Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
hmm görüştüysen benim diyebileceğim bir şey yok.motorun grenajlarında filan kırık yok çizikler mevcuttu;boya yapıldı kapandı.ama performansında motorunda bir sıkıntı yok.neyse umarım istediğin gibi bulursun..
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
5
hmm görüştüysen benim diyebileceğim bir şey yok.motorun grenajlarında filan kırık yok çizikler mevcuttu;boya yapıldı kapandı.ama performansında motorunda bir sıkıntı yok.neyse umarım istediğin gibi bulursun..
Kesnlkle motoru kötülemek amaçla söylemedim sadece gördüyseniz fikrinizi sormak için söyledim kendisi benden büyüktür zaten nasipse Demokan abimle anlaşırız..
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
yok demokanda motoru aldıktan sonra ilk benim yanıma geldi zaten.motoru beraber inceledik.depoda filan çizikler vardı.o yüzden keyfi boyattık güzel oldu.bakımları yeni yapıldı,yağı filan yeni değişti.alınabilecek bir motor yani.umarım anlaşırsınız.
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
5
yok demokanda motoru aldıktan sonra ilk benim yanıma geldi zaten.motoru beraber inceledik.depoda filan çizikler vardı.o yüzden keyfi boyattık güzel oldu.bakımları yeni yapıldı,yağı filan yeni değişti.alınabilecek bir motor yani.umarım anlaşırsınız.
Fİyat olarak kış sezonu fiyatlarını düşündüğümüzde fiyat pahalı gibi geldi yani birazdaha uygununu almam lazım..Eğer satan olursa yardımınız iyi olur..
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
valla adana da 1 tane daha vardı yanılmıyorsam gpr o da satmıyor herhalde kimdir nedir sahibi bilmiyorum.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Evet aynen 9 litre ile 90 km falan gidiyor...ama...amasını üstüne binip gazı açınca anlarsın...
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
derbi kac yılları arasındakiler 2 zamanlı nasıl anlıcaz 2 zamanlı olup olmadığını

Ah be kardeşim :) biraz bu başlık altındaki yazılanları okusana 177 sayfa yazı yazılmış bu motorla ilgili.En son çıkanı 4 zamanlı Türkiyede yok gelmedi diye biliyorum.2007 modele kadar hepsi 2 zamanlı zaten tipinden ve sesinden anlarsın.Tipini boşver sesinden anlarsın.Aynı motorun yarış tipi olmayanıda var.Naked diye geçiyor.

Seside şöyle bişey olur:

http://www.youtube.com/watch?v=55T_3Qdkpu0&feature=related

O sesi kıskananlar hiç sevmez...:pr:
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
Evet aynen 9 litre ile 90 km falan gidiyor...ama...amasını üstüne binip gazı açınca anlarsın...

Aslında senin motoru almak istiyorum ama cok korkuyorum şu benzin yüzünden ya bu canavarı aldım mı içim kıpır kıpır olur her gün cıkarırım bunu gezmeye :)) buda cokk pahalıyaa patlar bu öğrenci bütcesiyle :)
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
9
Selam arkadaşlar. Acemi85 105. sayfanın en başındaki cevabında "Motor 350 km'deymiş, 650 yazan bakım zamanıymış" demiş. Motor sıfırken ilk 1000'de servise gittiği için 350 + 650 olması mantıklı. Ayrıca Acemi85 arkadaşım, ilk 1000'de olduğu için motorunda exup sigortası da yüksek ihtimalle takılı değildir. İlk 1000 km bakımında takılıyor bu sigorta. Exup sigortası yokken motor 14 hp veriyor, sigorta takıldıktan sonra 21 hp veriyor, gerçek motosiklet zevkini alıyorsun.

Astral, sen diyorsan ki arkadaşın motoru sıfırlanmıştır, o halde neden 2350km gibi birşeyken sıfırlamışlardır diyorsun? Atıyorum belki 1500 km, belki 5000km'deydi ve sıfırladılar. :silent:

Askerden döndüğümde bir set lastik alacağım ben. Erdem ve Koray'da da bu ışığı görüyorum şu anda :cat: Fazla para verecek olsak bile Michelin Pilot road'ları alalım, yata yata virajlara girelim artık diyorum. Hem çoklu alımda indirim yaptırabiliriz. Başka lastik değiştirmek isteyen varsa haber versin ve yaza kendini ayarlasın diyorum.

arkadaslar kusura bakmayınn sizlere bişey sorcam bı ara ben bu foruma yazmıstım derbı parçalarını nerden bulabılırım flan dıyee ama forumda gezerken derbılerın 1000 km bakımında bı sıgorta takılıyomus bundan bahsettıgınızı gordum ve cok heycanlandım cunku kesın benım motorda bu sıgorta takılı degıl cunku ne kadar zorlarsam zorlayayım benım motor bırturlu 100 yapmıyoo ve cok cabuk bayılıyo belkıde baska bı sorunu var ama anlamadım sızden bu sıgorta nereye takılıyo nasıl bısey ve ben kendım yapabılırmıyım bana bu konuda yardımcı olursanız sevınırım heycanla sızden gelcek cvpları beklıyorum bu arada motor 4000 km de
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
arkadaslar kusura bakmayınn sizlere bişey sorcam bı ara ben bu foruma yazmıstım derbı parçalarını nerden bulabılırım flan dıyee ama forumda gezerken derbılerın 1000 km bakımında bı sıgorta takılıyomus bundan bahsettıgınızı gordum ve cok heycanlandım cunku kesın benım motorda bu sıgorta takılı degıl cunku ne kadar zorlarsam zorlayayım benım motor bırturlu 100 yapmıyoo ve cok cabuk bayılıyo belkıde baska bı sorunu var ama anlamadım sızden bu sıgorta nereye takılıyo nasıl bısey ve ben kendım yapabılırmıyım bana bu konuda yardımcı olursanız sevınırım heycanla sızden gelcek cvpları beklıyorum bu arada motor 4000 km de

Sigorta olmasa da 100km hızı çok rahat görmesi lazım bence.
Arka seleyi sök yanlış hatırlamıyorsam sağ tarafta olması lazım, seleyi sökünce görürsün zaten :)
yoksa arkada değil de öndeki selede miydi, kafam karıştı şimdi...:silent:
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
9
Sigorta olmasa da 100km hızı çok rahat görmesi lazım bence.
Arka seleyi sök yanlış hatırlamıyorsam sağ tarafta olması lazım, seleyi sökünce görürsün zaten :)
yoksa arkada değil de öndeki selede miydi, kafam karıştı şimdi...:silent:

baktım onde ve arkada hıc bısey yok bu arada sen eger derbi kullanıyorsan veya tanıdıgın veya forumda derbısı olanlar o sıgortanın bulundugu yerın bı fotosunu koya bılırler mı acaba sımdıden tesekkurler
 
Katılım
26 Ara 2011
Mesajlar
2
Selamlar iyi forumlar.
12 bin kmde buldum bir tane.Sağ grenajda ufak bir çiziği var,daha gidip görmedim motoru ama fotolardakine göre temize benziyor.
sizde 2 zamanlı motor 12bin kmde alınır mı?yardım ederseniz çok çok sevinirim,çok acil bilgiye ihtiyacım var :)
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
28
herkse selamlar öncelikle foruma yeni katıldım.istanbuldan ismim salih
gpr 125 nude modelini 2.el aldım biraz hor kullanılmış motor
vites pedalı kırık ve gösterge abuk zubuk rakamlar yazıp silinik cıkıyor ayrıca motor marş ile çalışmıyor vurdurunca çalışıyor :))))
bunları nerde uygun fiyatlı yaptırabilirim servis baya bi pahalı herhalde tecrübelerinize dayanarak sizlere soruyorum saygılar herkese
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst