Seçenek çok; mondi mcx,motoran CBS 150 BALANCER,kuba fastwind200 arasında kaldım

Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
Merhaba arkadaşlar,

bu 3 model arasında kaldım neden ybr seçenek dahilinde değil derseniz fiyat/cc orantısı ve 125cc oluşu ve de cbf 150 de hiç hoşuma gitmiyor o yüzden eklemedim seçeneklere.

bu 3 seçenek arasında kaldım teknik özellikleri birbirlerine yakın genel görünüşleri de 3 ü de güzel ama kullanıcı yorumlar önemlidir.

mondial mcx 150 kullanıcı yorumlarını 15 gündür takip ediyorum genel olarak iyi yorumlar var motoru yakından gördüm ve motor hareket halindeyken de izledim.

kuba fast wind 200 kullanıcı yorumu yok denecek kadar az didim de ki bayisine gidip sordum satıldı mı diye hiç satmadığını söyledi ona karşılık hiç beğenmediğim arora 200-11
modelini önerdi ama beğenmedim bu motoru geçen hafta 40lareli'nde ki bayide gördüm kırmızısını üzerine bindim ama sürüşünü deneyemedim hoşuma gitti kalıbı vs.

motoran CBS 150 BALANCER da gayet hoş motor ama hiç yorum bulamadım motoran ın sym işbirliği yaptığını zannediyorum kesin olmamakla birlikte ama bu da güzel bir model...

motoran cbs 150 balancer 3.270 tl

TEKNİK ÖZELLİKLER 3.270 TL
MOTOR TİPİ tek Silindirli, 4 Zamanlı, Balancer Sistemli
SİLİNDİR HACMİ 149 cc
ATEŞLEME Elektronik CDI
ÇALIŞTIRMA Elektronik / Ayaktan Marşlı
SOĞUTMA Hava Soğutmalı
MAX. GÜÇ 8000 d/d 8.5 kW / 11.6 HP
MAX. HIZ 115 Km/H
VİTES 5 Vites Manuel
BOYUTLAR (exbxy) mm. 1990x720x1050
AĞIRLIK 115 Kg
YAKIT DEPOSU 13 Lt. ± 0,3 Lt.
FRENLER Ön Disk / Arka Kampana
LASTİK ÖLÇÜLERİ Ön: 2,75-18 / Arka: 3,25-18
AKÜ 12 V 7 Ah
http://www.motoran.com.tr/motorsikletdetay.asp?id=33

Mondial 150 mcx 3.160 tl

Motor : Tek silindir, dört zamanlı
2 Silindir Hacmi : 162 cm³
3 Silindir Çapı ve Strok (mm) : 62.0 x 53.8
4 Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 :1
5 Max. Tork : 12.0 Nm / 7500 d/d
6 Max. Güç : 10.5 kW / 9000 d/d
7 Max. Hız : 115 km/h
8 Rölanti : 1400 ± 100 d/d
9 Şanzıman : Manuel / 5 vites
10 İlk Vites Oranı : 2,909
11 Son Vites Oranı : 0,955
12 Çalıştırma Metodu : Elden/Ayaktan marşlı
13 Soğutma Tipi : Hava soğutma
14 Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15 Ateşleme Tipi : Elektronik CDI
16 Debriyaj Tipi : Islak tip çoklu plaka
17 Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Diks
18 Frenleme Metodu : Elden / Ayaktan
19 Ön / Arka Lastik : 3.00-18 47P / 110/80-17 M
20 Yakıt Tankı Kapasitesi : 16.5 L ± 0,3 L
21 Benzin Tipi : 93 oktan ve üzeri
22 Ağırlık : 130 kg
23 Boyutlar U-G-Y (mm) : 2020 x 810 x 1130
24 Dingil Mesafesi (mm) : 1285


http://www.mondialmotor.com.tr/modellerimiz/touring/mc-x-150-roadracer.html

Kuba fastwind 200 3.650 tl

http://www.kubamotor.com/new2/tr/modellerimiz/touring/fast-wind-200

Alt Motor: Balanslı Tek Silindir, 4 zamanlı
Maksimum Hız : 160 km/s
Vites : 5 Vİtes Elden Debriyaj
Motor Gücü : 196 cc
Çapı ve Ölçüsü : 69 x 57 mm
Maksimum Güç : 12,6-13.4
Soğutma : Hava Soğutma
Ön Süspansiyon : Teleskopik Mafsal
Arka Süspansiyon : Tek Amortisör - Salıncak Tarzı
Ön/Arka Fren : Disk
Ön Teker : 2.75 x 18
Arka Teker : 110/90-16
Ölçüler (U-G-Y) : 2000 x 750 x 1170 mm
Koltuk Yüksekliği : 760 mm
Dingil Açıklığı : 1350 mm
Yakıt Kapasitesi : 17.4 Litre
Kuru Ağırlık : 142 Kg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Abooo!

küba nın motoru aynı Z750 gibin:cherry: kafa güzelde gerisi uymuyor...
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
34
seçeneklerine salcano wolfu da ekleyebilirsin fiyat olarak da daha uygun motoru yamaha ybr motoruyla aynı. bende çok araştırdım buna karar verdim 1 hafta içinde almayı planlıyorum fakat yinede almışken en iyisini alayım düşüncesiyle son ana kadar araştırmalarımı sürdürüyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kuba'nın scooterlarının üzerine su damacanası koyup fotoğraf çekmesine çok gülüyorum.
Markanın karizmasını ayaklar altına alıyor.
kubak.jpg
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
takip ettiğin modeller arasında mcx tavsıye ederım .Yalnız yakıt değerleri biraz yüksek ama performansı da sınıfına göre süper
yinede bır cbf hastalığı takıntılığı malesef var bırazdan çinlilere para verme yazık al bır cbf gıbı mesajlar gelır onun için al bır cbf olsun bıtsın asla mcx e yollarda yetişemezsın buda aklının bır köşesınde kalsın
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
arkadaşım ben 8500 km dir 150 mc kullaniyorum aslında mondial oldugu icin hic güvenmeyerek almstim fakat taş gibi çıktı yazın 3 kez izmirden canakkaleye gittim hatta birisinde ayni gun icinde geri dönebilmek icin ortalama 100-110 km suratle gitim ve o sicaga ramen tık demedi :) bu arada cbf 150 lerle oyun oynayabilicek kadar güçlü motoru var özellikle kalkışta çok rahat cbf 150, apache rtr 150, ybr 125, mondial mh 125 drift i geçiyor. Bu siniftaki motorlarda önemli olan ara hizlanma ve yokus performansidir cünkü son hızları cok az farkeder biri 115 yapar digeri 118 yapar :) zaten bugün 130 yapan bi 150 mcx yarin ruzgar cikar 100 bile yapmaz.
Yani mh 125 ile 140 yaiorum diyen apaci arkadas ruzgar arkadan eserken bide motorun üzerine kapanmıştır sonra adı 140 yapıyo oluyo :) cok komik ya :) cbr 125 in üst devirleri cok canlı olmasina ramen o bile her zaman 140 yapmiyo
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Kuba'nın scooterlarının üzerine su damacanası koyup fotoğraf çekmesine çok gülüyorum.
Markanın karizmasını ayaklar altına alıyor.
http://img10.imageshack.us/img10/834/kubak.jpg

Ne saçma bi reklammış bu; hadi tüp, su dağıtım sektörü hedefiniz de model olarak kullanılan eleman biraz hayatından memnun olur gülümser. Acayip bunalım bakmış resimdeki eleman; böyle hayatın ta a.q. geçinemiyoruz hem tüp dağıtıyorum hem su der gibi bakmış. :D
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
arkadaşım ben 8500 km dir 150 mc kullaniyorum aslında mondial oldugu icin hic güvenmeyerek almstim fakat taş gibi çıktı yazın 3 kez izmirden canakkaleye gittim hatta birisinde ayni gun icinde geri dönebilmek icin ortalama 100-110 km suratle gitim ve o sicaga ramen tık demedi :) bu arada cbf 150 lerle oyun oynayabilicek kadar güçlü motoru var özellikle kalkışta çok rahat cbf 150, apache rtr 150, ybr 125, mondial mh 125 drift i geçiyor. Bu siniftaki motorlarda önemli olan ara hizlanma ve yokus performansidir cünkü son hızları cok az farkeder biri 115 yapar digeri 118 yapar :) zaten bugün 130 yapan bi 150 mcx yarin ruzgar cikar 100 bile yapmaz.
Yani mh 125 ile 140 yaiorum diyen apaci arkadas ruzgar arkadan eserken bide motorun üzerine kapanmıştır sonra adı 140 yapıyo oluyo :) cok komik ya :) cbr 125 in üst devirleri cok canlı olmasina ramen o bile her zaman 140 yapmiyo

azizim 150 mcx bana da çok yakın geliyor şu durumda da sym nin yeni getirdiği sb250 de fiyatı dışında gayet güzel makine :(
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
mc kullanıyorum hoş gayet şık ama konfor pek fala yok ama son derece torkulu makıne ne rampa dınlıyor nede yuk tabıkıde cok yakıyor 150/200 kr arası ama sen yınede al bır tane mc.
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
evet torkundan şüphe getirmiyor zaten yokuş çıkarken gördüm gayet seri moto fiyatta fena değil :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

aslında kubayı yakından gördüm üstüne bindim o da gayet güzel ama pek tutulmadı nedense :(
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
broicer eğer imkanın elverirse symnin sb250 sinide alabilirsin çünkü hem kalite olarak hemde performans olarak bizim mondialdan iyidir zaten bir süre sonra ne kadar sınıfındaki en güçlü morlardan da olsa 162 cc kesmiyo özellikle uzun yolda keşke 250 cc olsa diyebiliyosun
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bence içlerinde en iyisi cbs150. Fastwind biraz daha sportif ayrıca

Neye göre en iyi cbs 150 ?
Arkadaşlar insanlar bu formdan faydalanmak için burda zaman harcıyolar üye olan olmayan bi ton insan okuyor yazdiklarimizi. ama bu sekilde bence bu en iyi deyip bilgiden yoksun cevaplar yazarsak bu formun kalitesi ve insanlar üzerindeki etkisi, ciddiyeti kalmaz.
neye gore iyi performans mi ? konfor mu ? yol tutus veya denge mi ? sorunsuzluk mu ? tasarim mi ? Yakit mi ? v.s v.s...
lütfen tecrübe edindiginiz modeller hakkinda yorum yapin, eger tecrubeniz varsa da aciklayici konusunki alıcak adam bilgi sahibi olsun
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Neye göre en iyi cbs 150 ?
Arkadaşlar insanlar bu formdan faydalanmak için burda zaman harcıyolar üye olan olmayan bi ton insan okuyor yazdiklarimizi. ama bu sekilde bence bu en iyi deyip bilgiden yoksun cevaplar yazarsak bu formun kalitesi ve insanlar üzerindeki etkisi, ciddiyeti kalmaz.
neye gore iyi performans mi ? konfor mu ? yol tutus veya denge mi ? sorunsuzluk mu ? tasarim mi ? Yakit mi ? v.s v.s...
lütfen tecrübe edindiginiz modeller hakkinda yorum yapin, eger tecrubeniz varsa da aciklayici konusunki alıcak adam bilgi sahibi olsun

Sym bayi sahibi bir tanıdığımızla geçen muhabbete göre iyi. Şöyle söyliyim, adam bayi sahibi ve yıllardır motora binmiş, çeşitli motosikletler eskitmiş geçen gün bu motorla diğer motorları kıyasladığımızda anlattı üstüne 2 3 tane bardak koymuşlar bir damla su akmamış. Yani titreşim sıfır diyor. performans olarak apache ile birebir gittiğini söyledi. titreşim olmadığından konforlu olduğunu söyledi. Yakıt konusunda diğer motorlarla pek bir farkı olmadığını söyledi. Adam bunları test etmiş ve araştırmışta söyledi boşa sallamadı heralde. bu motor satılınca benim veya adamın hiç bir karı yok sadece sorulan soruya karşılık kendi bilgimi söyledim.

İyi forumlar

Dipnot; Bardaklar üstündeyken gazı kökleyip bırakmışlar.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bulabildiğin en eski honda titanı al ve bin....
10 sene sonrasında da hala motorun duruyor olur....

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

Sym bayi sahibi bir tanıdığımızla geçen muhabbete göre iyi. Şöyle söyliyim, adam bayi sahibi ve yıllardır motora binmiş, çeşitli motosikletler eskitmiş geçen gün bu motorla diğer motorları kıyasladığımızda anlattı üstüne 2 3 tane bardak koymuşlar bir damla su akmamış. Yani titreşim sıfır diyor. performans olarak apache ile birebir gittiğini söyledi. titreşim olmadığından konforlu olduğunu söyledi. Yakıt konusunda diğer motorlarla pek bir farkı olmadığını söyledi. Adam bunları test etmiş ve araştırmışta söyledi boşa sallamadı heralde. bu motor satılınca benim veya adamın hiç bir karı yok sadece sorulan soruya karşılık kendi bilgimi söyledim.

İyi forumlar

Dipnot; Bardaklar üstündeyken gazı kökleyip bırakmışlar.

sym ve kymco da düşünebilirsin....
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
bulabildiğin en eski honda titanı al ve bin....
10 sene sonrasında da hala motorun duruyor olur....

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------




sym ve kymco da düşünebilirsin....


Abi sağolasın tavsiyen için benim motorum var Allah'a şükür :) Evet bende elimde 2.500 3.500 arası param olsa ikinci el honda ybr yada tvs alırım ki öyle yaptım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst