skarya zirvesi gezi fotoğrafları ...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abim gene tahinli şekil yapmış bende karnım kazınınca vurdum poğça nın gözüne:cherry:


[url]http://b1112.hizliresim.com/s/c/11sm6.jpg[/url]

ohhhhh yarasın tosunuma karpuz kabuğu :cherry::queen: afiyet şeker olsun kime niyet kime kısmet kimsenin kısmetini kimse yiyemez afiyet bal şeker olsun kardeşime...:)

---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:57 ----------

aga senin motor bitmiş buji ateşlemese ne olur:p

nerden biliyon pistona mı baktın :cherry::cherry::queen: şebek....:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Gençlik muhabbet almış başını gidiyor..
Biraz geç kaldık , dışarıda idim..
Sormayın beya motör çok pislendi... :salut:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
merak etme koray motor temizlenir sağnak yağmur da bi tur attın mı mis gibi olur:queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Yarın ilk işim oto yıkamacısına gitmek... :pl:amma güzel oldu.. yol, gezi, yemek ve en önemlisi sohbet.. :) :thumleft:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet koray herşey iyi güzel oldu baya üşüdük ıslandık ama değdi yani
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tabiki değdi kankam... ama sakarya team nerede idi... :)
ayrıca irfan aga nerde yahu online görünüyor kendi yok... motöre yağ eklemeye mi gitti... biraz yol yaptık ya :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sakarya mt yalan oldu sadece 4 kişi anca ne yapalım gelenler bize yetti... ama irfan abim heralde yağ ekliyor olabilir nede olsa ybr ile kapıştı adam muhakkak yağ yakmıştır cbf
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
evliya çelebi gibisiniz bravo ,
kaçırdığımız bir gezinin daha ardından ne yazabilirim ki !
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
sakarya mt yalan oldu sadece 4 kişi anca ne yapalım gelenler bize yetti... ama irfan abim heralde yağ ekliyor olabilir nede olsa ybr ile kapıştı adam muhakkak yağ yakmıştır cbf

doğru diyosun.. ama irfan agam çok sağlam gidiyor ha artçı falan dinlemiyor.. 100 km nin altına düşmüyor..

evliya çelebi gibisiniz bravo ,
kaçırdığımız bir gezinin daha ardından ne yazabilirim ki !

gezdik be hocam ..elimizden geldikçe kendimizi atıyoruz biyerlere.. motosiklet ve yollar bahane, sohbet şahane :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
doğru diyosun.. ama irfan agam çok sağlam gidiyor ha artçı falan dinlemiyor.. 100 km nin altına düşmüyor..



gezdik be hocam ..elimizden geldikçe kendimizi atıyoruz biyerlere.. motosiklet ve yollar bahane, sohbet şahane :)
kanki zaten bizim motorlar o rüzgar da 100km/h nasıl yaptı bilmiyorum ama eğer rüzgar olmasa daha da basardık ne olacak ki artçılar tecrübeli eğer korksa işimiz zor olurdu:silent:

oğuz sende takıl kocaeli sakarya gurubuna :cat: kiremitte balık karışık pide her türlü gideriz yani:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
kanki zaten bizim motorlar o rüzgar da 100km/h nasıl yaptı bilmiyorum ama eğer rüzgar olmasa daha da basardık ne olacak ki artçılar tecrübeli eğer korksa işimiz zor olurdu:silent:

oğuz sende takıl kocaeli sakarya gurubuna :cat: kiremitte balık karışık pide her türlü gideriz yani:cherry:

motorlar taş gibim allah nazardan saklasın :) :wiinkk:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Fatih ben o gruptayım zaten :) sen yemekten haber ver ...
her zaman bekleriz sen gelecem de bu sezon başı felaket bize organizasyon yapmayı düşünüyorum kısmet yaza çıkarsak sana da haber uçururuz rahat ol:cat:

taş değil mübarek demir gibi tık yok maşallah koray:wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
kanka bak felaket organizasyon diyosun ya, martın 1 inde fuar var... oraya bi organizasyon yapılır.. sonrasında sağlam bi istanbul gezilir ne dersin
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kanka hava soğuk olursa motorsuz gideriz trenle ama hava ii olursa motorla istanbul fethini gerçekleştiririz:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst