Super Moderator
- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 5,081
Sonuçlar buradaydı: http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/43948-hiz-testi.html
Forum sonuçlarına gelince bizde de 4 büyüklerin litreliklerine binenler 300'ü geçiyorlar, forumda değil ciddi bir yerde görmek lazım sanki...
Bir de Frecce Tricolori denmişken zeda'nın unutamadığım bir mesajı vardır şurada
: http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/80634-mv-agusta-f4-frecce-tricolori.html
Forum sonuçlarına gelince bizde de 4 büyüklerin litreliklerine binenler 300'ü geçiyorlar, forumda değil ciddi bir yerde görmek lazım sanki...
Bir de Frecce Tricolori denmişken zeda'nın unutamadığım bir mesajı vardır şurada