Supersport motor almak istiyorum.. Görüşlerinizi alabilirmiyim?

Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2-yil-garantili-2011-cbr-125r-67334887/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arkalar-fiat-dustu-takas-olur-63438308/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...masrafli-600f-le-takas-olunur-67289928/detay/


Bunlara bir bakın bilgisi olan versin nasıllar hangisi daha iyi yakıt durumu performans durumu parça sorun falan çok teşekkürler şimdiden :D


Birde bu adam turbo falan bişeylerden bahsetti korkuttu onun hakkındada bilgi verrseniz sevinirim.. ve öncelikle ben 1.80 boy 60 kilo biriyim yani baya bi zayıfım.. motoru tutmam açısından falan sorun olurmu bu hysoungda ?
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
derbiden uzak dur.

cbr 0'ından pahalıya satıyor :D

gt250r için bişey demiyim.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
gt 250 r 2008 ve üstü ise al altına bakma bence kardeş elindeki para sıfır cbr 125 e yetiyor al sıfırı
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
bende onu düşünüyorum.. gt 250 agırdır şimdi :D hoşuma gitti ama işte.. cıbırların durumu nasıl genişletmişler baya gibime geldi yoksa eskisiyle aynımı yakından gören varmı 2011 cbr'ı ?
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
ben gördüm , eskisine göre farkedilir derece büyümüş.

ama gidip bi otur üstüne içine sinerse al derim :)
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
öyleyse süpermiş. 2.el kask mont falan bulamazmıyım acaba bir bilginiz var mı ?
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aprillia Rs125 bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst