20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
agam sen gelmedin galiba er-5 tünal abilerle geldi sanırım karşıdan tanışamadım o arkadaşla bidahakine inşallah :pr:

birdahakine hep beraber tanışırız inşallah...yalnız o motor benim geçen mayıs almaya niyet ettiğim hatta noterde yaşanan aksaklıktan dolayı almadığım motor! :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
sapan ca sapan atmaca -herkes sağsalim dönmüştür arkadaşlar....Bu akşam lastikler bayağı rodajlandı......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst