- Katılım
- 27 Eyl 2009
- Mesajlar
- 766
Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş
Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş
güzel ve şekilli bir çalışma olmuş elinize sağlık hem kanuniye'de baya bir estetik kazandırmış.![]()
elinize sağlık ustam gayet şık ve orjinal olmuş. benimde neredeyse tüm imkanım var ama hala bi sis farı yapmış değilim. sizleri gördükçe şevke geliyorum. inş. yakın zamanda bende bi konu açarım![]()
Sağol kardeş.eline sağlık abi güzel olmuşşş)))))
Eline emegine saglik guzel calisma olmus tebrikler![]()
Senin calismalarinin yaninda lafi bile olmaz irfan usta...