ÜÇLü Kualisyon Gezisi; BANDİT1200S - R1 - 600F

Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Üniversiteyi Samsun' da okudum yazın gelmeyi planlıyorum Karadenize. Gelirsem Samsuna mutlaka ararım seni kardeş, selametle... :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili Cakalaz çok demokratmış sın pes doğrusu :cherry: üçlü kualisyon diye başlık atmışsın çok adaletli eşit davranmışsın:cherry: Xahmet zannedersem yoğun çabalar sonucu iki kere filan kendini gösterebilmiş , hele üçüncü ortağın garibim in fotorafını bir kere koymuşsun ,çok eşitçi ve demokrat davranarak diğer fotoğrafları çok sevdiğin motor ve kendi fotoğraflarınla doldurmuşsun kualisyon ortağı dediğin böyle olmalı:queen: sende benim gibi çok adil ve demokrat biriymişsin anlaşılan:queen::queen::cherr ( hepinize çok selam herşey gönlünüzce olsun)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Abi adamlar sırf benim fotoğrafımı çekiyorlar. Bende suç yok; elimizdeki fotolarda hep ben varım :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst