torosların yamacına yaslanmak

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Hani bir güzellik yaşar insan,
sığdıramaz içine,
paylaşıp çoğaltmak ister...


"Avuç içi kadar tarla,
Kara sabanla sürülen toprak,
Orakla biçilen ekin,
Eşekle çekilen deste,
Patozla sürülen harman,
Ve sonuçta birkaç çuval un…

Zordur hayat toroslarımın köylerinde.
Sorsan yeni gelmiştir elektrik,hatırlar herkes gaz lambasını…
Yeni yapılmıştır yolları…
Yeni gelmiştir kilometrelerce öteden köyün suyu…

hoşuma gittiği için yazdım buraları alıntıdır

2011kasm19.jpg

2011 kurban bayramı tatil uzun ,bir günümüzü yaylaya ayırıyoruz demir eşşekler hazır
2011kasm20.jpg

rakım 800den 2200 civarları bozkır toroslar mevkkiisine doğru tırmanıyoruz
2011kasm21.jpg

her zaman beni yalnız bırakmayan ramo arkadaşım
2011kasm22.jpg

bize kavurma yapsın diye gaza getirip jawa350 ile peşimize taktığımız kasabanın muhtarı karaoğlan veli .
2011kasm23.jpg

işte bizi kendine çeken o manzara
2011kasm24.jpg

aynı yer bir yanı bahar bir yanı kış
2011kasm26.jpg

kar kış
2011kasm30.jpg

ilk yayla dikilitaş
2011kasm45.jpg

zavallı ben .başıma geleceği bir bilsem?
2011kasm38.jpg


2011kasm39.jpg

muhtar zorlu . iyi bir jawa sürücüsü.yalnız geçenyıl kaza yapmıştı bir ay yattı
2011kasm44.jpg

seyri alem
2011kasm48.jpg


2011kasm54.jpg

yola devam
2011kasm81.jpg

yayladayız
2011kasm91.jpg


2011kasm95.jpg

işte muhtarın ikramı eline sağlık çok güzel pişirmiş
2011kasm98.jpg

kara çaydalık ocaklık.napıyım ben metropolün fayanslı cilalı lokantalarını
2011kasm100.jpg


2011kasm113.jpg

buz gibi sularıda içince üşüdük biraz kuru yaprak ısındık
2011kasm130.jpg

jawada sorun yok ışığı bile yanıyor
2011kasm131.jpg

odane benim ybr topu dikti tam kırkbeş dakika uğraştık ancak iterek çalıştırdık geceye kaldık.
benzin döküp yakacaktım her gidişimde beni yolda koyar bazende huysuz at gibi üzerinden atar
2011kasm133.jpg

neyse zar zor bizim gazi kerim çavuşun köy kahvesine vardık üçer bardak çay ancak kesti
PA110004.jpg

ikinci gün bozkıra gidiyorum yine nasılsa ite kaka çalıştırdım.tamirci bir baktı ve dediki
bu gevurların hepsi aynı toz kaçmış kontağa bi siprey sıkayım geçer dedi ve öylede oldu
..inş gelecek maceralar için cümlemize allahım sağlık sıhhat verir.hoşça kalın
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
2011kasm38.jpg


Bu resimde şu dağlara doğru kuş olup uçmak isterdim, çok güzel yerler çok güzel manzaralar. Eelinize ayağınıza sağlık güzel bir gezi olmuş Allah yolunuzu her daim açık etsin tekeriniz düz bassın.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Çok güzel fotoğraflar. Teşekkürler. Elinize ayağınıza sağlık.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Bu resimde şu dağlara doğru kuş olup uçmak isterdim, çok güzel yerler çok güzel manzaralar. Eelinize ayağınıza sağlık güzel bir gezi olmuş Allah yolunuzu her daim açık etsin tekeriniz düz bassın.
herşey gönlünce olsun ysn.

değerli yorumlarınıza çok teşekkür
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Osman abi eline kamerana ybr ne saglık(her ne kadar yolda bıraksada) keyıflı bır gezı ıdı yenı gezılerde yeni rotalarda buluşmak üzere kalın sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst