Benim şase numaram üstte gömülü değil metal levha ile perçinli bi şekilde. Denizli de bunu problem yapıyolar. Gömülü olması gerekiyomuş.perçinli levhada şase numarası ve model bilgileri yazmakla birlikte ayrıca numaratorle çakılmış şase numarası mutlaka vardır motor şasesinde.
metal pilakayı düşüren ve kaybedenler şaselerine iyi baksın. benim motorumda ve bir çok modelde direksiyon göbeyine kazınmış numaralarla yazılmıştır.
http://www.32byte.com/wp-content/uploads/2012/01/şase-no.jpg
Valla tam olarak net bir bilgim yok fakat daha önce duyduklarım kadarıyla xenonun normalde aracın orjinalinde olmadığı sürece yasak olduğunu biliyorum. Ki tabi bu kitap üzerinde uygulama da trafik çevirme de yakalasa bile bişey demiyor. Onun için geçebilirsin diye düşünüyorum. Ama sen yine de bana güvenerek iş yapma kesin olarak bilmiyorumyeni başlık açmadan buradan sorayım;
ybr city aldım geçen. agustosun başında muayenesi geliyor. diğer motorumda h4 xenon kit var ve eski motoru satılığa çıkartacağımdan bundaki xenonu ybrye takmak istiyorum. şimdi lamba çeşidi olarak aynılar. ybr sanki mercekliymiş gibi ışığı dağıtmıyor ve xenonda da dağıtmayacağını düşünüyorum.
hadi dağıttı diyelim; bu xenonla muayeneye girersem geçebilir miyim?
Benim şase numaram üstte gömülü değil metal levha ile perçinli bi şekilde. Denizli de bunu problem yapıyolar. Gömülü olması gerekiyomuş.)
Detaylı olarak inceliyim bi ara. abi bu çullas grup getirdi motoru da iflas mı etti bu şirket ne yaptı ya bizim motorların parçaları yok servisi yok internete çullas group yazıyorum enterasan şeyler çıkıyo.dikkatli bak orada olupdaa boya falan yediyse görünmez. bende de skygo var mutlaka vardır. skygoları cullaş getirdi her birinde seri no gömülü olarak mevcut.
yeni başlık açmadan buradan sorayım;
ybr city aldım geçen. agustosun başında muayenesi geliyor. diğer motorumda h4 xenon kit var ve eski motoru satılığa çıkartacağımdan bundaki xenonu ybrye takmak istiyorum. şimdi lamba çeşidi olarak aynılar. ybr sanki mercekliymiş gibi ışığı dağıtmıyor ve xenonda da dağıtmayacağını düşünüyorum.
hadi dağıttı diyelim; bu xenonla muayeneye girersem geçebilir miyim?
Ben merceksiz xenon'lu motoru polis bağlarmı acaba derken siz muayeneden geçmişsiniz şaştım kaldım :sunny:cbf ile merceksiz xenon ile muayeneye girdim,hafif kusurlu olarak geçti
Ben merceksiz xenon'lu motoru polis bağlarmı acaba derken siz muayeneden geçmişsiniz şaştım kaldım :sunny: