Dün biz fransayı konuşurken olan oldu

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Vay be Ankarali Turguta bak!!
Valla beklemezdim.:thumleft:
Bugün Mustafa Mutlu'nun kosesinde okuyunca sasirdim.
Hadi eller havaya....
:cherry::cherry:
[yt]-1vUwJ_ET-Q[/yt]


Yoğurt, süt, ayran bize, ballı kaymak vekilim size...

Çalıştınız başkanım, taze taze kaymak size.

Alman lazım, yemen lazım, sonra farkı görmen lazım...

Afyon’dan vekilime, taze taze kaymak lazım...

Kaymak lazım kaymak lazım, vekilime kaymak lazım

Esnafın hali ne olacak, kime hesap sorulacak?

Çiftçinin hali ne olacak, kime hesap sorulacak?

Ne kap kaldı ne kap kacak, bu millete kim bakacak?

Alman lazım, yemen lazım, sonra farkı görmen lazım...

Afyon’dan vekilime, taze taze kaymak lazım...

Kaymak lazım kaymak lazım, vekilime kaymak lazım...

Sürünmek ölmek bize, lüks hayat vekilim size...

Kuru ekmek soğan bize, ballı muzlu kaymak size.

Alman lazım yemen lazım, sonra farkı görmen lazım...

Afyon’dan vekilime, taze taze kaymak lazım...

Kaymak lazım kaymak lazım, vekilime kaymak lazım...
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Halbuki oylamaya baktigimizda mevzuya sadece Akpli vekillerin ve bir tane Chpli vekilin evet oyu verdigini, muhalefetin kalaninin hayir oyu kullandigini gôrüyoruz.

Bak bunu bilmiyordum. Kuvvetmira'nın medya manipülasyonu konusuna iyi bir örnek...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bak bunu bilmiyordum. Kuvvetmira'nın medya manipülasyonu konusuna iyi bir örnek...

Bende bilmiyordum, hatta artik hic bir partiye oy vermeyecegime soz vermistim kendime. Amacta bu olsa gerek zaten. Oyu bana vermiyorsan hic kullanma!
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Kaymak lazım kaymak lazım, vekilime kaymak lazım...

yakına kayarlar bu vekiller e baksana Kaymak lazım kaymak lazım, vekilime kaymak lazım... dıyor adam.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
çok reca ediyorum beni böyle sığ akp-chp tartışmalarına çekmeyin arkadaş!

Halbuki oylamaya baktigimizda mevzuya sadece Akpli vekillerin ve bir tane Chpli vekilin evet oyu verdigini, muhalefetin kalaninin hayir oyu kullandigini gôrüyoruz.
Buna pisligi siçratma çabasi desek daha uygun düsecek.:jocolor:

"MHP Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan, milletvekillerine yapılan gece yarısı zammına yönelik tepkilere bir ayda yaptığı yaklaşık 11 bin liralık harcamanın listesini yayınlayarak yanıt verdi."

http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=303304&kw=mhp'li+vekil+bir+ayl%fdk+harcamas%fdn%fd+a%e7%fdklad%fd

"CHP'li Özcan: Zammı imzala talimatı aldım!"

http://www.haber7.com/haber/20111226/CHPli-Ozcan-Zammi-imzala-talimati-aldim.php

"CHP, milletvekili emekli maaşlarına zam yapan önergenin altında imzası bulunan iki üyesini disiplin kuruluna sevk etti."
Değişiklik yapılmasını teklif eden iki CHP'li parti yönetimi tarafından disipline sevk edildi. Maaş artışının altında imzası olan milletvekilleri şöyle:

AK Parti Ankara Milletvekili Fatih Şahin
CHP Bolu Milletvekili Tanju Özcan
CHP Afyonkarahisar Milletvekili Ahmet Toptaş
MHP Aydın Milletvekili Ali Uzunırmak
Muş Milletvekili Sırrı Sakık

http://haber.mynet.com/chp-iki-milletvekilini-disipline-sevk-etti-608267-politika/
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kötü söz söylememek gerekir ,çocuklara güzel örnek olmalı :)

bunları ben seçmedim-ki
kötü söz söyleyeyim...
oy verseydim söyleme hakkım doğardı elbet O zaman s..... dım.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bazi konulari sogutmak, bazilarininda altindaki atesi harlamak lazim gelir. Burda muallakda kaldik. Kim dogru der, kim yanlisi dogru gosterir?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bazi konulari sogutmak, bazilarininda altindaki atesi harlamak lazim gelir. Burda muallakda kaldik. Kim dogru der, kim yanlisi dogru gosterir?
Kuvvetli mira kardes iflah olmaz bir akp savunucusudur.
Görüldügü üzere gayet net olan pokun bile üstünü örtmeye kalkacak kadar da avukattir.
Napalim!
Onu da öyle kabul edecez.
:)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Kuvvetli mira kardes iflah olmaz bir akp savunucusudur.
Görüldügü üzere gayet net olan pokun bile üstünü örtmeye kalkacak kadar da avukattir.
Napalim!
Onu da öyle kabul edecez.
:)

Bilirsin, ben de ateşli bir Kuvvetmira savunucusuyumdur :p Neden mi? Çünkü samimi bir adam. Bence AKP'yi savunmak ne suç, ne de ayıptır. Görüşlerini açıkça dile getiriyor. Ne bekliyoruz insanlardan, fikirlerini dile getirmesinler mi? Sen ben beğenmesekte bu parti bu ülkenin legal bir partisidir, bu ülkede yaşayan insanların yarısının teveccühüne mazhar olmuştur. Elbette eleştirelim, sonuna kadar eleştirelim, her fırsatta eleştirelim hatta elimizden geldiğince ağar eleştirelim ancak bunu hakkıyla yapabilmek istiyorsak savunanlara da sözlerini gönül rahatlığıyla söyleme hakkını çok görmeyelim...

Der... Ve her ne kadar tartışmanın alevleneceğini, hatta bazı arkadaşların bu cümleleri bir AKP savunusu olarak göreceğini bilsem de çekilirim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Elbette eleştirelim, sonuna kadar eleştirelim, her fırsatta eleştirelim hatta elimizden geldiğince ağar eleştirelim ancak bunu hakkıyla yapabilmek istiyorsak savunanlara da sözlerini gönül rahatlığıyla söyleme hakkını çok görmeyelim..

Iste sorun tam da burda.
Biz ne zaman böyle bir elestiri getirmeye kalksak, KaraMurat,::exclaim:
pardon kuvvetmira gelip
haayyyyt savulun huleeeyyynnn.
Siyaset yapmayin huleeeyyynnn diye aramiza dalip bizi dövûp gidiyor.::cekic::
Hani su is karsilikli olsa diyecem ama yine yiycez paparayi.::shhh::
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
hepsinin boynu altında kalsın.

benzin fiyatlaında rekoru kimseye kaptırmadıgımız gibi millet vekili maaşlarındada rekor bizde.

ne zaman bitecek bu sömürü düzeni.

dogalgazada zam gelmiş yeni yılda %20 daha fazla ödeyecekmiş vatandaş.

ee ne diyorlar sen Türkiyesin büyük düşün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

Iste sorun tam da burda.
Biz ne zaman böyle bir elestiri getirmeye kalksak, KaraMurat,::exclaim:
pardon kuvvetmira gelip
haayyyyt savulun huleeeyyynnn.
Siyaset yapmayin huleeeyyynnn diye aramiza dalip bizi dövûp gidiyor.::cekic::
Hani su is karsilikli olsa diyecem ama yine yiycez paparayi.::shhh::

sn erdogan ve ekibi yaranmış bu adama ne diyelim bireysel olarak kuyruklarına basmadan dayak yemeye devam edecez gibi gözüküyor.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Iste sorun tam da burda.
Biz ne zaman böyle bir elestiri getirmeye kalksak, KaraMurat,::exclaim:
pardon kuvvetmira gelip
haayyyyt savulun huleeeyyynnn.
Siyaset yapmayin huleeeyyynnn diye aramiza dalip bizi dövûp gidiyor.::cekic::
Hani su is karsilikli olsa diyecem ama yine yiycez paparayi.::shhh::

Yahu yapma usta... Ben herkesin yazdıklarını okuyorum. Belki ben denk gelmedim ama şu ana kadar Kuvvetmira'nın, misal senin imzan kadar sert bir mesajını hiç görmedim... Yanlış anlaşılmak istemem, senin imzanı her gördüğümde kıkırdıyorum :) Ve bence iğneleyici ya da sert olması eleştiri sınırlarını aşan, hakaret taşıyan bir durum yaratmıyor. O sebeple karşı değilim bu tür birşeyin yazılmasına. Benim söylemeye çelıştığım, Kuvvetmira'nın yazdıklarının da gayet eleştiri sınırları içinde olduğu...

Neyse, eleman online olmadığı için yazdım, sonuçta kendini rahatlıkla savunur... Ben çekileyim :)

Not: Aynı şeyleri, dile getirdiği fikirler şiddet içermeyen herkes için savunacağımı bildiğine ve olayı bu yönüyle değerlendireceğine eminim...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yahu yapma usta... Ben herkesin yazdıklarını okuyorum. Belki ben denk gelmedim ama şu ana kadar Kuvvetmira'nın, misal senin imzan kadar sert bir mesajını hiç görmedim... Yanlış anlaşılmak istemem, senin imzanı her gördüğümde kıkırdıyorum :) Ve bence iğneleyici ya da sert olması eleştiri sınırlarını aşan, hakaret taşıyan bir durum yaratmıyor. O sebeple karşı değilim bu tür birşeyin yazılmasına. Benim söylemeye çelıştığım, Kuvvetmira'nın yazdıklarının da gayet eleştiri sınırları içinde olduğu...

Neyse, eleman online olmadığı için yazdım, sonuçta kendini rahatlıkla savunur... Ben çekileyim :)

Not: Aynı şeyleri, dile getirdiği fikirler şiddet içermeyen herkes için savunacağımı bildiğine ve olayı bu yönüyle değerlendireceğine eminim...

Abicim bizim kuvvetmira ile en ufak bir siyasi tartismamiz yoktur.
Olsa da ufak tefek önemsiz seylerdir.
Mesele o degil maalesef.
Yiyiyosa akp için bir laf et.
Hoop gelir.
Hem laf sokar hem sikayet eder.
beni kaç defa sikayet ettigini kendisine sor.:)
En önemli dayanagi da forumda siyaset yasak lafidir.
Haklidir da.
ama kendisi siyaset ile elestiri arasindaki ince çizgiden bihaberdir.
benim siyasi gôrüsüm hakkinda en ufak bir bilgisi dahi yoktur ama forumda en çok siyaset yapan adam olduguma iman etmistir.
Hani burda siyaset tartissak da gelip iki adam akilli laf etse bisey demem.
Kardes kardes tartisiriz.
Ama öyle bisey yapmaz.
Derdi akp ye laf sokana.
Hani simdi serzeniste bulunuyorum kiziyorum gibi görüntü veriyorum ama inan öyle degil.
Benim 25 sene falan önceki halim.
Ayni bu akp gibi anap gelmisti o zamanlar.
Askeri vesayet, statükoculuk ne kelime, bizzat ihtilalin içinden çikmisiz.
ANAP'a nasil sarildigimizi ben bilirim.
Laf söyleyene ana avrat düz gidiyorduk.:)
Olum bunlar hirsiz, sizi donunuza kadar soyacaklar diyenlere;
sizi gidi statükocular siziiii diye saldiriyorduk.
Özal televizyona çikip o kalemi bize salladikça hipnotize oluyor, yasasin demokrasi naralari atiyorduk.
Simdi bir kez daha ayni dönemden geçiyoruz.
Biz kerizlendik, onlarda kerizlensin.
En iyisi bu galiba.:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu düzen değişmeli dedik, hakikattende düzenler değişti düzülenler aynı kaldı.:queen:
Aslında bu düzmece düzdürmece işine son verip sistem kurmak lazım, sistemlerde tüm unsurların birer görevi vardır ve en ufak unsurun bile olmayışı, eksikliği sitemi aksatır.
O yüzden sistemlerde hiç kimse ben üstünüm diyemez çünkü üstünlük ancak sistemin bir bütün halinde işlemesi ile mümkündür.
Sistemler eğitimli ve fonksiyonel unsurlardan oluşur, ancaaak düzmece düzeninde düzenler ile düzülenler arasındaki sosyal siyasal kültürel uçurum büyük olduğu oranda düzenlere düzenlerini devam ettirme imkanı sağlar.
Son yıllarda olan ise 50-60 ların komprador burjuvazisinin yoğun artı değer birikimi ve yabancı ortaklar ile sıkı ilişkileri sayesinde yontulması sonucu feodal ilişkilerden uzaklaştığı için artı değerinde nispi azalma bunun aksine lokal kompradorların hala ve özellikle feodal sömürü düzenini ve dini-milli duyguları kullanarak palazlanması ve güçlenmesi sonucunu doğurmuştur.
24 Ocak 1980 sonrası kurulan sanayi siteleri ve bölgelerinde sendikalar, kantin, kooperatif, yardım sandıkları, sendikanın eğitim çalışmaları, avukatlık hizmetleri vb kaldırılmış yerine kocaman camiiler inşaa edilerek cuma vakti haricinde toplanmaların birliklerin önüne geçilerek itaatkar mülayim işçiler sağlanmıştır.

Arkası yarın.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Biz kerizlendik, onlarda kerizlensin.

Aman usta yahu... Olmasın öyle şeyler diyeceğim, ama oluyor elbette... Daha kötüsü bilip birşey yapamamak. Birşeyler yapmaya çalışıp gazdı, joptu, dayaktı derken bir halt beceremediğini hissetmek. Ama emin ol, "Bir tanesi de ölmüş, üzerinde durma gereği görmüyorum" cümlesi, vicdanı olan herkesi yaralıyor. "Kız mıdır kadın mıdır bilemem" denilen ama herşeyden önce insan olan o kızcağızın yediği dayak yüzünden kırılan bacağı kısalınca, emin ol insan olan herkesin canı acıyor... Ben adım gibi biliyorum ki Kuvvetmira da o canı yananlardandır.

Son olarak, eğer bende inandığım bir insana, bana ya da belki de herhangi birine hakaret olarak gördüğüm bir yazıya rastlasam, ben de bildiririm forum yönetimine, bildirmişliğim de vardır zaten. Bunu garipsemiyorum. Yalnız şunu belirtmeden geçemeyeceğim, bazen, dava konusu olsa yazanların ciddi cezai sonuçlarla karşılaşabilecekleri derecede rahatsız edici şeyler görüyorum, onları kaldırmıyorlar, işte onu garipsiyorum...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu düzen değişmeli dedik, hakikattende düzenler değişti düzülenler aynı kaldı.:queen:
Aslında bu düzmece düzdürmece işine son verip sistem kurmak lazım, sistemlerde tüm unsurların birer görevi vardır ve en ufak unsurun bile olmayışı, eksikliği sitemi aksatır.
O yüzden sistemlerde hiç kimse ben üstünüm diyemez çünkü üstünlük ancak sistemin bir bütün halinde işlemesi ile mümkündür.
Sistemler eğitimli ve fonksiyonel unsurlardan oluşur, ancaaak düzmece düzeninde düzenler ile düzülenler arasındaki sosyal siyasal kültürel uçurum büyük olduğu oranda düzenlere düzenlerini devam ettirme imkanı sağlar.
Son yıllarda olan ise 50-60 ların komprador burjuvazisinin yoğun artı değer birikimi ve yabancı ortaklar ile sıkı ilişkileri sayesinde yontulması sonucu feodal ilişkilerden uzaklaştığı için artı değerinde nispi azalma bunun aksine lokal kompradorların hala ve özellikle feodal sömürü düzenini ve dini-milli duyguları kullanarak palazlanması ve güçlenmesi sonucunu doğurmuştur.
24 Ocak 1980 sonrası kurulan sanayi siteleri ve bölgelerinde sendikalar, kantin, kooperatif, yardım sandıkları, sendikanın eğitim çalışmaları, avukatlık hizmetleri vb kaldırılmış yerine kocaman camiiler inşaa edilerek cuma vakti haricinde toplanmaların birliklerin önüne geçilerek itaatkar mülayim işçiler sağlanmıştır.

Arkası yarın.
Ihtiyar BBelt de hemen altina yazmis benzer seyleri ama maalesef bizim önceliklerimizde bir insanin hayati yok.
Genel bakarak bûtün sorunlar yavas yavas çôzûlûr mantigi nasil enjekte edildiyse bünyeye iman etmis bir toplumuz.
Nasil bir yavas yavas ise bu 90 sene olmus bir adim attik diye havai fisek partileri verir duruma gelmisiz.
Senden 40 sene sonra kurulan devlet uzaya insan gönderiyor, sen hala taksimden besiktasa nasil gidecegini dûsünüyorsun.
Eh simdi bunu yazinca,
bu bugünkü hükümetin sorunu degil,
ondan öcekinin de degil.
ondan öncekinin?
Daha öncekinin?
Ulem 60 senedir ayni adamlari seçip seçip meclise gôndermisiz.
Hala biz 60 sene önceki adamin aynisiyiz diyen adamin pesinden kosuyoruz.
Hesabi da hiç bir zaman iktidar olamamis siyasi sôylemlere sahip olanlardan soruyoruz.
Amerika'nin kucagina oturmusuz diye bangir bangir bagirirken, bizi kim amerikanin kucagina oturttu sorusunu es geçiyoruz.
Bize koyun diyenlere kizip bizi 40 sene yôneten adama çoban lakabini takmis milletiz.
Hani bilmeyen için yazayim.
çoban sülü.
Ama yetmemis.
Tayyip Baykal'a söyle demisti.
"Sen hayatında hiç koyun güttün mü? Koyun gütmeden bu memleketi nasıl idare edeceksin?"
Hakli adam.
sonra Baykal sazaninin üstünû çizince rahatladim sandi ama mûlayim bakisli belge sazani Kiliçdaroglu çikti bu sefer karsisina.
Ona ne dedi?
"Bunlar kaz gûdemez.Birak davari, koyun bile güdemez.Bunlar keçi gûdemez."
Bence de gûdemezler.
Ama tayyip güder.
Güdüyor da zaten.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Tayyip Baykal'a söyle demisti.
"Sen hayatında hiç koyun güttün mü? Koyun gütmeden bu memleketi nasıl idare edeceksin?"
Hakli adam.
sonra Baykal sazaninin üstünû çizince rahatladim sandi ama mûlayim bakisli belge sazani Kiliçdaroglu çikti bu sefer karsisina.
Ona ne dedi?
"Bunlar kaz gûdemez.Birak davari, koyun bile güdemez.Bunlar keçi gûdemez."
Bence de gûdemezler.
Ama tayyip güder.
Güdüyor da zaten.

şu yazdıklarını bir oku be adam. ne kısır döngüymüş dönüp dolaşıp koyuna keçiye geliyor laf. amma kısır siyasi söyleminiz, amma hazımsız bünyeleriniz var ki gözünüz fıldır fıldır dönerek kendinizi kaybedip böyle saldırabiliyorsunuz. bu kafayla daha çoook hazımsızlık çeker kudurursun.
sen titreye titreye bunları yazdıkça iktidarı gümüş tepside senin şu hastalıklı kafana sunacak kadar kaybetmedik fikrimizi çok şükür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst