01/01/2012 yeni yılın ilk buluşması gelsin dürümler toplanması

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
buluşma yeri : bakırköy istanbul caddesi no:10 NATUREL ÇİĞKÖFTE
buluşma saati:18:30-19:00
buluşma kroki:



krokide carouselin yanında hafız çıkmazı yazan yerin yanındayız:wiinkk:

menü
çiğköfte dürüm +ayran =3.00 TL
çiğköfte dürüm+su =3.00 TL
adana dürüm = 5.00 TL
urfa dürüm =5.00 TL
tavuk dürüm =5.00 TL

yılın ilk buluşmasını otopsici arkadaşımızın dürüm yeme isteği üzerine bakırköyde yapmaya karar verdik:)
katılmak isteyen dostlar listeye isimlerinizi ekleyerek devam edebilirler
dürümlerimizi yedikten sonra mekanın yan sokağında bulunan bahane cafede sohbetimize devam edeceğiz :cat:
buyrun katılım listesi

1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- Dejavu27
12- Felon
13- ?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
otopsici ile tanışmayı çok istiyordum..:pale:
ama malesef özel sebeplerden dolayı, oralara gelme şansım yok...:pr:

tabi sadece o değil,tanışmayı istediğim diğer bazı arkadaşlar da var..:rendeer:
hem kimbilir belki benimlede tanışmak isteyenler vardı..:pl:

ama beni affedin...kusuruma bakmayın...:salut:
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
alper mekanı işaretlememişsin harita üzerinde ya da ben mi göremedim :/

krokide carouselin yanında hafız çıkmazı yazan yerin yanındayız

yazılmış şimdi gördüm :D
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bakırköy....
çok uzak kalmasına rağmen bi ihtimal gelebilme umudu taşıyorum içimde...
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
vay efendim ben bulamam diyenler varsa bana mesaj göndersinler ömür plazanın önünde buluşup beraber gidelim
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim eve 5 dakika mesafede, bagirsam duyulur. :)
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Gelmek istiyorum fakat ben tatlı su motorcusuyum hava kötü olursa çıkamam :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Map falan anlamam birader takılırım peşine gelirim haberin olsun :)

OK. Beraber süreriz. Ben de büyük ihtimal anadolu yakasından hareket etmek durumunda kalabilirim zaten...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:39 ----------

Benim eve 5 dakika mesafede, bagirsam duyulur. :)

Bakırköy'de misin Sinan? Yahu gençliğim oralarda geçti, çok seviyorum Bakırköy'ü... Uzun zamandır da gelemiyordum, resmen iple çekiyorum Bakırköy'ü tekrar görmeyi :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OK. Beraber süreriz. Ben de büyük ihtimal anadolu yakasından hareket etmek durumunda kalabilirim zaten...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:39 ----------



Bakırköy'de misin Sinan? Yahu gençliğim oralarda geçti, çok seviyorum Bakırköy'ü... Uzun zamandır da gelemiyordum, resmen iple çekiyorum Bakırköy'ü tekrar görmeyi :)

Normalde güngöredeyim Hakan abi.
Ama o gün ablamlardan gelecegim buluşmaya
Bakırköy caddelerinin dili olsada konuşsa :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
anadolu yakası olsa gelebilirdim bi ihtimal neyse size afiyet olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst