25/12/2011 Pazar Günü İzmit/Sekapark Çıkarması…..

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
yarın akşam katılım belli olur.. 12-13,00 gibi sekaparkta buluşuruz..2 saat sohbet eder gideriz..:)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
özlemişim seka park'ı..hatta izmit i:( umarım bir sonraki buluşmanızda aranızda olmaya çabalarım..
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. kor@y
2. samsam
3. f54
4. 6uven
5. serkan
6.furkanmg
7.piyanist_irf beni yazmamışınız aşkolsun yaneee...
8.??????? :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
1. kor@y
2. samsam
3. f54
4. 6uven
5. serkan
6. furkanmg
7. piyanist_irf
8. Ahmet N.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz önce araba ile Sapancaya gittim, her su birikinti aracı zor zapt ettim, zaten minicik :) Sapanca da Mahmudiye ye çıktım yağmurla karışık kar var dı, yatar beyler zirve :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
aslında hava koşulları uygun olacak gibi ama gsx rın arkasında oraya kadar gelmem :D
istanbul içi takılmayı düşünüyoruz :)
yoksa gelinirdi artık yaza doğru :)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
hafta sonu etkinliklerine dahil olamıyorum maalesrf çallışıyorum yada geceye kalır diyecem ama o saate ekip dağılır zaten.. bugün izmit düşünüyordum ama hava nedeni ile motoru bile çıkarmadım
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burak

Ayhan Bilgisayardan ses çıkmadı mı ?
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
yok be abi hala çıt yok. motor sevdam yüzünden mevcut işimi değiştirmem lazım artık daral geldi .gecenin bi yarısı işten çık,haftasonu izin yapama bu ne la sosyal hayat yok hafta içi bir gün izinde yapabildiğim kadar km yapmaya çalışıyorum bu kısıtlı hayat bana göre değil ,özgür adamım ben ama Off!
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burak ilanları elemanonline de var, telefon aç istersen
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
bizim çayları su basar beyler bu akşamdan beri çok şiddetli yağmur var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boşta sürücü varsa bana uyar,motosiklet deneyimim yeterlidir.
İmza:Efsane Artçı
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih Çeşme Meydanında nerede biz deprem den önce oralarda oturduk, Canlı Mobilya Alican, Çelik Yumurta Anıl Selçuk , vs tanırmısın, kimyası Osman :)
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
gel arkadaşım ayıp ediyorsun biz il ayrımı yapmayız motora bin gel

ne demek..başımızın üstünde yerin var.. iki tekerli ne olursa gel :cherry:

mt mt dir hatayı iskenderunu , ankarası konyası olmaz , bizde dostluk, muhabbet gfeçerli başımız gözümüz üzerine bundan hoşnut oluruz ve seviniriz teşrif ederseniz...:rendeer:


Motorlu değilim malesef, uçakla geldim, şu an istanbulda eve yeni geldim :)

cumartesi akşamı yine bi yerlerde olurum :D

0536 627 627 8

numaram, bu kafayla anladığım kadarıyla 12 ve sonrası sekapark ta toplanıyorsunuz :D

uğramaya çalışacağım
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
arkadaşlar size katılmayı cok isterdim ama makinem yogun bakımda cıktıgında inşallah arınızda olacam iyi gezmeler herkese :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst