Dün biz fransayı konuşurken olan oldu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu yazdıklarını bir oku be adam. ne kısır döngüymüş dönüp dolaşıp koyuna keçiye geliyor laf. amma kısır siyasi söyleminiz, amma hazımsız bünyeleriniz var ki gözünüz fıldır fıldır dönerek kendinizi kaybedip böyle saldırabiliyorsunuz. bu kafayla daha çoook hazımsızlık çeker kudurursun.
sen titreye titreye bunları yazdıkça iktidarı gümüş tepside senin şu hastalıklı kafana sunacak kadar kaybetmedik fikrimizi çok şükür.

kuvvet insanlık yarışı uzun soluklu bir yarıştır bugün dinciler kazanır Allahu ekber derler,yarın solcular kazanır dini yasaklarlar kimbilir belkide birgünde benim dini inancım kazanır hepinizi diri yakarım :) dinim öyle emrediyor çünkü hahaha.
O yüzden erken gülmüyelim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kuvvet insanlık yarışı uzun soluklu bir yarıştır bugün dinciler kazanır Allahu ekber derler,yarın solcular kazanır dini yasaklarlar kimbilir belkide birgünde benim dini inancım kazanır hepinizi diri yakarım :) dinim öyle emrediyor çünkü hahaha.
O yüzden erken gülmüyelim.

hahaha? tarihte örnekleri bulunan trajik olayları şaka malzemesi yapıp hahaha diye bağlayan garip adamlarla tartışmıyorum prensip olarak dersanspor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahaha? tarihte örnekleri bulunan trajik olayları şaka malzemesi yapıp hahaha diye bağlayan garip adamlarla tartışmıyorum prensip olarak dersanspor.

-Tarihmi? işte size kısaca tarihimiz beyler

Tevfik FİKRET 1867-1915 yılları arasında yaşamış yani bu şiiri yaklaşık 100 yıl evvel osmanlı döneminde yazmış,sanki bugünü görmüş diyeceğim ama aslında değişen birşey yok toplumda

YAĞMA SOFRASI

Bu sofracık, efendiler - ki iltikaama muntazır
Huzurunuzda titriyor - bu milletin hayatıdır;
Bu milletin ki mustarip, bu milletin ki muhtazır!
Fakat sakın çekinmeyin, yiyin, yutun hapır hapır...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidir
Yiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir?
Bu nadi-i niam, bakın kudumunuzla müftehir!
Bu hakkıdır gazanızın, evet, o hak da elde bir...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Bütün bu nazlı beylerin ne varsa ortalıkta say
Haseb, neseb, şeref, oyun, düğün, konak, saray,
Bütün sizin, efendiler, konak, saray, gelin, alay;
Bütün sizin, bütün sizin, hazır hazır, kolay kolay...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Büyüklüğün biraz ağır da olsa hazmı yok zarar
Gurur-ı ihtiıamı var, sürur-ı intikaamı var.
Bu sofra iltifatınızdan işte ab u tab umar.
Sizin bu baş, beyin, ciğer, bütün şu kanlı lokmalar...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Verir zavallı memleket, verir ne varsa, malını
Vücudunu, hayatını, ümidini, hayalini
Bütün ferağ-ı halini, olanca şevk-i balini.
Hemen yutun düşünmeyin haramını, helalini...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak!
Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak!
Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak,
Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Tevfik Fikret
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
şu yazdıklarını bir oku be adam. ne kısır döngüymüş dönüp dolaşıp koyuna keçiye geliyor laf. amma kısır siyasi söyleminiz, amma hazımsız bünyeleriniz var ki gözünüz fıldır fıldır dönerek kendinizi kaybedip böyle saldırabiliyorsunuz. bu kafayla daha çoook hazımsızlık çeker kudurursun.
sen titreye titreye bunları yazdıkça iktidarı gümüş tepside senin şu hastalıklı kafana sunacak kadar kaybetmedik fikrimizi çok şükür.
Aha yine yedik sopayi.:cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ey arkadaşlar; ayarı sopayı bi tarafa bırakalım. çarpık, sakat, hasta düşüncelerden arınmadan bu iş olmayacak. bu hasletler bende varsa uyarın beni arkadaş, insanız göremeyiz kaptırır gideriz.
yahu biri çıkmış koyun keçi kaz yakıştırmasıyla tayyibin halkı güdüm güdüm güttüğünü söylüyor. ordan bakınca öyle görünüyor olabilir. tayyip mayyip zurnanın son deliği; özgürlükler, resmi ideoloji, kemalizm, asker, sivil, halk, halkçılık, islam vs.... çok temel onlarca konuda bu arkadaşlarla aynı fikirde olmadığım malum, politik eğilimlerde bunun sonucu, bunu göremeyecek misiniz hiç?
biri çıkmış yarın bigün solcular kazanıp dini yasaklasa ne halt edeceksin diyor? bu nasıl mentalite? solculuk? din? yasak? bu kelimeler hangi çarpık çurpuk anlayışla bir araya geliyor? söyleyeyim size; bmw ile ilgili diğer konuda "sevda demirel" adını aynı sakat kafayla cümle içinde kullanan anlayış.
merak etmeyin; ben nerde yanlış yaptım? sorusunu kedime sık sık sorarım. sizde öyle yapın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

-Tarihmi? işte size kısaca tarihimiz beyler

zıpır abi; yanlış anlaşılma olmasın. kör inançlarla zulmü, hırsızlığı, zorbalığı sahiplenecek değilim. öyle yapıyorsam da tez zamanda kendime akıl fikir hidayet diliyorum.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
76
Abicim bizim kuvvetmira ile en ufak bir siyasi tartismamiz yoktur.
Olsa da ufak tefek önemsiz seylerdir.
Mesele o degil maalesef.
Yiyiyosa akp için bir laf et.
Hoop gelir.
Hem laf sokar hem sikayet eder.
beni kaç defa sikayet ettigini kendisine sor.:)
En önemli dayanagi da forumda siyaset yasak lafidir.
Haklidir da.
ama kendisi siyaset ile elestiri arasindaki ince çizgiden bihaberdir.
benim siyasi gôrüsüm hakkinda en ufak bir bilgisi dahi yoktur ama forumda en çok siyaset yapan adam olduguma iman etmistir.
Hani burda siyaset tartissak da gelip iki adam akilli laf etse bisey demem.
Kardes kardes tartisiriz.
Ama öyle bisey yapmaz.
Derdi akp ye laf sokana.
Hani simdi serzeniste bulunuyorum kiziyorum gibi görüntü veriyorum ama inan öyle degil.
Benim 25 sene falan önceki halim.
Ayni bu akp gibi anap gelmisti o zamanlar.
Askeri vesayet, statükoculuk ne kelime, bizzat ihtilalin içinden çikmisiz.
ANAP'a nasil sarildigimizi ben bilirim.
Laf söyleyene ana avrat düz gidiyorduk.:)
Olum bunlar hirsiz, sizi donunuza kadar soyacaklar diyenlere;
sizi gidi statükocular siziiii diye saldiriyorduk.
Özal televizyona çikip o kalemi bize salladikça hipnotize oluyor, yasasin demokrasi naralari atiyorduk.
Simdi bir kez daha ayni dönemden geçiyoruz.
Biz kerizlendik, onlarda kerizlensin.
En iyisi bu galiba.:p

Iıııı... Sayın, Horoz hocam. Iıııııı, efenim engin bilgileriniz, modernizmin kalbi Fransa’ da yaşamış olmanın verdiği engin ufkunuzla, ıııııııı şu koyun Türkiye insanını bir aydınlatsanız da mevcut siyasi iktidar yerine, göstereceğiniz bir alternatif siyasi parti tercihi ile halkımız da ıııııı, sizin gibi bilinçli, Avrupalı, hakkını savunabilen insanlar olabilse. Şu koyunluktan kurtarıcı bir alternatif lütfen. Buyurun efenim, lütfen…
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ulen önceki sayfalarda da adımız geçmiş. bizi her fırsatta gıdıklayarak aşağılayarak ateşli akp militanı haline getirenler utansın.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
vaktimiz çok, 26sınıda deneriz.
akp gitsin de kim gelirse gelsin diyorsun yani.
de. onu da de, lafımız yok. hatta nefretini bile kısmen anlayabiliyorum.
ama kendine hakim olmalısın. böyle de boşboğaz olunup pervasızca saldırılmazki!
motutku bilmiyor musun bu ülkede sınırını onların çizdiği yelpazeden seçim yapabilirsin, onların gösterdiğine inanıp onların sevdiği içki ve mezeyi tüketirsen iyi bir adamsın. az sivrildin mi başlarlar yüklenmeye.

neden zorluk çıkarıyorsunuz?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
seni öyle çok şikayet etmişliğim de yok diye hatırlıyorum ayrıca. nerden vardın o kanıya? imtiyazlı üye olduğunu biliyorduk da o kadarından haberimiz yoktu. needem? allaha mı havale edem? needeceğimide mi sizden öğrenem?

mırra sen bu dış mihrağın oyununa gelme,

çok pis tangaya düştük hoca. ben gibi makul adamı uçlara itekliyorlar.
inan gözlerimi ufka diktim, yumruklarımı sıktım şarkı söylüyorum kısık bir sesle;
aynı baağın gülüyüz biiiz!
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
76

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst