20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Gerçekten sormana gerek var mı :) Sen beni biliyorsun :) Bir ara 150km/s bastım, bir 5 - 7 dk. kadar. Ben de şaşırdım kendime, ve kendimi acayip ayıpladım. Bi daha yapmıcam :)
üstatb gözlerim seni aradı ama vaktimin darlığından gelipte yanına tanışmak kısmet olmadı...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Gerçekten sormana gerek var mı :) Sen beni biliyorsun :) Bir ara 150km/s bastım, bir 5 - 7 dk. kadar. Ben de şaşırdım kendime, ve kendimi acayip ayıpladım. Bi daha yapmıcam :)
Yahu sen bile basınca ben dayanamadım. İlk dedim göstergemde sorun mu var ne, nasıl olur falan. Valla helal olsun, devamını bekleriz. :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Gerçekten sormana gerek var mı :) Sen beni biliyorsun :) Bir ara 150km/s bastım, bir 5 - 7 dk. kadar. Ben de şaşırdım kendime, ve kendimi acayip ayıpladım. Bi daha yapmıcam :)

Evet bi ara önümde birden fırladın gittin. Ne yapıyo bu kendinde değil heralde dedim sonra bende gazladım arkandan :)

O değil de dönüşte ellerim buz kesti resmen yavvv :(
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
üstatb gözlerim seni aradı ama vaktimin darlığından gelipte yanına tanışmak kısmet olmadı...
Evet, kalabalık geziler zevkli oluyor ama keyfince herkesle muhabbet edip zaman geçirememek gibi de bir eksisi var işte... Bir dahaki sefere işallah.

Yahu sen bile basınca ben dayanamadım. İlk dedim göstergemde sorun mu var ne, nasıl olur falan. Valla helal olsun, devamını bekleriz. :cat:
Küfür yasaktı di mi bu forumda :)

Evet bi ara önümde birden fırladın gittin. Ne yapıyo bu kendinde değil heralde dedim sonra bende gazladım arkandan :)

O değil de dönüşte ellerim buz kesti resmen yavvv :(
Haktır sana, yazlık eldivenlerle gelmişin... Manyak kişi :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Evet bi ara önümde birden fırladın gittin. Ne yapıyo bu kendinde değil heralde dedim sonra bende gazladım arkandan :)

O değil de dönüşte ellerim buz kesti resmen yavvv :([/Q

kendi imalatım,rüzgar koruma,parmak ısıtıcı sayesinde fırında gibi geldim
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
abi evet koymasına koyuyor da ne yapalım ekmek davası yani.... fakat önümüzdeki yaz başı mt de büyük yankı uyandıracak bi organizasyon planım var kısmetse güzel bi mekanda güzel bi gün geçireceğiz yani o zaman da gelemeyenlere koyacak... özellikle nadrov speede farcob cbr 1000 xx motoseyyah abi gibi saygıdeğer abilerime çok istedikleri sakarya özgü yemeklerden güzel bi menü ayarlayıp herkezi davet edeceğim yeterli katılım olursa süpriz de gayet tatmin edici olacak (biraz masraflı) bu abilerim le beraber de en az 20 kişi daha olmalı ki süpriz kimseyi üzmesin(maddi yönden biraz ağır olur ama ne yapalım)yeter ki gönüller bir olsun....
Fatih sen organizasyono yap gerisine karıma ben herzaman varım sanırım kemik tayfada hazırdır bekliyoruz
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
aranızda ilk gelen ben oldum ama(.
Yüce abiye teşekkür ediyorum bana çiğböreğini verdiği için..
az daha çay bile içedemen geri dönüyordum...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Arkadaşlar sizinle olmaktan büyük keyif aldım hepinize çok teşekkür ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst