alanyadan türktaş yaylasına doğru

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
slm arkadaşlar pazar günü şöyle bir gezelim dedik arkadaşlarla ve ilk kez benim açımdan alanyada 5 motor gittik desek olur normalde ben tek yada 2 motorlu gezilerimiz olurdu neyse gelelim fotolara ve güzergahımız öncelikle



Uploaded with ImageShack.us

ve petrolden bizin küheylanların karnını doğuruyoruz



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ve çıkıyoruz yola



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ve ilk durağımız kızılalan burası tam bir croscuların yeri ve motorlarımız



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

serkan abi ve motoru cbf 150 :D



Uploaded with ImageShack.us

ve bu arada bende motorumda ufak bir ayarlar yapıyorum :D



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

birazda biz çekinelim



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ve minik kroscu



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ve devam yola



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

evet arkadaşlar biz dere köye gidecez ancak levhaların ikiş tarafıda dere köy yazınca kafamız karıştı bizde bu levhayı görünce ortadan gitmeye kadar verdik :queen::queen::queen:



Uploaded with ImageShack.us

ve gedevete geldik



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ve yaşlı ağaç kavuğu



Uploaded with ImageShack.us

ve gökhan abi sigaranın zararlarını gösteriyor içerseniz kuru kafa olursunuz diyerek :queen::queen::queen:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

gökhan bey kendine yeni bir motor bulmuş ama kaç bg kaç kilo ve ne kadar hız yaptığıyla ilgili hiç bir bilgimiz yok :queen:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

bu kadar arkadaşlar herkese iyi güzel sürüşler diler allahtan yollarının her daim açık olmasını temenni ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim oralar işte,yayla yolları.Ah be kariyer mariyer dinlemeyip memlekete dönesim geliyor böylesi fotoğrafları gördükçe.Yaşayın kardeşlerim,tadını çıkarın çok güzel bir coğrafyadasınız.Güzel,çok güzel bir gezi olmuş.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Yav arkadaş sen hiç durmazmisin bi günde evde :) beni çağirmiyonuz geziyonuz boyna fatih kardeş alacağiniz olsun ne diyim :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
fatih kardeş maşallah süper gezi olmuş bu soğuklarda ağzımızın suyu akıyor sizin oralar sıcak tabi ah ah :p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
fatihim neler yaptın öyle ... çok güzel gezi olmuş.. antalyada 5 yıl kalmıştım.. bi anda eski günler depreşti.. tekerinize sağlık
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
fatih kardeş sizin oraya kış daha uğramamış heral biz burda donuyoz yahu bırak motora binmeyi evden kahveye çıkamıyoz desem yeridir iyi gezmişsinizi bol keyifli sürüşler
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Bizim oralar işte,yayla yolları.Ah be kariyer mariyer dinlemeyip memlekete dönesim geliyor böylesi fotoğrafları gördükçe.Yaşayın kardeşlerim,tadını çıkarın çok güzel bir coğrafyadasınız.Güzel,çok güzel bir gezi olmuş.

evet çok güzel yerlerimiz var cennetde yaşıyoruz aslında bakılırsa diğer başka yerlerde kar var bizde günlük güneşlik

çok güzel helal olsun

Güzel fotolar, paylaşım için teşekkür.. :cat:

sağolun arkadaşlar

Yav arkadaş sen hiç durmazmisin bi günde evde :) beni çağirmiyonuz geziyonuz boyna fatih kardeş alacağiniz olsun ne diyim :)

caner abi seni çağırıyoruzda biliyon işte sen gelemiyon bu pazarda sınavın varmış hayırlısı ama senlee gideriz bir gün merak etme allah nasip ederse

fatih kardeş maşallah süper gezi olmuş bu soğuklarda ağzımızın suyu akıyor sizin oralar sıcak tabi ah ah :p

yeşekkürler aynen buralar gündüz sıcak gezmemek için engel yok hava iyi olduğu sürece gez bol bol

Çok güzel olmuş fotoğraflar manzara teşekkürler...

ben teşekkür ederim

fatihim neler yaptın öyle ... çok güzel gezi olmuş.. antalyada 5 yıl kalmıştım.. bi anda eski günler depreşti.. tekerinize sağlık

koray abi sağol biz insanı işte böyle depreştiriz :p

tek kelimeyle harika....

teşekkürler sencer abi sizin kadar olamasak da geziyoz işte

fatih kardeş sizin oraya kış daha uğramamış heral biz burda donuyoz yahu bırak motora binmeyi evden kahveye çıkamıyoz desem yeridir iyi gezmişsinizi bol keyifli sürüşler

aynen ramazan abi sizin oralar buz kesiyordur zaten bizde yukarları çıktığımızda yollarda sular donmuş bir yerde serkan abi zaten şöyle bir kıvırdı motoru ama allahtan düşmadi gezide :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
paylaşım için teşekkurler.

bolca eğlenmişsiniz.bu arada cehaletimi mağzur görürseniz eğer o skutir ile rr karışımı mötörün markası nedir acebe ?
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Mostar köprüsü geldi aklıma...



Fatih sen bunu hep yapıyorsun. Çok güzel görüntüler bunlar.

Teşekkürler.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
güzel gezi olmuş. allah tekrarını (daha uznunu) nasıp etsin inş :)

sağol murat cümlemize hep beraber inş.

paylaşım için teşekkurler.

bolca eğlenmişsiniz.bu arada cehaletimi mağzur görürseniz eğer o skutir ile rr karışımı mötörün markası nedir acebe ?

sağol abi ne demek abi scoter kanuni deer 152 önden tipini racing gibi yapmışlar birde racing makineyi soruyorsanda oda cbr125 yeni kasa

harika bir gezi olmuş...devamını bekleriz....:)

sağol metehan abi inş. cümlemiz gezeriz

Mostar köprüsü geldi aklıma...

[url]http://img341.imageshack.us/img341/9377/26363163.jpg[/URL]

Fatih sen bunu hep yapıyorsun. Çok güzel görüntüler bunlar.

Teşekkürler.

ben teşekkür ederim abi beğendiysen ne mutlu

emeginize sağlık sayenizde oraları görüyoruz bizide gezdiriyorsunuz

sağol abi beğendiyseniz ne mutlu
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Güzel gezi tekerinize sağlık :cat: ilk baharda daha güzel olur diye düşünüyorum şöyle mis gibi çam kokusu..:flower:
Yolunuz her daim açık olsun.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Güzel gezi tekerinize sağlık :cat: ilk baharda daha güzel olur diye düşünüyorum şöyle mis gibi çam kokusu..:flower:
Yolunuz her daim açık olsun.

sağol abi ilk bahar başka tabi önümüzde o var 3 ay sonra başlıyor ilk bahar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst