- Katılım
- 13 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,349
imageshack e gir netten fotonu yükle forum kodunu yorum yaptığın yere kopyala tmmfotograf nasıl yuklenıyor bana anlatında yuleyıverım hemen![]()
imageshack e gir netten fotonu yükle forum kodunu yorum yaptığın yere kopyala tmmfotograf nasıl yuklenıyor bana anlatında yuleyıverım hemen![]()
sen youtube ya bi gir tvs 2008 videolarını izle kimi motorlarda o analog hız göstergesi öle bir titiriyor ki 70-80km arası gidip geliyorValla en hassas yeri diye birşey benim motorda yok2011 lerde sanırım gösterge biraz hassas. Bu arada boy için önce bi gidin bayiye üstüne oturun motorun ve biri fotoğrafınızı çeksin bakın gönlünüze yatarsa alın :wiinkk:





km telinin yağsız oluşundan oluyodur o.sen youtube ya bi gir tvs 2008 videolarını izle kimi motorlarda o analog hız göstergesi öle bir titiriyor ki 70-80km arası gidip geliyorşanslı velet seni
![]()
Cevabın için çok teşekkür ediyorum biraz geç teşekkür ettim ama olsun bilgilendirme için teşekkürler.Birde bir sorum olucak apachi yerine alınabilecek başka bir motor var mı ? aynı fiyat veya biraz üstüne apachi den daha iyi bir motor alabilirmiyiz ? Apachiden başka önerebileceğiniz motorsiklet var mı ?
dadada dediğine göre motorda saydırıcı vardı öyle mi? eğer öyle ise saydırıcıya su değdiğinde bozulur. yoktu diyosan kornanın içine su dolmuştur.valla o ayarda benim bildiğim yokne cbf 150 nede ybr ye değişmem biraz fazla üstü olur ama apachenin bi üstünde cbf 250 var fiyatını boşver gitsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
birde ben motoru yağmurun altında bırakmıştım. kornaya bişeyler olmuşdadadadadadada ediyordu ne güzel
şimdi gıgıgıgııgıgıgıgıg ediyo
![]()
ben soktum dedgın ıslemıde uyguladım orta karbonfıber kaplama kolları sıyaga boyadım gıdonunSelam arkadaşlar bu gidon denge topuzunu sökmeyi başaran varmı aranızda ben ve benim servis başaramadıkta:sunny: gidonu siyaha boyacam ama bitürlü şu topuzları sökemedik






egzos patlama olayı viteste gazı bırakınca veya vites düşürünce oluyo bendedebende egzozda patlama bır tek vıteste yokus asagı ınerken elımı gazdan cektıgımde motor kendını kasarken yapıyor ama calıstırmada sorun yok bırde motor sogukkenmı yoksa ısındıktan sonramı anı gaz yemıyor eger sogukkense normal bendede yapıo sabah calıstırıyorum 4 5 dk rolantıde ısıtıyorum sonra yola cıktıgımda gene bır 3 4 dk gazı gec yeme yapıyor cok soguk havada ama motor ısındıktan sonra gaza asıldınmı resmen yaslıyor arkaya az daha asılsan tekere kalkıcak motor gostergeden basktınmı hıc 0-60 km yı kaydedıyo motor ben hafıf zayıf adamım ve duz yolda yaptıgım en ıyı kalkıs kayıtı 4.8 sanıye deponun ustune yatarak sende kac en ıyı kalkıs hıc denedınmı
Evet arkadaslar sabahları motorun ısınması sanırsam genel bir sorun benım motorda jikle kullanıyorum daha önce ki hiçbir motorumda jikle kullanmak zorunda kalmamıstım. Ayrıca ıstedıgın kadar jıkle acık kalsın motor yınede yola cıktımı kasma yapıor gaz yemıyor.Bence motorun en buyuk sıkıntısı bu.Ayrıca rolantıde motorun sesı cok fazla bana göre bide rolantıde ki titresim cooook fazla sizde farkettiniz mi bilmiyorum.
Bırde birsey dıkkatımı cekti orjinal lastikleri motorun cok kötü en ufak ıslaklıkta paten kayar gibisin :queen: haftasonu ki gezide kuru zemınden ıslak zemıne gectik biran yavaslıyım dedim resmen drift yaptım baktım frenle olmıcak motor freni yaptım yolun dısına tarlaya gırdım anca durdum 2 arkadas la beraber motoru cıkardık sonraacemı bır surucu olsa panik yapsa dırekman yerdeydı allahtan iyi kurtardım. Aynı sorunu yasıyan varmı bilmiyorum ama acilen lastik degiştirmek lazım
r:
egzos patlama sorun değil benim içinSefa 1. viteste yokuş aşağı gaz açıp bırakınca oluyor egzozdaki patlama, çok ses yapmıyor ama. Cup'ların egzoza teneke taktırıyorlar düz yolda çıkardıkları gürültü malum
Hava ayarının bu kadar sık yapıldığını ilk kez senden duydum. Benim motora daha hiç hava ayarı yapılmadı, çalışırken de sorun yok gaz yemesinde de sorun yok çok şükür.
Metzeller ME22 ön 3.00-17 arka 3.50-18 taktırdık arkadaşla. Daha 70 km oldu ama yol tutuşu gayet iyi, 200 km sonra daha da artar tutuşu.
Orjinal lastikler çok kötü arkadaşlar, kendi sağlığınız için 1 kez değiştirirsiniz zaten en az 3 yıl sorun yaşamazsınız tahminim. Tavsiye ederim.
egzos patlama sorun değil benim için
sizlere anlatmak istediğim olay, hava ayarının etki etmesidir patlama olayına, kulağa hoş geliyo seviyorum aslında
egzos patlama varken fakir karışım patlama yokken zengin karışım dır dedi babam, siz bu duruma nasıl bakıyorsunuz???
hava ayarı sık yapılmaz tabiki farkındayım, hava şartlarına göre rakıma göre yapılabilir
vites boştayken gaz kolunu birden sona çevirin bakalım nasıl tepki olacak yazın, benimki birden yemiyor
lastiklerin fiyatı nedir
yemesi lazım bence, arkadaşın cbf gayet iyi yiyor gazı teklemeden birden devir artıyobenimkide birden yemiyor. normalmi acaba
Arkadaşlar bahsetmiş biraz bende yazıcam birşeyler öncellikle motorlarımızın hiçbiri gaz yemiyor ( Test için çalıştır gazı birden sona doğru yüklen anlıcaksın) Tepkime 2-3 saniye sonra oluyor
Benim motorumda gaz teli toplamda 4 defa koptu an azından 150 tl gitti
Lastikler berbat yaş yere, çakıla , toprağa gelmiyor direk arkasını atıyor
Bu motorları sabah marşa basıp tekte istop etmeden gidecek adama motoru veririm o kadar berbat yani 3 dakika süre tuttum sabah rölantide çalıştırdım sonra sokak sonuna kadar gittim sokağın sonunda gaz yememeye başladı her gün bu dert Oluyor.
Benzin eskiden az yerdi şimdi daha çok
Titreşim aldığımda yoktu şimdi motoru çalıştırıyorum arka yolcu ayaklığı kendiliğinden açılıyor .
Motoru aylardır satmaya çalısıyorum uygun fiyata alıcıda yok.
Göstergeler arıza yapıyor ( 3 kere devir göstergesi çalışmadı ) ayrıca hız göstergesi kendiliğinden çıkıp iniyor en sonunda 180 görülüyor Bu her motorda belli bir km den sonra görülüyor buda Bu hindistanlıların taktiği Motorları titreme yapıyor diye alınmayınca bu yolu buldu İLk yaklaşık 3 bin km motor titremiyor sonra o gösterge kendiliğinden 180 olunca titremeye başlıyor özellike devir 5.bindeyken aynalar bile titriyor .
aklım olsa almazdım mecburiyetten biniyorum bu sene Üniversite sınavlarına giricem kazanınca direk motoru ne kadara alırsa verip araba alıcam apache motoru hayatım boyunca unutmucam çok çektirdi bana.
saygılar.
salı günü 3. bakım olan 5000-6000 km bakımını yaptırdım
yaklaşık 3200km olmuştu, yağ kontrolü yaptım sık sık aşırı kararma olmadı eksilme yok zaten, motul olunca rahat oluyo insan
çok az borpower koymuştum (kullanılmaz demeyin)
15-50 den 10-40 geçiş yaptım ipone aldım yağ olarak, yağ filtresi ilk defa değişti
civatalar kontrol edildi, bujiye bakıldı, zincir gerildi, hava ayarı falan klasik şeyler, ben arasıra yapıyorum zaten
20tl işçilik vedim, 25 yağ + 5 filtre
boşuna 20 tl verdim bundan sonra kendim yaparım
serviste devir saati çalışıyorken 0 daydı, usta ayar yaptık ondan diyo :mrgreen: salak sandı beni Allahtan sonraki çalışmada düzeldi :cat:
ustaya dedimki;
ani gaz yemiyo motor dedim, ayar yaparız dedi ama sonuç aynı
karbüratörde iğne varmış ondan oluyormuş dedim, bunlar vakumlu dedi yaptı ayarını ama problem aynı
motor ilk çalıştırmada bakımdan önce tek marşta çalışıyordu, bakımdan sonra zor 2-3 defada çalışıyor
birde egzos patlaması oluyordu önceden benim eski ustam ayar yapmıştı patlama kesilmişti, şimdi patlama tekrar başladı
babama sordum az çok anlar kendisi, önceki zengin karışım şimdiki fakir karışım dedi, yakıttan belli olur
motor sabit gazda giderken kesik kesik gidiyormuş gibi his var
sizlerdeki ilk çalıştırma ve egzos patlama nasıl???
Evet arkadaslar sabahları motorun ısınması sanırsam genel bir sorun benım motorda jikle kullanıyorum daha önce ki hiçbir motorumda jikle kullanmak zorunda kalmamıstım. Ayrıca ıstedıgın kadar jıkle acık kalsın motor yınede yola cıktımı kasma yapıor gaz yemıyor.Bence motorun en buyuk sıkıntısı bu.Ayrıca rolantıde motorun sesı cok fazla bana göre bide rolantıde ki titresim cooook fazla sizde farkettiniz mi bilmiyorum.
Bırde birsey dıkkatımı cekti orjinal lastikleri motorun cok kötü en ufak ıslaklıkta paten kayar gibisin :queen: haftasonu ki gezide kuru zemınden ıslak zemıne gectik biran yavaslıyım dedim resmen drift yaptım baktım frenle olmıcak motor freni yaptım yolun dısına tarlaya gırdım anca durdum 2 arkadas la beraber motoru cıkardık sonraacemı bır surucu olsa panik yapsa dırekman yerdeydı allahtan iyi kurtardım. Aynı sorunu yasıyan varmı bilmiyorum ama acilen lastik degiştirmek lazım
r:
Motor ısınınca devir 1300-1500 arası olması lazım 1in altında çok düşük sabah çalıştırma sorunu bundan kaynaklanıyor sanırım onu yükselt bence.egzos patlama olayı viteste gazı bırakınca veya vites düşürünce oluyo bendede
bakım öncesi karbüratör ayarında bu mevsimde ilk çalıştırma tek marş ile oluyordu, şimdi ise jikle veya çok az gaz vererek çalışıyor
sizdede oluyormu, devir değişken bende 1 üstü bazen 1 in altında oluyo ısınınca
tam ısınmada viteste iken alıp gidiyo ona lafım yok
derdim, boştayken gazı kökle önce boğulma gibi oluyo sonra gaz yiyip devir yükseliyo
kalkış denemedim süre bazında, azcık kilo var ama denerim birara
Sefa 1. viteste yokuş aşağı gaz açıp bırakınca oluyor egzozdaki patlama, çok ses yapmıyor ama. Cup'ların egzoza teneke taktırıyorlar düz yolda çıkardıkları gürültü malum
Hava ayarının bu kadar sık yapıldığını ilk kez senden duydum. Benim motora daha hiç hava ayarı yapılmadı, çalışırken de sorun yok gaz yemesinde de sorun yok çok şükür.
Metzeller ME22 ön 3.00-17 arka 3.50-18 taktırdık arkadaşla. Daha 70 km oldu ama yol tutuşu gayet iyi, 200 km sonra daha da artar tutuşu.
Orjinal lastikler çok kötü arkadaşlar, kendi sağlığınız için 1 kez değiştirirsiniz zaten en az 3 yıl sorun yaşamazsınız tahminim. Tavsiye ederim.
vites boştayken gaz kolunu birden sona çevirin bakalım nasıl tepki olacak yazın, benimki birden yemiyor
lastiklerin fiyatı nedir
Arkadaşlar bahsetmiş biraz bende yazıcam birşeyler öncellikle motorlarımızın hiçbiri gaz yemiyor ( Test için çalıştır gazı birden sona doğru yüklen anlıcaksın) Tepkime 2-3 saniye sonra oluyor
Benim motorumda gaz teli toplamda 4 defa koptu an azından 150 tl gitti
Lastikler berbat yaş yere, çakıla , toprağa gelmiyor direk arkasını atıyor
Bu motorları sabah marşa basıp tekte istop etmeden gidecek adama motoru veririm o kadar berbat yani 3 dakika süre tuttum sabah rölantide çalıştırdım sonra sokak sonuna kadar gittim sokağın sonunda gaz yememeye başladı her gün bu dert Oluyor.
Benzin eskiden az yerdi şimdi daha çok
Titreşim aldığımda yoktu şimdi motoru çalıştırıyorum arka yolcu ayaklığı kendiliğinden açılıyor .
Motoru aylardır satmaya çalısıyorum uygun fiyata alıcıda yok.
Göstergeler arıza yapıyor ( 3 kere devir göstergesi çalışmadı ) ayrıca hız göstergesi kendiliğinden çıkıp iniyor en sonunda 180 görülüyor Bu her motorda belli bir km den sonra görülüyor buda Bu hindistanlıların taktiği Motorları titreme yapıyor diye alınmayınca bu yolu buldu İLk yaklaşık 3 bin km motor titremiyor sonra o gösterge kendiliğinden 180 olunca titremeye başlıyor özellike devir 5.bindeyken aynalar bile titriyor .
aklım olsa almazdım mecburiyetten biniyorum bu sene Üniversite sınavlarına giricem kazanınca direk motoru ne kadara alırsa verip araba alıcam apache motoru hayatım boyunca unutmucam çok çektirdi bana.
saygılar.