20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
Arkadaşlar küçük gruplar halinde yol almak bence daha güvenli ve rahat olmayı sağladı,bundan sonraki gezilerde küçük gruplar halinde yol almak hem kontrolü hem güvenliği daha kolay kılar hemde arkadaşlara zevk verir diye düşünüyorum..
iyi keyifli oluyor ama baştan sona bi resminiz olmadı bilesiniz cıkışta bağri toplu cıkıpta onra guruplara ayrılsaydık daha makbul olurdu vidyoyu cektim bekle allah bekle gelecekler atıyım yidyolarımızı milet kemik tayfa görsün ben biraz ağır atıyom :pr:
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
16
Böyle güzel bir ortama yeni katıldığım için üzüldüm açıkcası :) herkese Teşekkürler.. elimde biraz resim var ama nası yükleyeceğimi bilmiyorum birileri yardımcı olursa sevinirim :))
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
furkan arkadaşımız böyle bir topik açtığı için çok teşekkür ederiz.Bizlerde elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya destek olmaya çalıştık.
Eksikler fazlalıklar herşey bizler için sonuçta ,bir dahaki gezilerde buluşmak dileğiyle Allaha emanet olun.

---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:29 ----------

Arkadaşlar 20 kasım pazar günü sapancaya gitsek hem gezmiş hemde motor üstünde vakit geçirmiş oluruz.
Tünal abimiz İstanbuldan gelicek arkaşlara öncülük edicek.
Bende sizlere İzmit'ten katılacağım.
Buluşma noktası olarak saat:10:30 İstanbul Tem girişi.Kartal gişelerden hemen sonrasındaki düzlük.
Saat 11.00 teker döner.
Saat 12:00 civarı izmitte olucağınızı varsayarak sizleri izmitte bekliyo olacağım.
Muhtemelen burdanda 1 saat civarı bir yolculuk sonrası Sapanca gölünde olmuş oluruz.

Geri dönüş olarak 15.00 civarı düşünülmektedir.

Geziye iştirak edicek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
Not: meteor.gov.tr verilerine göre 14 derece ve hava gayet açık..

Teşekkürler...
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
furkan arkadaşımız böyle bir topik açtığı için çok teşekkür ederiz.Bizlerde elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya destek olmaya çalıştık.
Eksikler fazlalıklar herşey bizler için sonuçta ,bir dahaki gezilerde buluşmak dileğiyle Allaha emanet olun.

---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:29 ----------



Teşekkürler...


estagfırullah gelenlerden destekleyenlerden Allah razı olsun :)
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
estagfırullah abi yanımızda olman yeter :)
zaten nedenlerıde malum kazasız belasız gıdıp geldık ya o yeter:DD

insallah abi herzaman:)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
sapancada gittiğimiz ilk yerden 2. yere geçerken bi video çekildi ve sanırım Özer abi çekmiş :)

özer abi nerdesiiiiiiiiin
 
Katılım
26 Eyl 2011
Mesajlar
89
Motosikleti
CBR650R , Activa125, Sh125
Maşallah ... işte formu sıkı takip etmezsen benim gibi böyle imrenerek iç çekersin :)... kısmet diyelim inşallah birdahakine katılmak istiyorum var mı ufukta organizasyon ? sonmuydu yoksa ...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah ... işte formu sıkı takip etmezsen benim gibi böyle imrenerek iç çekersin :)... kısmet diyelim inşallah birdahakine katılmak istiyorum var mı ufukta organizasyon ? sonmuydu yoksa ...
Düzenli olarak pazar günlerinden önce siteyi takip etmeni öneririm...Ufukta daha ne geziler bekliyor bizi,güneş elbette tekrar gösterecek güzel yüzünü,yaz-kış hava şartları ne olursa olsun yıldıramaz bizi :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ben derim ki çay keyfi yapalım inceden...
semaver ve meydan ateşi..
offf...
olmadı benim yakın zamanda yapmaya ihtiyacım var zaten:)
 
Katılım
26 Eyl 2011
Mesajlar
89
Motosikleti
CBR650R , Activa125, Sh125
Gezmek için bahane arayanlardanım. takipdeyim artık :)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
gezilerde o kadar şansızım ki ya önemli işim oluyor ya şehir dışında oluyorum
yakın zamanda olsa bişeylerde gelsek :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
özer abi teşekkürler video için :)

ayrıca unnamed havada yağış yok gezersin altında motorun var

ben kiralamak için havanın sıcakta olmasını bekliyorum yoksa değmiyo o yüzden ben nisan ayını beklemeye geçtim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst