- Katılım
- 18 Kas 2011
- Mesajlar
- 19
Seninle vakit gecirmekte inan cok guzeldi Tünal abi.Bir o kadar Ali Kemal ve diger arkadaşlarlada birlikte olmak keyif vericiydi.Vay gazcı kardeşim.....yahu alayımızı paketledin ....
Şaka bir yana seninle yol almak güzeldi kardeşim Allaha emanet ol.....Bana çağrı atsana kayıt edeceğim 0533 395 93 04