- Katılım
- 8 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,619
iyi keyifli oluyor ama baştan sona bi resminiz olmadı bilesiniz cıkışta bağri toplu cıkıpta onra guruplara ayrılsaydık daha makbul olurdu vidyoyu cektim bekle allah bekle gelecekler atıyım yidyolarımızı milet kemik tayfa görsün ben biraz ağır atıyomArkadaşlar küçük gruplar halinde yol almak bence daha güvenli ve rahat olmayı sağladı,bundan sonraki gezilerde küçük gruplar halinde yol almak hem kontrolü hem güvenliği daha kolay kılar hemde arkadaşlara zevk verir diye düşünüyorum..
Arkadaşlar 20 kasım pazar günü sapancaya gitsek hem gezmiş hemde motor üstünde vakit geçirmiş oluruz.
Tünal abimiz İstanbuldan gelicek arkaşlara öncülük edicek.
Bende sizlere İzmit'ten katılacağım.
Buluşma noktası olarak saat:10:30 İstanbul Tem girişi.Kartal gişelerden hemen sonrasındaki düzlük.
Saat 11.00 teker döner.
Saat 12:00 civarı izmitte olucağınızı varsayarak sizleri izmitte bekliyo olacağım.
Muhtemelen burdanda 1 saat civarı bir yolculuk sonrası Sapanca gölünde olmuş oluruz.
Geri dönüş olarak 15.00 civarı düşünülmektedir.
Geziye iştirak edicek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
Not: meteor.gov.tr verilerine göre 14 derece ve hava gayet açık..
furkan arkadaşımız böyle bir topik açtığı için çok teşekkür ederiz.Bizlerde elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya destek olmaya çalıştık.
Eksikler fazlalıklar herşey bizler için sonuçta ,bir dahaki gezilerde buluşmak dileğiyle Allaha emanet olun.
---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:29 ----------
Teşekkürler...
Kardeşim kusura bakma fazla muhabbet edemedik..malum yoğunluk vardı özellikle topik için ve uğraşıların için teşekkürler.İnşallah en kısa sürede tekrarlarız....estagfırullah gelenlerden destekleyenlerden Allah razı olsun![]()
Düzenli olarak pazar günlerinden önce siteyi takip etmeni öneririm...Ufukta daha ne geziler bekliyor bizi,güneş elbette tekrar gösterecek güzel yüzünü,yaz-kış hava şartları ne olursa olsun yıldıramaz biziMaşallah ... işte formu sıkı takip etmezsen benim gibi böyle imrenerek iç çekersin... kısmet diyelim inşallah birdahakine katılmak istiyorum var mı ufukta organizasyon ? sonmuydu yoksa ...
hacı havada yağmur yok...yaz gelse de gezsek![]()
yaz gelse de gezsek![]()
sapancada gittiğimiz ilk yerden 2. yere geçerken bi video çekildi ve sanırım Özer abi çekmiş
özer abi nerdesiiiiiiiiin
he wallah...