Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
kim ne derse desin,
bu ülkede 230 dan fazka etnik köken yer almakta.
ne vicdani ret
ne paralı askerlik
ne de torpil askerlik adil değil....
1- bu ülkede yaşamak istiyorsan yaşadığın yeri savunana ve koruyan ataların gibi koruyup, kollayıp sonraki nesile devredebilmelisin.
2- yahova şahidi isen ve askere gitmeyi dinin emrediyorsa, zaten o inanç islamiyetle tedavülden kalkmıştır. o parayı ceza olarak ödeyecek olan ülkemin bürokrasisinde bunu söyleyecek adam yok muydu? ne zaman güçlü olursak o zaman söz sahibi oluruz. askerlik görevini yerine getirmiyorsa o vakit papanın misafirliğinde yaşasın derim.
3- askerde torpil olayına karşı çıkanlar, 18 ay torpilliye gıcık oluyorlar da, geri kalan tüm yaşamları boyunca ekmek kuyruğundan tutun da otobüs kuyruğuna kadar torpil peşinde koşuyorlar.
gelelim patates soyma işine ya da atom mühendisinin tv sorumlusu olmasına....
ben askerde hiç patates soymadım ama soyanların hepsi genelde vasıfsız veya sivilde aşçılık vs ile uğraşanlardı.
tv sorumlusu olmak için atom mühendisliğinden dem vurmak filan da boş, tüm sorumluluklar sorumluluk sahiplerine verilir.
komutan postası olmak ağrına gidenlere sorsam, devlet memuru olarak bir valinin koruması olmak, odacısı olarak 3000 tl maaşla çalışmak istemeyn var mı?
ben 600 tl maaşla özel şirketlerede patron şöförlüğü yapanları biliyorum.
siz orada kendinizi ne olarak görürüseniz görün ama yemin törenlerinde o iftiharla bakan ailelerin gözbebeklerinde parlayan sadece mehmetçik idi...
siz kendinizi orada ne olarak görmek istiyorsanız öyle görün ama ben kendimi sadece vatanına borç ödemeye çalışan, atalarımdan aldığımı evlatlarıma ak bir gelecek bırakmak uğruna canla başla mücadele eden birisi olarak gördüm.
öyle el bebek, gül bebek de değildim ama bu sözleri sarfedecek kadar da haklı bir emek vermişliğim de var. o yüzden söyledim...
hem patates soymak askeden kaçarak tv ekranlarında playboyluk yapmaktan çok daha onurludur, bence!!!
bu ülkede 230 dan fazka etnik köken yer almakta.
ne vicdani ret
ne paralı askerlik
ne de torpil askerlik adil değil....
1- bu ülkede yaşamak istiyorsan yaşadığın yeri savunana ve koruyan ataların gibi koruyup, kollayıp sonraki nesile devredebilmelisin.
2- yahova şahidi isen ve askere gitmeyi dinin emrediyorsa, zaten o inanç islamiyetle tedavülden kalkmıştır. o parayı ceza olarak ödeyecek olan ülkemin bürokrasisinde bunu söyleyecek adam yok muydu? ne zaman güçlü olursak o zaman söz sahibi oluruz. askerlik görevini yerine getirmiyorsa o vakit papanın misafirliğinde yaşasın derim.
3- askerde torpil olayına karşı çıkanlar, 18 ay torpilliye gıcık oluyorlar da, geri kalan tüm yaşamları boyunca ekmek kuyruğundan tutun da otobüs kuyruğuna kadar torpil peşinde koşuyorlar.
gelelim patates soyma işine ya da atom mühendisinin tv sorumlusu olmasına....
ben askerde hiç patates soymadım ama soyanların hepsi genelde vasıfsız veya sivilde aşçılık vs ile uğraşanlardı.
tv sorumlusu olmak için atom mühendisliğinden dem vurmak filan da boş, tüm sorumluluklar sorumluluk sahiplerine verilir.
komutan postası olmak ağrına gidenlere sorsam, devlet memuru olarak bir valinin koruması olmak, odacısı olarak 3000 tl maaşla çalışmak istemeyn var mı?
ben 600 tl maaşla özel şirketlerede patron şöförlüğü yapanları biliyorum.
siz orada kendinizi ne olarak görürüseniz görün ama yemin törenlerinde o iftiharla bakan ailelerin gözbebeklerinde parlayan sadece mehmetçik idi...
siz kendinizi orada ne olarak görmek istiyorsanız öyle görün ama ben kendimi sadece vatanına borç ödemeye çalışan, atalarımdan aldığımı evlatlarıma ak bir gelecek bırakmak uğruna canla başla mücadele eden birisi olarak gördüm.
öyle el bebek, gül bebek de değildim ama bu sözleri sarfedecek kadar da haklı bir emek vermişliğim de var. o yüzden söyledim...
hem patates soymak askeden kaçarak tv ekranlarında playboyluk yapmaktan çok daha onurludur, bence!!!
