bir zamanlar branda alamayan o genç ...

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Ses güzel olmuş lakin sadece sesi duyabildik keşke göredebilseydik.

gündüz birdaha çekicem aklıma gece geldi ama fotosu
317634_10150475028513453_618163452_10475626_185305516_n.jpg

317634_10150475028518453_618163452_10475627_645901339_n.jpg
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
125 lik motora eksoz takanı da ilk defa gördüm,yeni nesil apaçiler çıldırdı heralde :p
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
bence olmamış. ayrıca emme supapı işiyor ya da zamanlama hatası var, makine çok eksoz patlatıyor...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
bence olmamış. ayrıca emme supapı işiyor ya da zamanlama hatası var, makine çok eksoz patlatıyor...

Kesinlikle.. Motorlarınıza bu şekilde uygun olmayan zamazingoları takıyor sonra benim motor 15.000 de öldü, yok süpap kesti krank dağıttı demeye başlıyorsunuz.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
125 lik motora eksoz takanı da ilk defa gördüm,yeni nesil apaçiler çıldırdı heralde :p

yok hocam apaçi değiliz :)
ayrı yetten
kask :lazer
ceket armode gt
pantolon revit
full sırt body armor
armode dizlik
eldiiven cross için
ng lazer iridium buji
ipone yağ
xenon far
gps
kask içi telsiz
sport egzoz olarak kullandığımdan dolayı taktım :)

yani demek istediğim sizin yürüdüğünüz yollarda bizim ayak izlerimiz var

bende öğrenebilirmiyim :) acaba nereden aldınız.bu arada 150 cc motorada olur dimi :silent:
özelden mesaj ayıyorum hemen
gerçek carbon mu :farao:
evet gerçek karbon
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bende Mondial 150 zc var,ondaki sorunu hiç bitmeyen,sözde performans salyangoz egzozundan kurtulmak için bi kaç gündür araştırıyorum . Size ne kadara mal oldu ? İzleniminiz nasıl ?
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bana 250 civarına maal oldu ilk izlnimim iyi maksat eski egsozum ses çıkarmıyodu geldiğim bile farkedilmiyodu arabaların bir şey yaklaştığını farketmesi için taktım haa treni bile farketmeyenler var o ayrı mesele ama ne apaçilik olsun diye taktım ne milleti rahatsız etmek için tek amacım farkedilir olmaktı başardığımıda inanıyorum özelden mesaj atılmıyor sanırım face adresini yaz ordan mesaj olarak atıyım
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bence güzel bir sübap ve karbüratör ayarına ihtiyacın var dostum. :) Ama egzozu beğendim.Ses desen çok rahatsız etmiyor gibi.Gerçi videolarda genellikle sapma olur ama.Beğendim kendi adıma. :)
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
Karbon Fiber - Karbon Fiber Nedir - Karbon Fiber Hakkında
Karbon fiber, yüzde doksandan fazla oranda karbon atomlarından oluşur. PAN (Poli Akrilo Nitril) den elde edilir. PAN'ın karbon fibere dönüşmesi için birkaç işlem gerekir. Bu işlemleri başlıklar halinde sayacak olursak;

1)Yükseltgenme Adımı: Öncelikle PAN 3000 °C'ye kadar ısıtılır ve böylece moleküler yapısı değişir. Rengi de beyazdan siyaha döner.
2)Karbonlama (+ grafitleme): Bu adımda, karbon dışında, polimerde bulunan tüm elementler malzemeden uzaklaştırılır. Bu işlem, polimeri 10000 °C ile 30000 °C arasında ısıtarak gerçekleştirirlir. Sıcaklığın yüksek olması sonuçta oluşacak fiberin de kalitesini belirler. Başka bir deyişle, ne kadar yüksek sıcaklık, o kadar kaliteli fiber.
3)Yüzey Kaplama: Son olarak fiberlerin yüzeyi, epoksi reçine ile kaplanır ve böylece diğer işlemler sırasında, polimerle temastan korunmuş olur.

Güçlü fakat hafif bir yapıya sahiptir. Bunun sebebi, grafit ve elmas konusunda anlattığım gibi, karbon atomlarının bileşiği oluştururken meydana getirdiği geometridir. Elmasın üç boyutlu bir geometrisi varken; karbon fiberi iki boyutlu gibi düşünebiliriz. Burada iki boyut ile anlatmak istediğim şekil tel örgülerinki gibi bir geometridir. Hem elastik hem de güçlü yapılarından ötürü birçok alanda (örneğin arabaların lastikleri ve bazı parçaları, ev ve ofislerde kullanılan çeşitli araçlar, lityum pillerin kaplanmasında vs.) kullanılır olmuşlardır. Genelde plastik malzemelerle karıştırılarak kullanılır. Karbon fiberlerin geri dönüşümü ile ilgili olarak da son zamanlarda önemli gelişmeler kaydedildi.


Kaynak: http://www.msxlabs.org/forum/x-sozl...edir-karbon-fiber-hakkinda.html#ixzz1eSSsqd7A
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Karbon Fiber - Karbon Fiber Nedir - Karbon Fiber Hakkında
Karbon fiber, yüzde doksandan fazla oranda karbon atomlarından oluşur. PAN (Poli Akrilo Nitril) den elde edilir. PAN'ın karbon fibere dönüşmesi için birkaç işlem gerekir. Bu işlemleri başlıklar halinde sayacak olursak;

1)Yükseltgenme Adımı: Öncelikle PAN 3000 °C'ye kadar ısıtılır ve böylece moleküler yapısı değişir. Rengi de beyazdan siyaha döner.
2)Karbonlama (+ grafitleme): Bu adımda, karbon dışında, polimerde bulunan tüm elementler malzemeden uzaklaştırılır. Bu işlem, polimeri 10000 °C ile 30000 °C arasında ısıtarak gerçekleştirirlir. Sıcaklığın yüksek olması sonuçta oluşacak fiberin de kalitesini belirler. Başka bir deyişle, ne kadar yüksek sıcaklık, o kadar kaliteli fiber.
3)Yüzey Kaplama: Son olarak fiberlerin yüzeyi, epoksi reçine ile kaplanır ve böylece diğer işlemler sırasında, polimerle temastan korunmuş olur.

Güçlü fakat hafif bir yapıya sahiptir. Bunun sebebi, grafit ve elmas konusunda anlattığım gibi, karbon atomlarının bileşiği oluştururken meydana getirdiği geometridir. Elmasın üç boyutlu bir geometrisi varken; karbon fiberi iki boyutlu gibi düşünebiliriz. Burada iki boyut ile anlatmak istediğim şekil tel örgülerinki gibi bir geometridir. Hem elastik hem de güçlü yapılarından ötürü birçok alanda (örneğin arabaların lastikleri ve bazı parçaları, ev ve ofislerde kullanılan çeşitli araçlar, lityum pillerin kaplanmasında vs.) kullanılır olmuşlardır. Genelde plastik malzemelerle karıştırılarak kullanılır. Karbon fiberlerin geri dönüşümü ile ilgili olarak da son zamanlarda önemli gelişmeler kaydedildi.


Kaynak: http://www.msxlabs.org/forum/x-sozl...edir-karbon-fiber-hakkinda.html#ixzz1eSSsqd7A
Bunun yanısıra sanırım o kadar büyüklükte bir carbon için ücret çok fazla olabilir.Tamamen karbona benzer malzemeden yapılmış bir 106 gti biliyorum.Çamurluklar,tavan,kapılar,bagaj,kaput...Sanırım o aracı karbondan yapmak birkaç tane 106 parasını bulmuştur. :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Bunun yanısıra sanırım o kadar büyüklükte bir carbon için ücret çok fazla olabilir.Tamamen karbona benzer malzemeden yapılmış bir 106 gti biliyorum.Çamurluklar,tavan,kapılar,bagaj,kaput...Sanırım o aracı karbondan yapmak birkaç tane 106 parasını bulmuştur. :)


karbon karbondur fiyatları ısıtılma derecelerine göre değişiyor yani kullanılan 1. sınıf karboln olsa zaten fiyatları 400 eurodan başlar ama bence değer ya :)
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
karbon karbondur fiyatları ısıtılma derecelerine göre değişiyor yani kullanılan 1. sınıf karboln olsa zaten fiyatları 400 eurodan başlar ama bence değer ya :)

ikinci sınıf birinci sınıf karbon mu olur ya plastik mi bu dediğin gibi karbon karbondur 1. sınıf 2. sınıf diye ayıramazsın .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst