Mutlu Yıllar. Yeni yılda...

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Mutlu Yıllar. Yeni yılda forumda iyi vakit geçirmeniz, hayatınızda istediğiniz herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle.

Yeni yılda umuyoruz
forumu aramadan konular açılmaz,
yeni başlayan motorcular foruma tecavüz etmez,
hyosung vs kawasaki, cbf vs ybr vs apache konuları açılmaz,
supersportcu arkadaşlar bizi utandırır ve kaskla gezer(apaçi olanları diyorum alınmayın),
seviyesiz tartışmalar olmaz,
endurocu arkadaşlar karış karış dünyayı gezer,
chopperci arkadaşların vidaları gevşemez,
crosscular çamura bulanır,
kuryeler zam alır,
commuterler az yakar,
scooter kullananlar saygı görür,
ssci arkadaşlar dizlerini yere sürter,
supermoto kullananlar yanlar :cherry:
ve en önemlisi
tüm motosikletciler trafikte azıcık adam yerine koyulur.

Iyi seneler, iyi forumlar :thumleft:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Mutlu Yıllar. Yeni yılda forumda iyi vakit geçirmeniz, hayatınızda istediğiniz herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle.

Yeni yılda umuyoruz
forumu aramadan konular açılmaz,
yeni başlayan motorcular foruma tecavüz etmez,
hyosung vs kawasaki, cbf vs ybr vs apache konuları açılmaz,
supersportcu arkadaşlar bizi utandırır ve kaskla gezer(apaçi olanları diyorum alınmayın),
seviyesiz tartışmalar olmaz,
endurocu arkadaşlar karış karış dünyayı gezer,
chopperci arkadaşların vidaları gevşemez,
crosscular çamura bulanır,
kuryeler zam alır,
commuterler az yakar,
scooter kullananlar saygı görür,
ssci arkadaşlar dizlerini yere sürter,
supermoto kullananlar yanlar :cherry:
ve en önemlisi
tüm motosikletciler trafikte azıcık adam yerine koyulur.

Iyi seneler, iyi forumlar :thumleft:
:cat: :mrgreen:

Sevdikleriniz ile birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle İyi seneler arkadaşlar

Seneye görüşmek üzere :king:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Umarım yeni yılda motosikletlere indirim gelir.Herkes istediği motosiklete kavuşur.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
394646_10150502678692451_63727972450_8634355_435175126_n.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Hepbirlikte neşeyle , sevdikleimizle , sağlıklı , barış dolu , SAVAŞSIZ , bir dünya umuduyla , nice senelere arkadaşlar , tüm mt nin yeni yılını canı gönülden kutlarım.. esen kalın..:rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
116
Tüm Arkadaslara yeni yılını kutlar 2012 yılı camiamıza sağlık mutluluk bol kazanç getirsin kazasız belasız bir 2012 diliyorum.MUTLU YILLAR....
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O değil de..
Şimdi kendimi toplayana kadar sürekli olarak "2012'nin ilk mandalinası, ilk yağmuru, ilk kahkahası, ilk sütlacı..." ben beni biliyorsam bu işin b*ku çıkar.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
O değil de..
Şimdi kendimi toplayana kadar sürekli olarak "2012'nin ilk mandalinası, ilk yağmuru, ilk kahkahası, ilk sütlacı..." ben beni biliyorsam bu işin b*ku çıkar.
O şart ama illa yapılır o :D henüz hala 2012 nin ilk kahvaltısı diyemedim :D
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Mutlu Yıllar. Yeni yılda forumda iyi vakit geçirmeniz, hayatınızda istediğiniz herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle.

Yeni yılda umuyoruz
forumu aramadan konular açılmaz,
yeni başlayan motorcular foruma tecavüz etmez,
hyosung vs kawasaki, cbf vs ybr vs apache konuları açılmaz,
supersportcu arkadaşlar bizi utandırır ve kaskla gezer(apaçi olanları diyorum alınmayın),
seviyesiz tartışmalar olmaz,
endurocu arkadaşlar karış karış dünyayı gezer,
chopperci arkadaşların vidaları gevşemez,
crosscular çamura bulanır,
kuryeler zam alır,
commuterler az yakar,
scooter kullananlar saygı görür,
ssci arkadaşlar dizlerini yere sürter,
supermoto kullananlar yanlar :cherry:
ve en önemlisi
tüm motosikletciler trafikte azıcık adam yerine koyulur.

Iyi seneler, iyi forumlar :thumleft:
amin :) :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
SAĞLIKLI, MUTLU, NİCE NİCE SENELER DİLERİM!!! (MT AİLESİ)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst