nasıl ve nekadar kazıklandığımızın resimleridir

Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Şimdi ötv, kdv ve gümrük vergileri diyecektim tam, Almanyanın da bu malzemeleri Çin den ithal ettiği gerçeği geldi aklıma.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bir jeket ortalama 200 €
buda ortalama 500 tl yapar ki tr'de satılmayanlarda var

kazık bunun neresinde bilemedim ?

türkiyede genel olarak markalar var bu şekilde bölgesel şeyler yok. bu marka ekipmanlarının pek çoğu ce onaylı koruma kullanıyor ve ürettikleri malları çeşitli testlerden geçiriyorlar. bu arge çalışmalarını ve doğal olarak üstüne eklenecek bir miktar marka ücreti bindiğinde pek anormal bir durum yok.

tabi araya eklenen vergileri sana eklemiyorum bile....

Şimdi ötv, kdv ve gümrük vergileri diyecektim tam, Almanyanın da bu malzemeleri Çin den ithal ettiği gerçeği geldi aklıma.

pek çoğu pakistan üretimi oluyor genelde. dünyanın en iyi deri işçiliği yapılan ülkesi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir jeket ortalama 200 €
buda ortalama 500 tl yapar ki tr'de satılmayanlarda var

kazık bunun neresinde bilemedim ?

türkiyede genel olarak markalar var bu şekilde bölgesel şeyler yok. bu marka ekipmanlarının pek çoğu ce onaylı koruma kullanıyor ve ürettikleri malları çeşitli testlerden geçiriyorlar. bu arge çalışmalarını ve doğal olarak üstüne eklenecek bir miktar marka ücreti bindiğinde pek anormal bir durum yok.

tabi araya eklenen vergileri sana eklemiyorum bile....



pek çoğu pakistan üretimi oluyor genelde. dünyanın en iyi deri işçiliği yapılan ülkesi

markalar bölgesel değil dostum genel,lois firmasıda tüm almanyada 25 kadar dükkandır oda geneldir yani
o dediğiniz (siz diye hitab ediyorum) vergilerde o ülkedede var hiç merak etmeyin,oradan buraya ithalattada gümrük birliğindeyiz unutmayın
200 euroya aldığınız tulumu burada kaça alıyorsunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
şimdi bu konuya ufaktan dokundurmuşsunda zıppır abim.
takım taklavatı bi kenaraya koyup önce motosiklet fiyatlarındaki yediğimiz kazıklara baksak da önce ona ses etsek
diyorum nacizane :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
92
Bende bir kazıklanma göremedim.üzerine uçak biletimi ve gümrük parasını koyunca hatta, Türkiyede getirilen malzemeyi kendim yurt dışından almak istesem daha pahalı bir bütçe bile çıkıyor bana :) hatta ekteki Bazı loıs modellerinin Türkiyede daha uygun bile olduğunu söyleyebilirim bir deri ceket 500 tl olmaz ederi 350 dir :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi bu konuya ufaktan dokundurmuşsunda zıppır abim.
takım taklavatı bi kenaraya koyup önce motosiklet fiyatlarındaki yediğimiz kazıklara baksak da önce ona ses etsek
diyorum nacizane :)

hadi onlarda devlete veriyoruz kazıklayan devlet yani ses edenide içeri alıyorlar
ya bunlarda kime veriyoruz?

---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:49 ----------

Bende bir kazıklanma göremedim.üzerine uçak biletimi ve gümrük parasını koyunca hatta, Türkiyede getirilen malzemeyi kendim yurt dışından almak istesem daha pahalı bir bütçe bile çıkıyor bana :) hatta ekteki Bazı loıs modellerinin Türkiyede daha uygun bile olduğunu söyleyebilirim bir deri ceket 500 tl olmaz ederi 350 dir :D

Size gidip oradan alalım demiyorumki
orada adamlar bunu bu fiyata satıyorlarsa
bizim ülkemizde neden olmuyor? soru bu
uçakla gitmek almak değil ve o ülkeyle armızda gümrükte yok birileri kandırıyor sizi )
350 lirayada iyi bir deri mont varsa ki gerçekten bençede ederi odur,ben 100 lirada size komisyon verip almaya razıyım)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
92
Bu markalar ki ne zaman Türkiye bayiliğini açar aynı fiyata aynı malı alırsınız ki zamanında bir örenek yaşandı Türkiyede onun içinde ay bu almanyada daha ucuz yorumu yapıldı düşünün kendi bayisi bile olunca fiyatta birazcık değişme oluyo siz dispiritör bir firmanın ordan hammallığını yapıp buraya getirsin ,gümrük vergisi vs vs neyse artık hepsini karşılasın ve aynı paradan versin diyosunuz yani halka hizmet yapsın kısaca.böle bişey olabilirmi ya.Adamların kendi bakın kendi gelsin Türkiye de mağza açsın orda sattığı fiyata burda o malı satmazzz bunuda bilin diye yazdım ... saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu markalar ki ne zaman Türkiye bayiliğini açar aynı fiyata aynı malı alırsınız ki zamanında bir örenek yaşandı Türkiyede onun içinde ay bu almanyada daha ucuz yorumu yapıldı düşünün kendi bayisi bile olunca fiyatta birazcık değişme oluyo siz dispiritör bir firmanın ordan hammallığını yapıp buraya getirsin ,gümrük vergisi vs vs neyse artık hepsini karşılasın ve aynı paradan versin diyosunuz yani halka hizmet yapsın kısaca.böle bişey olabilirmi ya.Adamların kendi bakın kendi gelsin Türkiye de mağza açsın orda sattığı fiyata burda o malı satmazzz bunuda bilin diye yazdım ... saygılar

siz DİSPİRİTÖR seniz kazanmaktan
değilsenizde kazandırmaktan mutlusunuz sanırım
saygı bizden )
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
92
Hayır ben dispiritör yada motor mağzası sahibi vs vs değilim mesleğim çok çok başka.ama olaya başka boyuttan yada bilmediğiniz boyuttan bakıyorsunuz belki o yüzden ya ben anlatamadım yada siz anlamadınız neyse
Yinede aradığınız fiyat aradığınız sürece vardır diyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
motosiklet kıyafeti satan firmaların bollaşmasından mütevellit eskisi kadar fiyat farkı yok avrupa ile aramızda
ama kimi ürünlerde ciddi farklar da olabiliyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır ben dispiritör yada motor mağzası sahibi vs vs değilim mesleğim çok çok başka.ama olaya başka boyuttan yada bilmediğiniz boyuttan bakıyorsunuz belki o yüzden ya ben anlatamadım yada siz anlamadınız neyse
Yinede aradığınız fiyat aradığınız sürece vardır diyorum :)

Teşekkür ederim ilginize gidip geliyorum ve alıyorum
bunlar bugunkü fiyatları adamların subat ve ağustos aylarındaki indirimleride % 70 gibi oluyor,ben göremedim ülkemde öyle birşey yoksa yurtdışındayken olduda kaçırdımmı?
bilememem konusunda ise yanılan sizsiniz almanya ingiltere ispanya gibi ülkelerle buradaki üretimim için oldukça yüklü çalışıyrum dudak uçuklatacak paralar ödüyoruz ama bu paraların çokluğu getirdiğimiz üründendir,obahsettiğinin gümrük yada herneyse vergilerinden değil
linklerdeki ürünlere eşit kalitede varsa dediğiniz gibi o fiyatlara biyerlerde bunu duyurursanız iyi olur zira almak isteyen birsürü arkadaş vardır aramızda
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
çözümü basit yurt dışına gittiğinizde istediğiniz kadarını alın ülkeden çıkış yaparkende ben turistim aldıklarım bunlar ve verdiğim vergileri geri istiyorum deyince adamlar sizin banka hesap numaranızı alır ve türkiyeye döndüğünüzde 1 hafta içinde aldığınız ürünlerin vergisi hesabınıza yatar ve böylece vergisiz almış gibi olursunuz.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
markalar bölgesel değil dostum genel,lois firmasıda tüm almanyada 25 kadar dükkandır oda geneldir yani
o dediğiniz (siz diye hitab ediyorum) vergilerde o ülkedede var hiç merak etmeyin,oradan buraya ithalattada gümrük birliğindeyiz unutmayın
200 euroya aldığınız tulumu burada kaça alıyorsunuz?

satın aldığın markaların tüm üretimleri avrupada mı sanıyorsunuz ? eğer öyle olsaydı emin ol çok daha pahalı olurlardı. neden neredeyse tüm markalar çinde pakistanda taiwanda üretimi oluyorlar :) bu ülkerlerden gelirken gümrük vergileri vs ekleniyor elbet. ama buna rağmen daha ucuz olmalarının sebebi avrupada insanlar işçiliğe çok önem veriyorlar ve işçilik ücretleri çok pahalı. ama bu bahsettiğim diğer ülkelerde ise işçilik ücretleri çok düşük. bu yüzden pek çok marka üretimlerini buralarda yapıyor
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
92
Muhtemelen kaçırdığınız çok indirim var özellikle bu deri mont ürünlerinde ama aklımda olucak duyduğum her indirimi buradan yazıcam ve şahsım olarak aldığım her %30 indirimide artı olarak yansıttırıcam burda ki MT üyelerine almak isteyen olduktan sonra alınıcak ürün çok :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satın aldığın markaların tüm üretimleri avrupada mı sanıyorsunuz ? eğer öyle olsaydı emin ol çok daha pahalı olurlardı. neden neredeyse tüm markalar çinde pakistanda taiwanda üretimi oluyorlar :) bu ülkerlerden gelirken gümrük vergileri vs ekleniyor elbet. ama buna rağmen daha ucuz olmalarının sebebi avrupada insanlar işçiliğe çok önem veriyorlar ve işçilik ücretleri çok pahalı. ama bu bahsettiğim diğer ülkelerde ise işçilik ücretleri çok düşük. bu yüzden pek çok marka üretimlerini buralarda yapıyor

Konu nerede üretildiği değil
nerede kaça satıldığıdır,
hiç merak etmeyin neyin nerede üretildiğini çok iyi bilmekte herkes
sizin bilmediğinizde o ülkelerden yapılan ithalata almanya'da ingiltere'de diğerleride önlem için aynı bizim ülkemiz gibi vergi uyguluyor
yani onlarda vergi veriyorlar
kalite ve fiyatlarda ortada işte
dediğim gibi varsa o kalitede bu fiyatlara ülkemizde ki sanmıyorum birkaç link koyunda almak isteyen arkadaşlara yardımcı olalım

---------- Post added at 16:35 ---------- Previous post was at 16:32 ----------

Muhtemelen kaçırdığınız çok indirim var özellikle bu deri mont ürünlerinde ama aklımda olucak duyduğum her indirimi buradan yazıcam ve şahsım olarak aldığım her %30 indirimide artı olarak yansıttırıcam burda ki MT üyelerine almak isteyen olduktan sonra alınıcak ürün çok :)


Çok memnun olacağımız kesin şimdiden teşekkürler
ama birtakım firmalarınki gibi sadece reklam için etikette fiyat olupta ürüne girdiğimizde birsüre için temin edilemiyor yazmasın
zira boşa zaman kaybı oluyor
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
92
:) merak etmeyin link bu yüzden koymayacağım zaten birilerini reklam etmek falan değil amaç,gerçekten ihtiyacı olana yardım etmek okadar :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Baslik ne kadar yanlis anlasilmis yahu!!!:silent:

Ben size baska birsey söyleyeyim mi?
devletin size kullanmayi mecbur tuttugu kask, ülkemizde lüks tüketim malzemesi.
Devlet vatandasina lüks takilin, asaletimiz sarsilmasin diyor.:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Baslik ne kadar yanlis anlasilmis yahu!!!:silent:

Ben size baska birsey söyleyeyim mi?
devletin size kullanmayi mecbur tuttugu kask, ülkemizde lüks tüketim malzemesi.
Devlet vatandasina lüks takilin, asaletimiz sarsilmasin diyor.:cherry:
Çok doğru bir yere değindin abi :)
bütün koruma kıyafetlerinden ötv alınıyor sanırım?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst