TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
reis, sen motorunu servise gösterdinmi noldu bişey olmuşmu?
bu sabah gösterdim.Allah'a bin şükür ki bir sıkıntı yok. :cat: zaten dün gece 11de kafama tak etti.daha dayanamadım.gittim motorun yanına, tıpayı taktım, yağını koydum, yağ filtresini temizledim.10-15dk bekledikten sonra vurdum marşa çalıştı.ne yalan söyleyim çocuklar gibi sevindim.masrafta çıkartmadı bana aksi taktirde zorlanırdım baya.seviyorum ben bu motoru yaa :flower: çin çan çon scooterım aynı durumda olsa çoktan elimde kalmıştı. sağlam motor bu motor arkadaş :queen:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Reis hakkaten bu habere çok sevindim. :mrgreen: Motoru mındar ettin sanıp, gelecek haberi bekliyordum üzülerek. :silent:

Bu aralar İzmir yağışlı, geçenlerde ıslak yolda 8-10 km gittim işim vardı. Eve bir geldim her tarafı batmış, sağolsun bilader yıkamış bi güzel. Hazır temizlenmişken garaja kapattım, temiz temiz yatıyo :flower:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Reis hakkaten bu habere çok sevindim. :mrgreen: Motoru mındar ettin sanıp, gelecek haberi bekliyordum üzülerek. :silent:
valla bende öyle tahmin ediyodum ama şükürkü bişey yokmuş.acayip sevinçliyim depo yarım bitirmem lazım acilen :flower:
hadi gözün aydın reis inan bende cok sevindim . havalar ısınsada bulussak ,, sana ziganada sütlaç ısmarlasam .. :)
abicim sen yeterki buraya gel.ben ısmarlarım sana sütlaç :thumleft:
son olarak burda hava rahat 17-18 derece var.yaz güneşi gbi ısıtıyor kerata :p
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Reis Geçmiş olsn kardşm...adına çoook sevindim:):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

25082011070.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

yaw arkadaş ben bu fotoları bir yükleyemedim yaa...nasıl olacak bu iş:pr:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
teşekkü ederim hepinize.az önce ufak bi zorlayalım dedim motoru.bakalım gidişinde bir problem varmı.100 km/h kadar bastım bıraktım.sanki çok birazcık sesi artmış gibi.belkide 1 haftadır motosiklete binmediğimden kulaklarım paslanmıştır :cherry:
Reis Geçmiş olsn kardşm...adına çoook sevindim:):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

file:///C:/Documents and Settings/Administrator/Desktop/APACHE/25082011070.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

yaw arkadaş ben bu fotoları bir yükleyemedim yaa...nasıl olacak bu iş:pr:
1)ilk önce linkte tıklıyorsun : http://www.hizliresim.com/
2)gözat butonuna basıp resim bilgisayarda neredeyse bulup tıklıyorsun.
3)resimi yükle butonuna basıyorsun ve sanal aleme yükleniyor.
4)yüklendikten sonra bir kaç satır kod çıkıyor.orda "forumlar(bbcode)=....." ordaki ... kodu kopyalayıp sitede mesaj yazdığın alana kopyalıyorsun ve bizde görüp yorum yapıyoruz :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Arkadaslar bi yardmci olur musunuz yag ve hava filtresi alicam guvenilir bir site aryorum birde karterdeki yagi bosaltmak icin kac lokma gerekiyor reis motorun sorununu cozdugune sevindim :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Eyw Reis :D:D ama benm intte sorun var atamıorum :):) bağlandığınız sitenin kimliği doğrulanamıor dio :(:(

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

Bnm kara meleqim Biraz büyük oldu galiba :D :D
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
iyi güzel oldu atabildin işte. ama devamınıda bekleriz :) çağatay kardeşim benim gibi iki ağız anahtarla zorlama açlmıyor :s zaten başıma gelenlerin tek sebebi 17lokma yoktu.yani anlıyacağın 17lokma tutar o tapayı ;)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bu sabah gösterdim.Allah'a bin şükür ki bir sıkıntı yok. :cat: zaten dün gece 11de kafama tak etti.daha dayanamadım.gittim motorun yanına, tıpayı taktım, yağını koydum, yağ filtresini temizledim.10-15dk bekledikten sonra vurdum marşa çalıştı.ne yalan söyleyim çocuklar gibi sevindim.masrafta çıkartmadı bana aksi taktirde zorlanırdım baya.seviyorum ben bu motoru yaa :flower: çin çan çon scooterım aynı durumda olsa çoktan elimde kalmıştı. sağlam motor bu motor arkadaş :queen:


ben sana ne demiştim kardeş :D demedim mi yerinde olsam servise götürmezdim çalışması lazım diye :D


valla üzülmüşüm başına gelen olaya. şimdi bende sevindim :D
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
bu sabah gösterdim.Allah'a bin şükür ki bir sıkıntı yok. :cat: zaten dün gece 11de kafama tak etti.daha dayanamadım.gittim motorun yanına, tıpayı taktım, yağını koydum, yağ filtresini temizledim.10-15dk bekledikten sonra vurdum marşa çalıştı.ne yalan söyleyim çocuklar gibi sevindim.masrafta çıkartmadı bana aksi taktirde zorlanırdım baya.seviyorum ben bu motoru yaa :flower: çin çan çon scooterım aynı durumda olsa çoktan elimde kalmıştı. sağlam motor bu motor arkadaş :queen:
iyi hadi geçmiş olsun kardeş bundan sonra daha dikkatli olursun.

