slm arkadaşlar bende foruma yeni katıldım x max imi alalı 1 hafta oldu ninja 250r dan sonra cok konforlu geldi![]()
Hayırlı olsun, kazasız belasız eskitirsin inşallah.
Kullandıkça yorumlarını bekliyoruz. Ninjadan sonra deneyimlerin bizim için önemli bir deneyim olur..
slm arkadaşlar bende foruma yeni katıldım x max imi alalı 1 hafta oldu ninja 250r dan sonra cok konforlu geldi![]()
arkadaşlar konu çok zayıf kalmış arada uğrayın biraz....)
bir de bu j.costa performans varyatör seti kullanan varmı aramızda??tavsiye edermisiniz?
slm arkadaşlar bende foruma yeni katıldım x max imi alalı 1 hafta oldu ninja 250r dan sonra cok konforlu geldi![]()
tşk ederim sağol un fotolar süper çıkmış bu arada...:cat:
öncelikle hayırlısı olsun kazasız belasız binin,sizi hatırlıyorum bende xmax varken sizinde ybr250 motorunuz vardı ,bu iki motorun performansları birbirine yakın,çok konforlu bir motor aldınız güle güle kullanın,gelecekte param olursa xmax herzaman aklımın bir köşesinde duruyor şunun birde 300 veya 350 liliği çıksa tadından yenmez![]()
</noscript>
</noscript>Paylaşım için tşkler... İlerde bende taktırıcam bu çakmak şarjından uzun yapılan gezilerde ihtiyaç oluyor...
Arkadaşlar sitenin bu bölümünün tamamını okudum oldukça yararlı bilgiler var. Benim 2006 x max ım var ikinci el aldım şu an 10500 km de. Şimdilik bir arızası yok ancak 2006 x max ların kronik arızası olduğunu siteden okudum ve koltuğun altındaki soketlerle ilğili önlem aldım. Birde arkadaşların söylediği otomatik jiklenin arıza yapmaması için role takılması olayı var ben bunu merak ediyorum bu role nasıl bir şey nasıl ve nereye takılıyor bir arkadaş resimlerle anlatırsa çok memnun olurum. Bizim burda başka x max yok o sebeple serviste x max ile ilğili hiçbirşey bilmiyor. Yardımlarınızı lütfen esirgemeyin.
Fuara gidemeyenler için gelsin bu foto...
2012 Yamaha Xmax ABS
http://img845.imageshack.us/img845/7203/2012xmax.jpg