Fz6 Fazer? Cbf 600s ABS? 12.000 TL bütçe...

Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar selamlar... 2004 model kırmızı Kawasaki Er5'imi henüz satmışken ve "kış ulen mart gibi motorlanayım" derken dayanamadım ve motora binesim gelmeye başladı tekrardan. (tekrar dediğim de 1 ay ayrı kalamadım :) ) Bu konuda sizlere danışmak istediğim bir husus var... Bütçe olarak 12000 tl param ve

1: Fz6 Fazer
2: Cbf 600s ABS

hayalim var :D ama hangisi daha mantıklı olur. biraz tarzları arasında sürüşleri arasında farklar da var 2sine de bindim. Seçemiyorum. Agresif Fazer mı yoksa daha rahat Cbf mi? işin özü detaylar belirlicek kararımı... ve vereceğiniz tavsiyeler. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Bence uzun yol yapıcam (artçımla) daha rahat olsun, görsellik önemli değil dersen cbf600.
Agresif daha sportif olsun, biraz fazla da yaksa önemli değil, biraz rahatsız da olabilir dersen kesinlikle fazer.
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
teşekkür ederim aslında Fazer gerçekten hayal ettiğim bir motor fakar Abs'siz oluşu veya daha zor bulunması ABS'lisi, frenlerinden gelen şikayetler ve artıçının uzun yolda egzosdan rahatsız olması durumları var. ama bir türlü vazgeçemiyorum :D cevap için teşekkürler
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
bir FZ6 fazer kullanıcısı ve CBF600 test etmiş birisi olarak,
şunları söyleyebilirim.....
fazer daha agresif ivmelenmesiyle sport turing davransa da,
CBF 600,gerçekten yol motorudur,turingdir
daha ağirabi gider,aşaği devirlerde tork verir,fazer gibi 7bin devir/dk. dan sonra çıldirmaz
uzunyol ardçiyla çok daha rahatlık hissi verir.
ama şehiriçi kullanımi yoğun ve çok devri sürati seven bir kullanıcıysanız
Fazer o zaman tadından yenmez,hatta supersportrlarla 180/200km.ye kadar başabaş çekişilir
sonrasında kopmalar,sürüden ayrılmalar başlar.
her ikisinden biri size kalp çarpintisi yaparsa onu satın alın,kullanın ve rahat edin
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
bir FZ6 fazer kullanıcısı ve CBF600 test etmiş birisi olarak,
şunları söyleyebilirim.....
fazer daha agresif ivmelenmesiyle sport turing davransa da,
CBF 600,gerçekten yol motorudur,turingdir
daha ağirabi gider,aşaği devirlerde tork verir,fazer gibi 7bin devir/dk. dan sonra çıldirmaz
uzunyol ardçiyla çok daha rahatlık hissi verir.
ama şehiriçi kullanımi yoğun ve çok devri sürati seven bir kullanıcıysanız
Fazer o zaman tadından yenmez,hatta supersportrlarla 180/200km.ye kadar başabaş çekişilir
sonrasında kopmalar,sürüden ayrılmalar başlar.
her ikisinden biri size kalp çarpintisi yaparsa onu satın alın,kullanın ve rahat edin

evet kesinlikle fazer o çarpıntıyı yaratıyor bende :D pazarlık payı olduğunu varsayarak şu ilandaki motor hakkında fikir belirtme imkanınız var mı yani 13000 fazla bana göre ama biraz inerse; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-temiz-fazer-56097801/detay/
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
evet kesinlikle fazer o çarpıntıyı yaratıyor bende :D pazarlık payı olduğunu varsayarak şu ilandaki motor hakkında fikir belirtme imkanınız var mı yani 13000 fazla bana göre ama biraz inerse; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-temiz-fazer-56097801/detay/