---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:31 ----------



---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:39 ----------

yav reis tşk. ediyorum bende fotoğraf atamıyordum sayende öğrendim.bi deneyeyim dedim halaoğlunun motoru 67 model hoş oldu bende silmedim. kendi fotoğraflarımıda atarım artık
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
s.a arkadaşlar. 2005 model ybr mi 3000 liraya sattım. 4000 liraya kadar yine ybr veya apache düşünüyorum fakat apache kullanmadım hiç.yeniler dijital saat falan güzel olmuş. ama kafamda birkaç soru var kullanıcıları olarak sizlere sormk istedim.
1-vibrasyon durumu nasıl alırsam 2011 ya da 2012 alacağım. ybr ye göre nasıl yani. ybr de vibrasyon yok denecek kadar azdı pişman olur muyum?
2-dijital gösterge probler çıkarır mı yıkamada veya çok soğuk ya da sıcak havada?
3-servis durumu nasıl izmir veya manisa özellikle?
4-motor malzeme, parça kalitesi nasıl?
5-yol tutuş? vs vs bu sorularım haricinde - ve + larını yazan olursa çok sevinirim inanın çok kararsız kaldım şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
a.s. Arkadaşım Sorularına elimden geldiği kadar yanıt vermeye çalışayım.

1- vibrasyon durumu ybr cbf kullanmadım bilmiyorm benım ilk motorum ama o kadar abartılacak ve rahatsız edici değil
2- dijital gösterge çok hoş ve kullanışlı en yüksek hızını ve trip a trip b var km ölçmek için ayrıca 0-60 km hıza kaç sn de çıktığını görebiliyorsun yıkamada ise oraya su gelmemesine özen gösteriyorum ben her hangi bir sorunum olmadı 4 aydır kullanıyorum arkadaşımın apachede oldu ama hemen değiştirildi 0 göstergeyle şu an sorunu yok.
3- ben bursadayım izmir manisaya bir şey diyemem.
4- motor malzemesi kalitesi benim fikrim süper özellikle görünüş.
5- yolda gidişi gayet iyi tek orjinal lastikleri kötü değiştirlmesi gerekiyor

Bence tavsiye ederim çok güzel kullanışlı ve sağlam kaliteli bir motor forumada bir göz atarsan anlarsın hayırlısı olsun.


s.a arkadaşlar. 2005 model ybr mi 3000 liraya sattım. 4000 liraya kadar yine ybr veya apache düşünüyorum fakat apache kullanmadım hiç.yeniler dijital saat falan güzel olmuş. ama kafamda birkaç soru var kullanıcıları olarak sizlere sormk istedim.
1-vibrasyon durumu nasıl alırsam 2011 ya da 2012 alacağım. ybr ye göre nasıl yani. ybr de vibrasyon yok denecek kadar azdı pişman olur muyum?
2-dijital gösterge probler çıkarır mı yıkamada veya çok soğuk ya da sıcak havada?
3-servis durumu nasıl izmir veya manisa özellikle?
4-motor malzeme, parça kalitesi nasıl?
5-yol tutuş? vs vs bu sorularım haricinde - ve + larını yazan olursa çok sevinirim inanın çok kararsız kaldım şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
s.a arkadaşlar. 2005 model ybr mi 3000 liraya sattım. 4000 liraya kadar yine ybr veya apache düşünüyorum fakat apache kullanmadım hiç.yeniler dijital saat falan güzel olmuş. ama kafamda birkaç soru var kullanıcıları olarak sizlere sormk istedim.
1-vibrasyon durumu nasıl alırsam 2011 ya da 2012 alacağım. ybr ye göre nasıl yani. ybr de vibrasyon yok denecek kadar azdı pişman olur muyum?
2-dijital gösterge probler çıkarır mı yıkamada veya çok soğuk ya da sıcak havada?
3-servis durumu nasıl izmir veya manisa özellikle?
4-motor malzeme, parça kalitesi nasıl?
5-yol tutuş? vs vs bu sorularım haricinde - ve + larını yazan olursa çok sevinirim inanın çok kararsız kaldım şimdiden teşekkürler...
kardes bende apacheden once cbf vardı gecıs donemınde vıbrasyon baya canımı sıkıodu ama sımdı alıstım bıde motoru sıfır aldıgımda ılk 1000 km de vıbrasyon daha fazlaydı sımdı azaldı o aralar bazen pısmanlık cekıodum anlayacagın bence bır test et 1 2 ay sıkıntı cekerım alısırım dıosan al ben oyle yaptım sımdı ıyıkı almısım dıyorum apache ıcın sımdı motorun tepesınde cbf ten daha rahatım apachenın ustunde ...
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
teşekkür ederim bi karar vereceğim artık. araştırmaya devam ediyorum.titiz bi insanım sorunu takırtısı gürültüsü olmadan sorunsuz binmek isterim aracıma ybr mi de 3000 e titiz kullanarak sattım zaten hayırlısı olur inş.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
bırde kalıtesını fılan sormussun motorun vıbrasyonu cıkart yamaha ve cbf ıle kafa kafaya kalıte olarak tek farklerı beygır gucu dızeynı cıft şase oluşu amortisorler fılan ıste apachede bunlar cok daha teknolojık vıbrasyon olayıda dedıgım gıbı motorla kaynasmanız ıcın 2 aylık sure verın bırbırınıze sonra tutkunun aska askın sevgıyedonustugunu gorursun:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst