TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
şahane fotolar (158 resim :sunny:)en az 2 saatiniz resim çekmeyle geçmiş anlaşılan.benim takıldığım bi nokta var.o ateşin yandığı yerde odun yok.magma falanmı yanıyo orda :silent: ateşin yandığı yerler eriyorda dikkatimi çekti :p
bende şimdi baktım gerçekten ilginç ateş :9 sanırım gaz falan çıkıyor o kayalardan :)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
:) Bende anlamış değilim yüzyıllardır bu ateş yanıyormuş. Ama mutlaka görülmesi gereken biryer bizde beleş ateş bulunca sucuk ekmek yaptık türklüğümüzü gösterdik :) yabancı turistler burda ne yapıor bunlar der gibiydi :p

Bu sadece benim foto makinesinden çekilmiş fotograflar gerisi kendi sitemizde inceleyebilirsiniz başka gezilerimizede bakabilirsiniz www.motorize07.com :bounce:

---------- Post added 08-12-2011 at 00:16 ---------- Previous post was 07-12-2011 at 23:58 ----------

Ayrıca resimler için özel artçılarımız var onlar cekimler ve videolarla ilgileniyor :bounce: Baya sistematik geziler yapıoruz yani :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
:) Bende anlamış değilim yüzyıllardır bu ateş yanıyormuş. Ama mutlaka görülmesi gereken biryer bizde beleş ateş bulunca sucuk ekmek yaptık türklüğümüzü gösterdik :) yabancı turistler burda ne yapıor bunlar der gibiydi :p

Bu sadece benim foto makinesinden çekilmiş fotograflar gerisi kendi sitemizde inceleyebilirsiniz başka gezilerimizede bakabilirsiniz www.motorize07.com :bounce:

---------- Post added 08-12-2011 at 00:16 ---------- Previous post was 07-12-2011 at 23:58 ----------

Ayrıca resimler için özel artçılarımız var onlar cekimler ve videolarla ilgileniyor :bounce: Baya sistematik geziler yapıoruz yani :cat:
güzel gezi olmuş
bende antalyadayım ama haberim yok öyle yerlerden, gittiğimde yok
motorize07 de mi organize oluyorsunuz
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
hmm o zaman hiç elleme diyorsun.tamam parlak olan yeri, deponun yanaklarını bide gidonu kaplarım o zaman.ama gidonu sökememiş cazador bakalım ben yapabilecekmiyim...
ben gıdonun sag ve sol kolunu mat sıyah renge boyadım ortadakı kapagıda karbon kapladım boylece depodakı karbon cızgısı ıle aynı uyumu elde ettıgımı dusunuyorum arka kuyruktan gıdona kadar yanlar sıyah orta karbon motor bloguna buz mavısı cok hafıf led aydınlatma yaptım farın altındakı cıvatalar bır tane cızgı gunduz farı taktım parklarla beraber yanıyor parklarıda led beyaz ve xneon far taktırdım bırde dedıgım gıbı egzoz korumalıgını karbon kaplattım ve ustune kucuk olarak kırmızı rtr 150 cıkartması yapıstırdım onun ustunede komple ınce bır vernık attırdım dayanıklı olması acısından karbonun ısıdan yumusamaması ıcın tam ıstedgım gıbı oldu motorum rengıde sıyah tek bısey kaldı plakalık aydınlatmasını beyaz led yapıcam ama ampulu nasıl cıkıo bılmıyorum sokmeye calıstım cıvatası yok ampul yerı acılmıyor bı turlu:S
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
34
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Salcano wolf benim arkadaşımda var gayet güzel ve sorunsuz bir motordur. Ama tvs ile kıyaslanamaz bile neden dersen ikinci el piyasası yok direk çinli diye gözden düşürüyor insanlarımız.Ayrıca görüntü ve kalite itibariyle tvs kat kat önde bir motor bende yeni kullanmaya başladım daha önce kawasaki er-5 motorumda vardı sadece er-5 e göre hızı biraz fazla olsaymıs aynı kalitede diyebilirim artık sen anla arada ki farkı :bounce:

---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:01 ----------

Bu arada bu akşam motorize07 nin toplantısı var. Antalyada ki arkadaşlara duyrulur. Toplantı akşam saat 8 de olcaktır www.motorize07.com sitesinden inceleyebilirsiniz. Gelin tanışmış oluruz.
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
ben gıdonun sag ve sol kolunu mat sıyah renge boyadım ortadakı kapagıda karbon kapladım boylece depodakı karbon cızgısı ıle aynı uyumu elde ettıgımı dusunuyorum arka kuyruktan gıdona kadar yanlar sıyah orta karbon motor bloguna buz mavısı cok hafıf led aydınlatma yaptım farın altındakı cıvatalar bır tane cızgı gunduz farı taktım parklarla beraber yanıyor parklarıda led beyaz ve xneon far taktırdım bırde dedıgım gıbı egzoz korumalıgını karbon kaplattım ve ustune kucuk olarak kırmızı rtr 150 cıkartması yapıstırdım onun ustunede komple ınce bır vernık attırdım dayanıklı olması acısından karbonun ısıdan yumusamaması ıcın tam ıstedgım gıbı oldu motorum rengıde sıyah tek bısey kaldı plakalık aydınlatmasını beyaz led yapıcam ama ampulu nasıl cıkıo bılmıyorum sokmeye calıstım cıvatası yok ampul yerı acılmıyor bı turlu:S

kardeşim mrb koy bi resimde görelim ;)
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
arkadaşlar bikaç gündür ha bugün ha yrn dediim apaçimi bugün alıp 0 motor kullanma tecrübesiyle kağıthaneden büyükçekmeceye gelicem :) geçenlerde bikaç arkadaştan tüyo almıştım ist trafiiyle ilgili napmam ne etmem gerektiine dair,akşam eve varınca yazarım yazmazsam geberdim demektir haberleri kaçırmayın bu akşam :p
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
9
blade kardeş dişli olayını bisikletdeki gibi düşünebilirsin. zincirin takılı olduğu 2 dişli var öndeki ön arkadaki arka dişli. arka dişliyi küçültmek veya ön dişliyi büyültmek motoru hızlandırır fakat güçten ödün verir atikliğini önler motoru yorar. arka dişliyi büyültmek veya ön dişliyi küçültmek ise hızı azaltır fakat gücü arttırır motoru rahatlatır. aslında çok da büyük değişimler olmaz diyebilirim. sadece motoru kurcalamaktan zevk alan teknik şeylerden zevk alan kişiler bu konuda çeşit çeşit şeyler deneyip durur. kendisine göre en ideal dişli oranını bulmaya çalışır veya değişiklik olsun diye yapar. :D mesela ben vites aralıklarının kısa olmasından şikayetçi olup her vitesde uzun uzun hızlanabilmek için öndeki dişliyi 16 yapmıştım. 5. viteste motoru çok baydığı için 15 e düşürdüm... çok mu basite indirip anlattım bilmiyorum :D
redline ise devir göstergesindeki kırmızı ile gösterilen yüksek devirlerin olduğu bölge. apachede 9 000 devirden sonrası redline oluyor. ( heralde öyleydi :D ) aslında orası kırmızı ile belirtilmemiş olsa herkes gönül rahatlığıyla 10000 devirde kullanırdı fakat kırmızı renkle vurgulanmış olduğu için devir 9000 in üstüne fazla çıkarılmıyor :D motoru fazla zorlamayıp yakıt tüketimini azaltmak için böylesi daha iyi oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

bi önceki sayfadaki yorumları okudumda sakal olayı benide dürtüyor. ciddi anlamda yakışan sağlam bi tavsiyeniz olursa kendim kalıbını yapıp karbonfiberden imal etmeyi düşünüyorum.. tvs olması şart değil grenajsız herhangi bir motordan görüntü olabilir, fikir vermesi açısından.

Cevabın için çok teşekkür ediyorum biraz geç teşekkür ettim ama olsun bilgilendirme için teşekkürler.Birde bir sorum olucak apachi yerine alınabilecek başka bir motor var mı ? aynı fiyat veya biraz üstüne apachi den daha iyi bir motor alabilirmiyiz ? Apachiden başka önerebileceğiniz motorsiklet var mı ?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım sizlere sorum olacak apache tvs almayı düşünüyorum daha önce hiç tvs motora binmedim boyum 1.88 sizce rahat edebilirmiyim teşekkürler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

merhabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım apache tvs motor almayı düşünüyorum daha önce hiç tvs motara binmedim boyum 1.88 sizce rahat edebilirmiyim ? teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

merabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım sizlere apache tvs almayı düşünüyorum daha önce tvs motora hiç binmei sıkıntı çekermiydim boyum 1.88 sizce bi sıkıntı çekermiyi? teşekkürler...
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
arkadaşlar bikaç gündür ha bugün ha yrn dediim apaçimi bugün alıp 0 motor kullanma tecrübesiyle kağıthaneden büyükçekmeceye gelicem :) geçenlerde bikaç arkadaştan tüyo almıştım ist trafiiyle ilgili napmam ne etmem gerektiine dair,akşam eve varınca yazarım yazmazsam geberdim demektir haberleri kaçırmayın bu akşam :p

sorunsuz geldim arkadaşlar meğersem bende bi motor kullanma kabiliyeti varmış da hbrim yokmuş :) yanlız çok ıslandım dondum sıçana döndüm ilk günden...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşlar bana cevap verecek kimse yokmu ?

Arkadaşım bütcen o kadarsa sıkıntı cekmezsin boyun abartı degil. Tabi ilerde paran olursa translap valedero gibi motorlara boyun daha uygun ama motor için boyun ideal merak etme ben 1.80 boyundayım hiçbir sıkıntı cekmiyorum.
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
yani sıkıntı çekmezsin diyosun peki bu tvs lerin hassas yerleri nereleridir

Valla en hassas yeri diye birşey benim motorda yok :) 2011 lerde sanırım gösterge biraz hassas. Bu arada boy için önce bi gidin bayiye üstüne oturun motorun ve biri fotoğrafınızı çeksin bakın gönlünüze yatarsa alın :wiinkk:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
6
eyvallah saolasınız :) peki bu motoru açarken hız suratı ne olmalı kaçla gitmeli kaçı geçmemeli ? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

nasıl göstergenin nesi hassas çabukmu bozulur sumu alır vb. nasıl dikkat etmeli yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst