Sofuoğlu’nun Eski Takım Arkadaşı Pirro MotoGP’ye Geçmeyi Başardı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Kenan Sofuoğlu’nun eski takım arkadaşı olan Michele Pirro gelecek sene MotoGP’ye geçmeyi başardı.

25 yaşındaki İtalyan sürücü, daha önce Supersport serisinde Türk sürücü Kenan Sofuoğlu’nun takım arkadaşıydı. İki sürücü bu sene Moto2′de mücadele etti. Sofuoğlu gelecek sene Supersport serisine döneceğini duyururken bugün yapılan açıklamada Pirro’nun gelecek sene Gresini takımında yarışacağı duyuruldu.

Pirro Moto2′nin Valencia’daki son yarışında önce pol pozisyonunun ardından ilk galibiyetini kazanmıştı.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • AC2_1088.jpg
    AC2_1088.jpg
    18.4 KB · Görüntüleme: 9,453
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Daha da MotoGP izlemem... İyice sponsorluk şapuanasına döndü !
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan'ın tek hatası İtalya yerine Türkiye'de doğmasıydı demek ki. Bu adam 2010'da Kenan'ın yarısı kadar puan alamamıştı aynı motorla.Uluslararası arenada işler ne kadar zor anlayın, bariz bir şekilde daha yetenekli olsanız da elinizin altında bazı şeyler yoksa olmuyor...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
kenanın böyle torpilleri yok

ama bi insanın konsanrasyonu hatta sporculuğunu bitirecek kadar büyük üzüntüler yaşamasaydı bu adam şimdi moto GP deki sürücülerin % 80 inin içinden geçiyordu:)

Yetenek ve çalışkanlığıyla yine güzel sonuçlar bekliyoruz kendisinden.

Bu sene birinciliklere ambargo koyarsa SS'de seneye WSB de şampiyonluk bekliyebiliriz demektir:cat:
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
LORENZİNİ KAWASAKİ ile Toprak razgatoğlu anlaşma sağladı ..

Seneye Dünya Şampiyonasında ..

Kenan Sofuoğlu ile takım arkadaşi ..

Toprak Superstock 600 Kenan supersport 600 Lorenzini Kawasaki ile ülkemizi temsil edecekler ..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
LORENZİNİ KAWASAKİ ile Toprak razgatoğlu anlaşma sağladı ..

Seneye Dünya Şampiyonasında ..

Kenan Sofuoğlu ile takım arkadaşi ..

Toprak Superstock 600 Kenan supersport 600 Lorenzini Kawasaki ile ülkemizi temsil edecekler ..

Ooooo... Süper bir haber...::alkiis::::alkiis::::alkiis::

Desene Stock600 yarışlarını da izliycez bu sene.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst