motosiklet 2006 model ama benden önceki sahibi motor ve şanzumanı sıfırlamış toplam kilometre 25.000
19000 de sıfırlanmış
egzozlardan susturucu çıkartılmış dün akşam Alper_Tim söyledi onuda ama hepsi değil sanırım çünkü çok ses çıkmıyor
ben 20 ve katlarında vites değiştiriyorum arada artçımda oluyor ama çok nadir gaza gelirim trafikle beraber hızlanırım
kısaca sakin kullanıyorum motoru bağırtmıyorum ve motoru ısıtmadan yola çıkmıyorum
---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:11 ----------
soğuk hava sıcak hava meselesini ben açıklıyım
hava soğuk olunca hacmi küçülüyor birim hacime düşen oksijen miktarı artıyor
motora ne kadar çok oksijenli hava girerse yanma o kadar iyi oluyor
hava ısınınca hacmi artıyor birim hacimdeki oksijen azalıyor bunun sonucunda alınan havada daha az oksijen oluyor ve yanma nispeten kötüleşiyor
1.7 renault flash marka arabama havayı soğutup sıkıştıran bir düzenek eklemiştik sonuç muhteşemdi