standart bir fazer için 13bin lira fazla olacaktır,
ama o rakamlara çıkabiliyorsanız egzozlu +aksesuarlı bir fazer bulabilirsiniz,örnekse
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bu-fiyat-icin-son-gun-yamaha-fazer-2006-66913822/detay/
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
ikiside güzel motor, ama ben seçimi abs den yana yapardım. :cat:
öylede yapıcam zaten yakın zamanda :thumleft:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
FZ6 Fazer'a göre düşük agırlık merkezi, abs, ve belli bir devirde çıldırmak yerine tüm devirlerde kararlı bir ivmelenme saglaması nedeniyle CBF 600S. Evet eminim Fazer'i kullanmak daha heycan vericidir fakat acil durumlarda agresif fren yaparken cbf 600'ün eksikligini hissedebilirsin:)
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
600 F ...Hiç düşünmediğim bir motor, çok güzel ama bana göre değil teşekkürler.

CBF 600 :D Kesinlikle herkesten duyduğum birşey bu fren konusu. ivmelenmesi ve tipi hariç zaten fazer demezdim :D ama abs farkıyla cbf önde :D
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
bandit niye düşünmüyorsun. 2005 üstü banditlerde abs var fiyatıda fazere göre uygun.rahatlık bakımındanda cbf600ü aratmaz.bende er 5 den sonra bandite geçtim ama benimkisi 2003 abs siz olan .2005 üstü abslilere bi bak derim. saygılar.
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
bandit niye düşünmüyorsun. 2005 üstü banditlerde abs var fiyatıda fazere göre uygun.rahatlık bakımındanda cbf600ü aratmaz.bende er 5 den sonra bandite geçtim ama benimkisi 2003 abs siz olan .2005 üstü abslilere bi bak derim. saygılar.

işin özü bandit yakın arkadaşımda vardı yazın neredeyse onu alıyordum. sonradan bilemiyorum ama vazgeçtim. tekrar göz atmakta da fayda var saolun
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
169
Daha once Bandit sahibi biri olarak(bu arada fazer ve cbf600 kullanmıslıgımda var) bu 3'lü arasında iseniz kesinlikle Fazer'ı elerim.CBFve GSF arasında seçim yapaya çalışırdım.Yol yapacaksınız belli, bu durumda bence Bir DL650 yede bakmanızı öneririm.

P.S= Fazerı elememin sebebi diğer ikisinin kullanım tarzının birbirne çok daha yakın olmasından kaynaklıdır.GSF ve CBF daha stabil hızlanmaya sahip oluşu ve artçı konforuyla,fazerdan biraz daha farklı durmakta.Şahsi kanaatimdir.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
sana tavsiyem tercihini cbf600 den yana kullanman. bir zamanların popüler motosikleti olan fazer cbf 600 geldikten sonra tahtını teslim etti.

ialn sahibiyle yakından uzaktan alakam yok.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...emiz-ve-bakimli-cbf-arayanlar-66434044/detay/

bu fiyata alınabilecek en mantıklısı budur bence.


tavsiyeleriniz ve tecrübeleriniz paylaştığınız için teşekkür ederim. linkini verdiğiniz motor yukarıda tavsiye edilmişti bir yakınımındır diye. 2nci kişisiniz bu motoru tavsiye eden. bu motoru tavsiye etmenizdeki sebep nedir?yanlış anlaşılmasın kötü anlamda sormuyorum. bildiğiniz bir motor olabilir ya da neden diğerlerinden ziyade onu tavsiye ettiniz. çok teşekkür ederim
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
tavsiyeleriniz ve tecrübeleriniz paylaştığınız için teşekkür ederim. linkini verdiğiniz motor yukarıda tavsiye edilmişti bir yakınımındır diye. 2nci kişisiniz bu motoru tavsiye eden. bu motoru tavsiye etmenizdeki sebep nedir?yanlış anlaşılmasın kötü anlamda sormuyorum. bildiğiniz bir motor olabilir ya da neden diğerlerinden ziyade onu tavsiye ettiniz. çok teşekkür ederim

pardon ben yanlış link vermişim dogrusu budur.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-600-sa-abs-2006-35000-km-65799901/detay/

diger tavsiye edilen motosiklette gayet diri durmakta.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst