özlemişim seka park'ı..hatta izmit iumarım bir sonraki buluşmanızda aranızda olmaya çabalarım..
daha çok buluşmamız olur..inşallah sizleride aramızda görürüz![]()
ev nerede senin f54bizim çayları su basar beyler bu akşamdan beri çok şiddetli yağmur var
gel arkadaşım ayıp ediyorsun biz il ayrımı yapmayız motora bin gel
ne demek..başımızın üstünde yerin var.. iki tekerli ne olursa gel :cherry:
mt mt dir hatayı iskenderunu , ankarası konyası olmaz , bizde dostluk, muhabbet gfeçerli başımız gözümüz üzerine bundan hoşnut oluruz ve seviniriz teşrif ederseniz...:rendeer: