a.s. Arkadaşım Sorularına elimden geldiği kadar yanıt vermeye çalışayım.
1- vibrasyon durumu ybr cbf kullanmadım bilmiyorm benım ilk motorum ama o kadar abartılacak ve rahatsız edici değil
2- dijital gösterge çok hoş ve kullanışlı en yüksek hızını ve trip a trip b var km ölçmek için ayrıca 0-60 km hıza kaç sn de çıktığını görebiliyorsun yıkamada ise oraya su gelmemesine özen gösteriyorum ben her hangi bir sorunum olmadı 4 aydır kullanıyorum arkadaşımın apachede oldu ama hemen değiştirildi 0 göstergeyle şu an sorunu yok.
3- ben bursadayım izmir manisaya bir şey diyemem.
4- motor malzemesi kalitesi benim fikrim süper özellikle görünüş.
5- yolda gidişi gayet iyi tek orjinal lastikleri kötü değiştirlmesi gerekiyor
Bence tavsiye ederim çok güzel kullanışlı ve sağlam kaliteli bir motor forumada bir göz atarsan anlarsın hayırlısı olsun.
s.a arkadaşlar. 2005 model ybr mi 3000 liraya sattım. 4000 liraya kadar yine ybr veya apache düşünüyorum fakat apache kullanmadım hiç.yeniler dijital saat falan güzel olmuş. ama kafamda birkaç soru var kullanıcıları olarak sizlere sormk istedim.
1-vibrasyon durumu nasıl alırsam 2011 ya da 2012 alacağım. ybr ye göre nasıl yani. ybr de vibrasyon yok denecek kadar azdı pişman olur muyum?
2-dijital gösterge probler çıkarır mı yıkamada veya çok soğuk ya da sıcak havada?
3-servis durumu nasıl izmir veya manisa özellikle?
4-motor malzeme, parça kalitesi nasıl?
5-yol tutuş? vs vs bu sorularım haricinde - ve + larını yazan olursa çok sevinirim inanın çok kararsız kaldım şimdiden teşekkürler...