- Katılım
- 7 Şub 2011
- Mesajlar
- 363
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba.
Pazartesi günü ufak bir kaza yaptım.Kırmızıda yavaşlarken arkadan ticari taksi çarptı.Ben de bir şey yok çok şükür.Takside de bir şey yok.Evraklar tamdı tutanak tutup ertesi gün motoru servise bırakmıştım.Eksper gelmiş bugün 710 TL fatura çıkarttılar.Arka stop ve grenajlar kırıktı.Taksici başta yeşilden sarıya geçerken durdun demişti ama tutanakta kırmızı yandığını ve ani fren yaptığımı yazmış.Servisteki usta %100 karşı taraf suçlu diyor.Tramer sonucu yarın ya da pazartesi açıklanacak ama sorun bu değil.Servis sonuç açıklanır açıklanmaz tamiri yapmak istediğini söyledi ve 710 TL'yi benim ödememi istiyorlar.1 ay sonra sigortadan alırsın diyorlar.Diğer türlü de 1 ay orda kalacakmış motor.
Ben motorun 1 ay yatmasını istemiyorum.Benim sorum şu:ben bu parayı öderim ama en geç 1 ay sonra sigortadan parayı alabileceğim kesin mi? Çünkü peder beyin kredi kartıyla ödeyeceğim ve 1 ayda alamazsam sıkıntı olur.Nakit de çıkartıp verecek durumum yok.Sigorta firması Güneş sigorta. Sizce ne yapmalıyım?
Pazartesi günü ufak bir kaza yaptım.Kırmızıda yavaşlarken arkadan ticari taksi çarptı.Ben de bir şey yok çok şükür.Takside de bir şey yok.Evraklar tamdı tutanak tutup ertesi gün motoru servise bırakmıştım.Eksper gelmiş bugün 710 TL fatura çıkarttılar.Arka stop ve grenajlar kırıktı.Taksici başta yeşilden sarıya geçerken durdun demişti ama tutanakta kırmızı yandığını ve ani fren yaptığımı yazmış.Servisteki usta %100 karşı taraf suçlu diyor.Tramer sonucu yarın ya da pazartesi açıklanacak ama sorun bu değil.Servis sonuç açıklanır açıklanmaz tamiri yapmak istediğini söyledi ve 710 TL'yi benim ödememi istiyorlar.1 ay sonra sigortadan alırsın diyorlar.Diğer türlü de 1 ay orda kalacakmış motor.
Ben motorun 1 ay yatmasını istemiyorum.Benim sorum şu:ben bu parayı öderim ama en geç 1 ay sonra sigortadan parayı alabileceğim kesin mi? Çünkü peder beyin kredi kartıyla ödeyeceğim ve 1 ayda alamazsam sıkıntı olur.Nakit de çıkartıp verecek durumum yok.Sigorta firması Güneş sigorta. Sizce ne yapmalıyım?