Atv-off road secimi Polarismi-Aeonmu?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikiside güclü bir marka ama artilari eksileri nedir üstün taraflari nedir hangisini neden secerdiniz?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
arctic cat, bence en iyisi. polaris ve bombardier da çok iyiler tabiki ama sen bilirsin, fiyatlar hakkında bilgin vardır umarım...
yalnız otoyola çıkmayacaksan sadece offroad veya büyük bir site içinde kullanmak içinse, plakasız alıp binebilirsin çok daha ucuza gelir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

18147303109087666656497.jpg
bende vardı çok memnun kalmıştım, çok keyifli. üstelik bende ki 700diesel di.
eğer alıcaksan benzinli ve şaftlı almanı tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arctic cat, bence en iyisi. polaris ve bombardier da çok iyiler tabiki ama sen bilirsin, fiyatlar hakkında bilgin vardır umarım...
yalnız otoyola çıkmayacaksan sadece offroad veya büyük bir site içinde kullanmak içinse, plakasız alıp binebilirsin çok daha ucuza gelir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

http://img268.imageshack.us/img268/1088/18147303109087666656497.jpg bende vardı çok memnun kalmıştım, çok keyifli. üstelik bende ki 700diesel di.
eğer alıcaksan benzinli ve şaftlı almanı tavsiye ederim.

saglam makinaya benziyor ama rastlayamadim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst