılar da bu potansiyeli değerlendiriyor.

Türkiyedede enaz bu ülke kadar kullanan vardır zira almanya avrupa ülkeleri arasında motosiklet kullanımında birincı sırada değil benim bildiğim, ama louis dünyanın en büyüklerinden ve o ülkede ilginçtir, buyrun linki tıklayın sayın kaç tane http://www.louis.de/_200c2309ce9f80...pic=filialen&kategorie=suche&map_prepared=nrw
farklı olmak için para harcayanlarsa avrupa ülkelerindede çok fazla ve o tip ürünlerde oralardada hiç ucuz ve konuya ölçüt değil
benim verdiğim örnekler aksesuarlar değil genel olarak her motorcunun kullandığı gerekli olanlar
sonuç olarak yazılmış olanların hiçbirini sormak istediğim soruya cevap olarak tatmin edici bulamadım,
hala birileri bizi öpüyor,hem öyle böylede değil öpücüğün izi kalıyor
en acı olanıda birileri öpenleri ciddi ciddi savunuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst