Ah şu çizikleer

Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
42
Öncelikle herkese iyi akşamlar.
Benim kırmızı bir motorum var. (CUP 100)
Çamurluklarında çizikler var.
Herhalde motoru 2 ayak üstüne alırken duvara sürtünmüş büyük ihtimalle.

Neyse arkadaşlar bu çiziği nasıl kapatabilirim çözümü nedir.
Bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevaplasın.

Teşekkürler.
Sağlıcakla kalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
açtığın stikır başlığınla aynı yöntem ile. ince su zımparası ve pasta cila
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Sağol kardeş ilgin için teşekkürler

rica ederim. fakat başlık açmadan önce sorununla ilgili forumu araştırmanı öneririm, böyle bir sorun için muhakkak daha önceden ATÖLYE kısmında başlık açılmıştır. önce araştır, sonra danış. elma piş ağzıma düş yapma :) tekrar kolay gelsin
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Benim deponun iki yanında da var çizik . Takdığım dizliklerin yanındaki vidalardan oldu geç farkettim biraz. 3 cm çapında bir nokta gibi düşünün Boya hemen hemen kalkmış durumda . Bu durumda pasta cila iş görürmü veya farklı bir yöntem bilgilendiren olursa sevinirim.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
boya kalktıysa bu yöntem işe yaramaz. benim söylediğim kılcal vernik çizikleri için geçerlidir
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Benim deponun iki yanında da var çizik . Takdığım dizliklerin yanındaki vidalardan oldu geç farkettim biraz. 3 cm çapında bir nokta gibi düşünün Boya hemen hemen kalkmış durumda . Bu durumda pasta cila iş görürmü veya farklı bir yöntem bilgilendiren olursa sevinirim.
Seffaf plmayan tankpad oneririm.
 
Katılım
27 Eyl 2011
Mesajlar
79
Aynı Renk oje ile bu sorunun çözülebileceğini Duymuştum sanki :D Ama sen bi araştır yinede :D
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
3M marka '''Car Care ''' diye bi ürün var bildiğim....araştırabilirsin.....belki şini görür
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
3M marka '''Car Care ''' diye bi ürün var bildiğim....araştırabilirsin.....belki şini görür
cizik kalemleri var ama sanirim onlar sadece hafif cizikleri gideriyor.Boya metale kadar soyulmus ise bir faydasi yok.Ben bir cizik pastasi almistim ama benim motorumdaki ciziklerde hicbir ise yaramadi.Arkadasin arabasinin kilit yerinin etrafinda anahtardan dolayi olusan ufak tefek cizikleri giderdi sadece.Su cizik kalemlerinden dusunuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst