20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
19
Vay gazcı kardeşim.....yahu alayımızı paketledin ....
Şaka bir yana seninle yol almak güzeldi kardeşim Allaha emanet ol.....Bana çağrı atsana kayıt edeceğim 0533 395 93 04
Seninle vakit gecirmekte inan cok guzeldi Tünal abi.Bir o kadar Ali Kemal ve diger arkadaşlarlada birlikte olmak keyif vericiydi.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
cbr 125 r 2011 turuncu ;)
ortalama hız 135- 156 arası :)
ben gidiş dönüş 10 litre benzin yaktım :) yani 1 depo
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
Arkadaşlar,başta bu gezi gikrini ortaya atan Furkan kardeşime,sonra da geziye iştirak eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Benim geziden çok geç haberim olması ve sağlık şartlarımın kışın mt'ye binmeme engel olması dolayısıyla geziye motosikletim ile iştirak edemedim,aranızda da çok az bulundum ama bu kısacık süre bile bana çok büyük keyif verdi.
Güzel Sapanaca'mıza gelerek bizleri onurlandırdığınız için sonsuz teşekkürler.Ev sahibi olarak birşey yapamadık ama şimdilik kusurumuzu affedin.İnşallah bir dahaki sefere ev sahipliği göstermek nasip olur.
Tekeriniz yere hep düz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

[url]http://img819.imageshack.us/img819/5665/1002453i.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img412.imageshack.us/img412/7069/1002451q.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


gelenlerden gelmeyenlerden Allah razı olsun çok değerli abilerimizle kardeşleriimizle tanıştım nice mt bulusmalarında beraber yol almak dileğyle tekeriniz düz bassın...

(2 kere zincirim atmasına ragmen cok keyıflı bır gezıydı,1.zincir atmasında yanımda olan kendı ellerıyle yardım eden kardesımede ayrıca tesekkurlerımı ıletırım tekrardan (ismini unuttum:( )
bozkurt abimede ayrıca onurumada)

kısaca herkese tesekkurler:D
Ne demek Furkan'ım,teşekkür edecek bir şey yapmadık ki.O sizin nezaketiniz olmuş.Selamlar.
İbrahim ÖNGÜN
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
cbr 125 r 2011 turuncu ;)
ortalama hız 135- 156 arası :)
ben gidiş dönüş 10 litre benzin yaktım :) yani 1 depo

Bende gidiş geliş bir depo yaktım 19 litre rezerv 4 litre bana kaldı....ortalama hızı yazmayayım isterseniz.....bayağı bi ortalamanın üstü ....

---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

Arkadaşlar,başta bu gezi gikrini ortaya atan Furkan kardeşime,sonra da geziye iştirak eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Benim geziden çok geç haberim olması ve sağlık şartlarımın kışın mt'ye binmeme engel olması dolayısıyla geziye motosikletim ile iştirak edemedim,aranızda da çok az bulundum ama bu kısacık süre bile bana çok büyük keyif verdi.
Güzel Sapanaca'mıza gelerek bizleri onurlandırdığınız için sonsuz teşekkürler.Ev sahibi olarak birşey yapamadık ama şimdilik kusurumuzu affedin.İnşallah bir dahaki sefere ev sahipliği göstermek nasip olur.
Tekeriniz yere hep düz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------


Ne demek Furkan'ım,teşekkür edecek bir şey yapmadık ki.O sizin nezaketiniz olmuş.Selamlar.
İbrahim ÖNGÜN

Üstad son anda tanıştık artık muhabbetler sonraya kaldı Allaha emanet olun...
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
210
Nedemek abi vakit,fırsat buldukça inş. sizler gibi değerli abi ve kardeşlerimizle birlik beraberliğimizi koruruz :cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
benim ortalama dönüş hızım 90-100 km yaktığım yakıta bakma gereği duymadım çünki doldurduğum depodan bir şey eksildiğini görmedim :cherry: eve geldim ibre aynı yerinde duruyor fulllll:cherry::queen:

bu arada özür dileyerek bu gün yeni tanıştığım arkadaşlarımın neredeyse tamamının nıc ve isimlerini her zamanki gibi unuttum :cherry::salut:

arkadaş lar yeni tanıştığım kardeş ve ağabeylerim için söylüyorum hadiyin bidaha tanışalım :cherry::queen:

---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

Arkadaşlar,başta bu gezi gikrini ortaya atan Furkan kardeşime,sonra da geziye iştirak eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Benim geziden çok geç haberim olması ve sağlık şartlarımın kışın mt'ye binmeme engel olması dolayısıyla geziye motosikletim ile iştirak edemedim,aranızda da çok az bulundum ama bu kısacık süre bile bana çok büyük keyif verdi.
Güzel Sapanaca'mıza gelerek bizleri onurlandırdığınız için sonsuz teşekkürler.Ev sahibi olarak birşey yapamadık ama şimdilik kusurumuzu affedin.İnşallah bir dahaki sefere ev sahipliği göstermek nasip olur.
Tekeriniz yere hep düz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------


Ne demek Furkan'ım,teşekkür edecek bir şey yapmadık ki.O sizin nezaketiniz olmuş.Selamlar.
İbrahim ÖNGÜN


düşünmen yeter ibrahim abi ne demek .....:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaşlar,başta bu gezi gikrini ortaya atan Furkan kardeşime,sonra da geziye iştirak eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Benim geziden çok geç haberim olması ve sağlık şartlarımın kışın mt'ye binmeme engel olması dolayısıyla geziye motosikletim ile iştirak edemedim,aranızda da çok az bulundum ama bu kısacık süre bile bana çok büyük keyif verdi.
Güzel Sapanaca'mıza gelerek bizleri onurlandırdığınız için sonsuz teşekkürler.Ev sahibi olarak birşey yapamadık ama şimdilik kusurumuzu affedin.İnşallah bir dahaki sefere ev sahipliği göstermek nasip olur.
Tekeriniz yere hep düz bassın.




Hocam biz teşekkür ederiz.Bizim için vaktinizi,emeğinizi harcadınız.:rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Fatih sen organizasyono yap gerisine karıma ben herzaman varım sanırım kemik tayfada hazırdır bekliyoruz
abi umarım ya başını görürsek planlar hazır sadece yürütmek kalıyor oda bana kalmış inş ilk bahar ı hep birlikte görürüz...
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Birlikte motosikletle yol yapmanın zevkini alamamış olsamda,eski dostları yeniden görmek,yeni dostlar edinmek,yeni arkadaşlarla tanışmak ayrı bir zevkti,en kısa zamanda tekrarlarını yaşarız İnşallah.
Her şey gönlünüzce olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar çok güzel bir gezi oldu teşekkür ederiz bizide tek başımıza sıkılmaktan kurtardınız :)
Ben hala motorun üstündeyim ne yazıkki ayaklığı hala yapamadım :) bu hafta artık hallediceğim ona güzel bir sistem bulmam lazım,yan plakalıgıda biraz daha sinyalden uzaklaştırmam gerekiyor kısaca motorla uğraşıcagız bu hafta :)
Bir daha gezi yaparsanız haber verirseniz seve seve katılırız,fotoğraflarıda bugünkü yoğun iş tempom bitince akşam atıcagım teşekkürler iyi günler.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Evet arkadaşlar; bende bir kaç bir şey yazmak istiyorum.Yaptığımız aktivite gerçekten çok hoş oldu.Belkide yılın son toplanması oldu diyebilirim.Dün hava her ne kadar güneşli olsada , ben biraz dönüş yolunda üşüdüm.Forumda sadece nick olarak tanıdığım arkadaşlarım abilerimle yüzyüze tanışma fırsatı buldum.Sonuç olarak çok memnun edici bir toplanma oldu.Emeği geçen , guruba katılan herkese sonsuz teşekkürler.Serdar Abi motorun çok güzel... :bounce: :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Dostlar çok güzel bir gezi oldu teşekkür ederiz bizide tek başımıza sıkılmaktan kurtardınız :)
Ben hala motorun üstündeyim ne yazıkki ayaklığı hala yapamadım :) bu hafta artık hallediceğim ona güzel bir sistem bulmam lazım,yan plakalıgıda biraz daha sinyalden uzaklaştırmam gerekiyor kısaca motorla uğraşıcagız bu hafta :)
Bir daha gezi yaparsanız haber verirseniz seve seve katılırız,fotoğraflarıda bugünkü yoğun iş tempom bitince akşam atıcagım teşekkürler iyi günler.

Herşeyden önce mt. Ye aramıza hoşgeldin

Şahsen bende tanıştığıma memnun oldum,nice beraber sürme temennisi ile fotoları bekliyoruz.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Arkadaşlar küçük gruplar halinde yol almak bence daha güvenli ve rahat olmayı sağladı,bundan sonraki gezilerde küçük gruplar halinde yol almak hem kontrolü hem güvenliği daha kolay kılar hemde arkadaşlara zevk verir diye düşünüyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst