MV Agusta F4 Special Edition (Resimler)

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Olcan linkleri hakikaten hafizanda tutuyorsun galba.:cherry:
AlpTunay'in topigine öyle yazmissin az gülmedim.:p
O derginin testinden sonra biz bir test daha yaptik.
Tüm binlikleri denedik.
312 ile biraz daha yûksek hiza ulasmayi basardik.
Ama caddede motosiklet kullanacak adam için gereksiz ayrintilar ve farklar bunlar.
Yani asil konuya dônecek olursak, MvAgusta bana göre alinip makyajlanip,sûslenip gezilecek bir kiz gibi.
Orjinal hali çok çekici durmuyor ama Allah var, firma aksesuar konusunda harika isler yapiyor.
Selesinden camina kadar o kadar kalite kokan urunler varki piyasada, sirf zevk için alinip,makyajlanip binilecek motor.
Yoksa ben bunu alip pistte yarisacam diyen adam için degil.
Ben de bir fotograf olacakti bilgisayari bir karistirayim,bulabilirsem ekleyeyim buraya.:wiinkk:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Sonuçlar buradaydı: http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/43948-hiz-testi.html

Forum sonuçlarına gelince bizde de 4 büyüklerin litreliklerine binenler 300'ü geçiyorlar, forumda değil ciddi bir yerde görmek lazım sanki...

Bir de Frecce Tricolori denmişken zeda'nın unutamadığım bir mesajı vardır şurada:) : http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/80634-mv-agusta-f4-frecce-tricolori.html

karaladınız yani firmayı :cherry: uçağı düşürmüşler tamam alınmaz bunların malı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

coq, sen zahmet etme ben koydum resimleri :)

bigmvagustaeicma05.jpg
Y10 kasa üzerinde komple karbonfiber ve titanyum eksoz bulunuyor. arka sele üzerinde ki mono kapakta cabası...
bigmvagustaeicma02.jpg

bigmvagustaeicma03.jpg

bigmvagustaeicma21.jpg
Y10 kasa üzerine tekrar corse modeli...
bigmvagustaeicma01.jpg

novita09.jpg
yok ben altın kaplama isterim derseniz Y09 modeli :cherry:
novita06.jpg

aurum05500.jpg

aurum04500.jpg

aurum03500.jpg
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
altın kaplama olanı almak lazım bu dönemde altına zam geldikçe motosikletede zam yaparız :p
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
evet, çok mantıklı :) savaş çıkarsa motosiklet para yerinede geçebilir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sonuçlar buradaydı: http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/43948-hiz-testi.html

Forum sonuçlarına gelince bizde de 4 büyüklerin litreliklerine binenler 300'ü geçiyorlar, forumda değil ciddi bir yerde görmek lazım sanki...

Bir de Frecce Tricolori denmişken zeda'nın unutamadığım bir mesajı vardır şurada:) : http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/80634-mv-agusta-f4-frecce-tricolori.html

O cevabi ben bile unutmusum , hatirlatinca bir kez daha guldum. Tricolore olayi sirf renk. Ducati de de vardir. Tamam guzel iyi hosta, tasarima para odeyecem diye sapitmanin alemi yok. 145.000 Euroya Tricolore Cesna ucak aliyorsunuz bugun:)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
145 bin euroya evde satın alırsınız, uçakta alınabilir, arabada alınır ya da bir saat veya 3 karatlık pırlanta taş...
italyanların abarttıklarına katılıyorum, ama oldukça fanatikler, markaya, süse düşkünler çünkü ticari piyasada bu şekilde tutunuyorlar.
ferrari, lamborghini, pagani, normal bir araba üretiyor mu? :) ancak fiat-alfaromeo-lancia gibi markalar...
fiattan araba alınca çay ikram ederler abi derler, ferrariye gidince bey derler viski mi cognac mı ikram edelim derler mesela :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Motora diyecek laf yok zaten. Ben 1-2 bilgi ekleyip kaçayım :) ;

-SİDİ gibi Dainese de ilk ürünlerini(tulum mesela) G.Agostini ye vererek test imkanı sunmuştur. Adam gerçekten de bir efsane. Kendisi defalarca galibiyet ve şampiyonluk yaşamasına rağmen(TT şampiyonlukları da dahil) 1 kez bile ciddi bir kaza atlatmamıştır.

-Bir de Türkiye'ye gelen 120.000€ değerindeki F4_CC modeli satılmıştır. Kimin aldığını değil de sürmeye kıyabiliyor mu onu çok merak ediyorum :)

Ben F4'ün modellerini anlamakta güçlük çekiyorum. RR, 312(yaptığı hız), 1078(998cc den başka bir de 1078cc hacimli olan motor), Tricolor(hangi modele uygulanıyor bu renk cümbüşü?), Corsa ve varsa hatırlayamadığım diğer modelleri... Yani altı üstü 1000lik bir modele neden bukadar çeşit koyma ihtiyacı görmüşler ben anlamadım. Her sene bir isim, bir versiyon... Şahsen biraz tadını kaçırmıyor değil çünkü hangi versiyonun hangi yılda üretildiğini yada neyi simgelediğini yada diğer modellerden ne farkı olduğunu ya karıştırıyorum yada bilemiyorum...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
312rr 1078 modeli motor hacminden dolayı superbike a giremedi...
f4cc de limited edition olarak sahibinin ismini taşıyan bir model (türkiyede bir arkadaşım aldı fakat bir süre sonra geri verip Y10 F4 aldı ve daha sonra 2. el olarak 80 bin euroya bir başkası aldı)
mesela 09 da f4cc de traction control var... 2009 da hiçbir motosiklette yoktu :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
312 km cidden çok tehlikeli bir hız.......japonlar bu işi çözmüşler bence gerisi çok pahalı bir zevk halini almış ve avamın boyunu aşıyor.....ama mücevher diyorsanız doğrudur ....
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Önceilikle o mesajda marka karalamak, aşağılamak gibi bir amacım hiç olmadı, kaldı ki İtalyanların dizayn ve pazarlama zekasının birleştiği böyle markalar konusunda hayranlık da beslerim zaten ortaya çıkan yaratıcı işlere, ama mantık zeka ve eğlenceyi de bir arada barındıran mesajlar çok sık bulunmuyor forumda:) böyle arada aklımda kalanlar oluyor...

Aslında uzaktan bakan biri için hepsi aynı bunların denebilecekken, her birinde apayrı ilginç noktalar keşfedilebilecek araçlar yaratabilmek de saygı duyulası bir şey zaten...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
mvagustaf4libecciodesig.jpg
alka design libeccio, aynı renkte pagani zondayada çalışılmış.
mvagustaf4libeccio.jpg
ferrari scuderia
frontmvagustaf4libeccio.jpg

bodydetailmvagustaf4lib.jpg

50560full.jpg
Y10 çok değişik olmuş...
063e33cd085df4xl1.jpg
pagani zonda...

Kask gibi düşünelim, çeşitli paintbrushlarda belli firmalara ithafen yapılmış fakat bazı modellerde sadece renk değil teknik özellikler de farklı.
 
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
Zondam olsa bu özel serilerden atardım yanına 3-4 tane..

Güzel paylaşımlar teşekkürler...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
MV AGUSTA F3 Serie Oro (Limited Edition) bu modelde de özel çalışılmış, standart F3 modeli değildir.

2012mvagustaf3otoseries.jpg

2012mvagustaf3otoseries.jpg

2012mvagustaf3otoseries.jpg

2012mvagustaf3otoseries.jpg

2012mvagustaf3otoseries.jpg

2012mvagustaf3otoseries.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Zondam olsa bu özel serilerden atardım yanına 3-4 tane..

Güzel paylaşımlar teşekkürler...

rica ederim, keyif alan arkadaşlara ben teşekkür ediyorum :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
ducati 1198 ama 2 silindir...
mv agu f4 1078 ama 4 silindir... 4 silindir olduğundan dolayı limit 998cc
ayrıca superbike veya motogp'de sanırım ducati desmosedici rr kullanıyor. 4 silindiri motorre 200 beygiri :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ducati 1198 ama 2 silindir...
mv agu f4 1078 ama 4 silindir... 4 silindir olduğundan dolayı limit 998cc
ayrıca superbike veya motogp'de sanırım ducati desmosedici rr kullanıyor. 4 silindiri motorre 200 beygiri :)

Onu demedim hocam.
Siz hacim yazmissiniz o yuzden yazdim.
Ama isin gerçegi biz onun 999cc oldugu zamanlari da biliriz deyip geçeyim.
Mv uzun zamandir yaris dunyasindan uzakta.
Var bir sebebi ama ne?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Ducati Desmosedici GP6 Moto GP (LORIS CAPIROSSI) Price : 280.000 Euro :)
normalini isterseniz çok daha ucuz 120.000 Euro :)
bu fiyatlar yurtdışı fiyatı olabilir, ithal edildiği taktirde fiyat değişebilir :)
aklıma sahibinden.com ilanları geldide birde şöyle yazanlar var, 289.000eu'dan başlayan fiyatlarla :queen: başı bellide sonu belli değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

yarıştan çekilme sebebine bende anlam veremedim, fakat 998cc ye geçince gireceklerini söylemişlerdi sanki öyle hatırlıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst