Sevgili Cakalaz çok demokratmış sın pes doğrusu :cherry: üçlü kualisyon diye başlık atmışsın çok adaletli eşit davranmışsın:cherry: Xahmet zannedersem yoğun çabalar sonucu iki kere filan kendini gösterebilmiş , hele üçüncü ortağın garibim in fotorafını bir kere koymuşsun ,çok eşitçi ve demokrat davranarak diğer fotoğrafları çok sevdiğin motor ve kendi fotoğraflarınla doldurmuşsun kualisyon ortağı dediğin böyle olmalı:queen: sende benim gibi çok adil ve demokrat biriymişsin anlaşılan:queen::queen::cherr ( hepinize çok selam herşey gönlünüzce olsun)