ÜÇLü Kualisyon Gezisi; BANDİT1200S - R1 - 600F

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Cakalaz, uzun zamandır pek görünmüyordun sitelerde. Bu arada motorun hayırlı uğurlu olsun . Bering mont giyen bizim meşhur XAhmet değilmi ? yine bütün sempatikliği üzerinde . Güzel bir gezi yapmışsınız Allah içinize sindirsin inşallah havalar ısındınmı Alper de o zamana kadar CBR 250 R sini almış olur ,güzel bir karadeniz turu atarız . Herşey gönlünüzce olsun hoşçakalın.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
:) ayık kafa ile bakınca ne yaptığımızı şimdi daha iyi anlıyorum :p

not: içmeden sarhoş olanlar cemiyeti grubu üyesiyim. huzur skutırda :)
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Vallahi ilk iki saniye bende dedim nasıl bir sigara o diye ama daha sonra çaktım mevzuyu :p
Güzel motorlar ya ama işte anca izleriz :thumright
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
herkes bizim doğanın motorunu sevmiş, övmüş ve cici muamelesi yapmış. bizim 600f ile bandit için kimse bişe demiyoo... gökhan bizde mi r1 alsak he.. ne dersin ?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
herkes bizim doğanın motorunu sevmiş, övmüş ve cici muamelesi yapmış. bizim 600f ile bandit için kimse bişe demiyoo... gökhan bizde mi r1 alsak he.. ne dersin ?

Şekil yapmak isteyen racing alır, yol yapmak isteyen touring alır.Hiçbirzaman şekilci olmadım :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çakalaz bu fotolarda nedense seni "Bear Grylls'e" benzettim:) Çok enerjiksin sanırım ondan:cherry:
Kızmazsın umarım bana:rendeer:

 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
alındım :) sil hemen :queen:

Bu arada o yaşlı amcanın söylediklerine hala gülüyorum:mrgreen:

Yaşlı bi amca motorlara şu haldeyken usul usul yanaşır
http://d1201.hizliresim.com/t/7/1nbdr.jpg
Biraz motorcu muhabeti döner neyse sonra altın soru Dogan'dan gelir;

Dogan- amca motorların hangisi daha güzel(pis pis sırıtıyo kendi motorunu söyleyecegini biliyor)
amca- şu daha güzel gibi ( doganın r1 gösteriyor)

tabi bizimkinin koltukları kabarıyor .

Amcanın bir sonraki cümlesi bizi koparıyo;

-yegen ne bu hondamı
Dogan birden renk atıyo . Bu arada ben Ahmet'le yarılıyorum:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Bu arada o yaşlı amcanın söylediklerine hala gülüyorum:mrgreen:

Yaşlı bi amca motorlara şu haldeyken usul usul yanaşır
http://d1201.hizliresim.com/t/7/1nbdr.jpg
Biraz motorcu muhabeti döner neyse sonra altın soru Dogan'dan gelir;

Dogan- amca motorların hangisi daha güzel(pis pis sırıtıyo kendi motorunu söyleyecegini biliyor)
amca- şu daha güzel gibi ( doganın r1 gösteriyor)

tabi bizimkinin koltukları kabarıyor .

Amcanın bir sonraki cümlesi bizi koparıyo;

-yegen ne bu hondamı
Dogan birden renk atıyo . Bu arada ben Ahmet'le yarılıyorum:mrgreen:

amcaya, honda değil bu yamaha deyince salla gitsin gibi bi işaret çaktı eliyle :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Amcalar Marka bilmez kardeşim... Ülkemizde Honda adı cok geciyor :)
Bu arada bir Yamaha Düşmanı olarak Yamaha biniyorum :) Hayırlara vesile olsun insallah :p :thumleft:
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
vay vay vay tekerinize sağlık ne güzel olmuş buluşmanız. Allah buluşmalarınızı daim etsin. kazasız belasız sürüşler. herhangi bir gezide karşılaşmak dileğiyle :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Cok istiyorum aslında Batılı Motorcuların Karadeniz'i görmelerini :)
UMarım bu yaz birşeyler yapacağız :)
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Yahu cakalaz kardeş ben senin R1 den çok fotoğraflardaki mimiklerine bittim. Eminim çok muhabbet ve şakacı bir arkadaşsın... :) Motorun hayırlı uğurlu olsun bu arada...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
UMarım Merak eden tüm arkadaslar ile tanısma fırsatımız olur bir gün :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst